Printer op hol geslagen.. help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Printer op hol geslagen.. help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 21:01

Hai mensen!
Ik had de printer opdracht gegeven om iets uit te printen. Meteen daarna dacht ik dat de printer nog uit stond dus ik druk snel op dat knopje. Blijkt dat de printer al aan stond. Nu dus uit, dus toen nog een keer gedrukt zodat de printer weer aan is. Maar nu is de printer dus op hol geslagen. :Y) Wanneer je op annuleren klikt geneert hij dit. Hij negeert eigenlijk alles en probeert alle bladzijdes in de papierlade te voorzien van een of enkele regels bijzondere tekens als smiley, pondtekentjes, ruiten, apenstraatjes. cijfers enzovoorts.

Dit is vroeger ook al eens enkele keren gebeurd, dus ik heb meteen alle papier uit de lade verwijderd. Maar ik krijg dat ding dus niet meer normaal aan het functioneren.. Ik weet ook niet meer hoe ik dat vroeger wel voor elkaar kreeg. Heb zelfs al de computer opnieuw opgestart en de printer een nieuwe opdracht gegeven, maar niks helpt.. Wie heeft het antwoord voor me?

Alvaron

Re: Printer op hol geslagen.. help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:05

Probeer even via je Start menu naar Printers en Faxen te gaan. Daar even dubbelklikken op de betreffende printer en als daar nog een document in staat, dat document verwijderen.
Daarna printer even helemaal spanningsloos maken (stroomstekker uit de muur). Grote kans dat daarna het geheugen wel leeg is en je printer het weer gewoon doet.

Succes!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 21:19

Jeej! Hij doet weer normaal. :D Bedankt! De stekker even uit het stopcontact deed het hem.

Alvaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:39

+:)+ Printse!