Ervaringen met thuiswerknet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladygiroc

Ervaringen met thuiswerknet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 17:41

Hallo,

Ik zit net op mp te kijken, staan er onderaan de pagina van die gerelateerde advertenties.

Stond 'Verdien tot 75 euro per dag'.

Niet dat ik geldnood heb maar alle beetjes extra zonder veel moeite is altijd goed!

Nou hoe hollands kan je zijn..ik klik de advertentie aan.
Beetje doorgelezen en de link aangeklikt, kom ik op de website.

Alles aandachtg doorgelezen..klinkt allemaal perfect maar hoe weet ik of het echt waar is en ik geen vervelende troep in mijn pc krijg.. Het is natuurlijk de bedoeling, geld verdienen en niet uitgeven! :+

Mijn vraag is dus, wie heeft dit gedaan of wie doet dit nu?
Is het waar wat ze schrijven of ik het gewoon 'oplichterij'

Groetjes

Apocalatch

Re: Ervaringen met thuiswerknet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 17:51

Is het het soort thuiswerk waarvoor je eerst een bepaald bedrag moet inleggen? Dan zou ik het niet doen, je hoort erg veel van oplichterij in dat soort werk, vooral als je eerst zelf moet betalen om ermee te beginnen.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 17:56

Hoi,

Je moet 15 euro inleggen, op zich val je daar geen bult aan.
Ik weet niet of ik hier de betreffende link mag plaatsen. (denk nm van niet)

Maar je moet dus mailtjes beantwoorden adv hun pakket. per verstuurde mailtje zou je 25 euro ontvangen.

Het klinkt te mooi om waar te zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:21

"If it sounds too good to be true, it probably is too good to be true"...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 19:45

Nouks schreef:

En dat is het ook. Je moet inderdaad een pakket 'kopen', die jij weer aan anderen moet zien te slijten op dezelfde manier als nu bij jou gedaan wordt. Het is dus niet zo dat iedere mail je 25 euro oplevert. Iedere mail, die ervoor zorgt dat je mensen zo gek krijgt een pakket van jou te kopen, levert 25 euro op.

En nog wat: als je een baan gaat doen, moet hij geld opléveren, het moet je niet eerst geld kósten.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 14:37

Diablo schreef:
Nouks schreef:

En dat is het ook. Je moet inderdaad een pakket 'kopen', die jij weer aan anderen moet zien te slijten op dezelfde manier als nu bij jou gedaan wordt. Het is dus niet zo dat iedere mail je 25 euro oplevert. Iedere mail, die ervoor zorgt dat je mensen zo gek krijgt een pakket van jou te kopen, levert 25 euro op.

En nog wat: als je een baan gaat doen, moet hij geld opléveren, het moet je niet eerst geld kósten.

Ik geef toe, vaak is dit wel zo , maar dit is niet altijd zo ;)

Even een quote uit een ander topic ;)

Robynn schreef:
Moosje schreef:
Ik ben op zoek naar een thuiswerkbaantje wat ik kan combineren met mijn studie.
Ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met thuiswerkbedrijven, omdat ik nogal wat negatieve verhalen hoor.
Dus barst maar los!

Ik doe thuiswerk (of werken vanuit huis) met mijn webwinkel en naast mijn huidige banen,
eigen inzet en werken wanneer het mij uitkomt! :))
Op die manier hou ik dus mijn eigen inkomsten onder controle.
IK moet er uiteraard wel iets voor doen, stil zitten niksen en geld verdienen bestaat gewoon niet.
Ik verkoop armbanden, horloges, assieraden en nog een aantal dingen via mijn eigen leveranciers,
en Parfum via een groothandel waar ik eerst lid van moest worden via iemand die al lid was daar. (kosten 51 euro + 6.95 voor een startersset van 163 proefgeuren zodat ik wist wat ik verkocht en het aan de klanten kan laten ruiken, je kan immers geen producten verkopen zonder dat je zelf weet wat je verkoopt!) Daarnaast heb ik verder geen verplichtingen aan de groothandel :n :) Dus als ik er ooit mee wil stoppen heb ik geen gezeur achteraf. Als ik 1 jaar niks bestel bij hun word ik automatisch zonder bijkomende kosten uitgeschreven :) Ik kan de geuren via internet verkopen of ik kan Parfumparty's geven, aan het laatste ben ik nog niet toegekomen ivm mijn andere banen en mijn nogal drukke leven, maar in de toekomst ga ik dit zeker doen :j
Op de parfums krijg ik een winstmarge en punten. de punten kan ik uit laten betalen of die ik kan gebruiken voor kortingen, hardstikke handig dus en voor mij in ieder geval een win-win situatie :j
100% legaal, geen addertjes onder het gras, en producten van goede kwaliteit was voor mij het belangrijkste.
Het eerlijke van dit systeem is dat hier sprake is van loon naar werken, dus je bent zelf verantwoordelijk over je eigen inzet en inkomsten :j

Edit: ik had geen Kvk nummer nodig, alles was snel geregeld en die 51 euro voor de startersset (+6.95 verzendkosten) had ik er snel weer uit verdiend. Met de verkoop van de parfum's ben ik begonnen bij vrienden en familie, en nu loopt het hardstikke hard. mond op mond reclame van tevreden klanten werkt toch nog steeds het best
;)

Het enige wat je dan voor erbij kan doen is een webwinkel om de geuren ook online te zetten, je kan via "google zoeken" gratis basis webwinkels krijgen waarbij je alleen maar de producten erin hoeft te zetten. :j
Thuiswerk of werken vanuit huis kun je dus op allerlei manieren doen, als je maar een goede instantie vind die betrouwbaar is :j
En zolang je maar niet hoeft te betalen voor een LIDMAATSCHAP! dit zijn namelijk wel vaak de thuiswerk instanties waar je later niks meer aan hebt!

Edit: Ladygiroc Vergeet ik helemaal te reageren op je vraag, een oom van mij heeft het ook gedaan, en die heeft geen goede ervaringen met dat systeem, je verdiend er eigenlijk niks mee en je moet maar net mazzel hebben als iemand ook interesse heeft, het is geen oplichting, maar de verdiensten zijn gewoon ontzettend klein...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:00

Robynn, wat jij nu bedoelt is iets heel anders dan de paketten die je voor 25 euro moet kopen. Dat is wel degelijk oplichterij.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:12

Diablo schreef:
Robynn, wat jij nu bedoelt is iets heel anders dan de paketten die je voor 25 euro moet kopen. Dat is wel degelijk oplichterij.

Ik weet niet hoe dat zit met die "25 euro pakketjes" :n
maar mijn oom heeft eerst 15 euro moeten betalen om mails te lezen en daar dan geld mee te verdienen.
Hij verdiende 2 cent per mail om ze te lezen, dus erg veel hield hij er niet aan over.

Je hebt ook Euroclix.nl daar hoef je geen geld voor te investeren, en er liep hier ergens op bokt volgens mij ook een topic over :j
Verdiensten zijn daar ook erg klein, maar je krijgt wel geld voor het lezen van mails :j
Edit: [LZP] Euroclix..

Heeft iemand misschien een link voor mij van die site van de TS, ben nu wel benieuwd wat daar opstaat :j
Edit: ik lees net inderdaad de tekst pas goed door en zie dat de TS ook over mails versturen heeft, inplaats van mails lezen, niet goed gelezen, sorry! :o?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 15:23

Dat euroclix heb ik een tijdje gedaan. Maar dat doe ik nu niet meer.

de link van de site is gewoon de naam.com ;) weet niet of ik de link mag plaatsen namelijk..

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:24

Ok thx, ik ga even kijken :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:26

Deze is al vaak voorbij geweest en grote oplichting. Je koopt een zinloos bestandje en dat moet je zien te verkopen. Voor elk zinloos bestandje wat je verkoopt krijg je 25 euro...

Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:29

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 15:33

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 16:01

die bedoel ik ook niet.

het is thuiswerknet.com

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:04

Ladygiroc schreef:
die bedoel ik ook niet.

het is thuiswerknet.com

Dat maakt niks uit, het is namelijk van dezelfde organisatie en dus precies hetzelfde principe.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 16:27

Lous schreef:
Ladygiroc schreef:
die bedoel ik ook niet.

het is thuiswerknet.com

Dat maakt niks uit, het is namelijk van dezelfde organisatie en dus precies hetzelfde principe.

Ja :j Ik kwam via thuiswerknet.com op deze zoekresultaten en ze doen exact hetzelfde :j

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 17:14

Oh okee, dan heb ik niks gezegt :) Heb me er niet in verdiept dus je kan me alles wijsmaken..

Zal de link van Lous ff checken ;)