LG cookie/LG KC910 Renoir

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

LG cookie/LG KC910 Renoir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 11:05

wie heeft ervaring met deze telefoons?
mijn beeld bij LG is aardig slecht.. door slechte ervaringen te hebben gehoord meet dan positieve..

maar wie heeft hem en lijkt hij een beetje op de Iphone (dat idee had ik)
en wat voor leuke dingen heeft hij (dan bedoel ik geen camera enz) zo als wat voor spelletjes enz

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:18

Ik heb ook een Lg en ik heb nergens last van.
Ik heb er dan wel een beschermhoesje gekocht om de telefoon nog exstra te beschermen voorals ik het weer es laat vallen.

Hoelaat heb je deze telefoon al dan.?! Geprobeer om er mee terug te gaan.?!

HindaFree

Re: LG cookie/LG KC910 Renoir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 12:23

nee moet hem nog aans chaffen daarom vraag ik ook specifiek naar deze modelen

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:25

Ik heb de LG viewty, superfijne phoon. Nooit problemen mee gehad!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:33

Ik heb ook een LG (LG Shine) en heb er totaal geen problemen mee. Laat hem regelmatig vallen maar hij doet 't nog prima..

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:17

Ik heb járen terug een LG gehad. Ding is me eens van 4 hoog naar beneden gekletterd.. Paar krasjes maar werkt nog steeds prima (gebruik hem nu af en toe als ik weer een probleem heb met mn huidige Sony)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:09

Ik heb de Renoir en ben er erg tevreden mee. Vond de Cookie erg tegenvallen, plastic ding en de specificaties waren ook niet je van het. Dus eigenlijk kun je de Renoir en de Cookie niet eens met elkaar vergelijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:17

Als je iets wilt dat zo kapot is, vooral een LG kopen!
Die paar positieve reacties wegen echt niet op tegen alle andere negatieve reacties, LG is gewoon bagger met telefoons en ik snap echt niet dat mensen die krengen nog willen.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:21

ik heb nu 2x achterelkaar een LG gehad, eerst LG KG220 en nu LG Chocolate silver maar ze zijn al snel beschadigd en doen raar enzo...ik neem volgende keer een anders merk!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:24

Anthea schreef:
Als je iets wilt dat zo kapot is, vooral een LG kopen!
Die paar positieve reacties wegen echt niet op tegen alle andere negatieve reacties, LG is gewoon bagger met telefoons en ik snap echt niet dat mensen die krengen nog willen.

hmm ik wil juist nooit meer anders! :z I really love this merk :o
En de positieve reacties van LG hoor je minder omdat dat geen nieuws is dat ze het goed doen. Maar dat betekend niet dat ze in de minderheid zijn ;-)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:28

Ben het volledig met Anthea eens :j

En Dekloktikt daar ben ik het niet mee eens, want ondertussen heeft LG toch een redelijk slechte naam onder de telefoons en dan ga je toch juist de positieve reacties in het nieuws brengen als die er zouden zijn? Want het imago is behoorlijk slecht nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:36

renate85 schreef:
Ik heb een LG chocolate... maar ik raad het je af ;)
Batterij gaat heel snel leeg.. als iemand belt is diegene heel moeilijk te verstaan, zelfs met handfree is het geluid nog zacht.
Fimpjes worden heeel klein opgenomen, dus daar is niks van de zien. B-)
En tijdens het tiepen van berichtjes kan ik die regelmatig overnieuw doen omdat je dan op een knopje drukt van terug omdat er een verkeerde letter in zit en dan druk je net niet duidelijk genoeg op de knop waardoor hij je hele bericht weer afsluit _-:(

Ben dus weer terug gegaan naar mijn oude vertrouwde Nokia :D
Dus als iemand nog een paar maanden oude zwart LG Chocolate wil..Kopen?? :Y)

Rienn schreef:
Ik heb nu een LG shine en daarvoor een LG chocolate. De LG chocolate ligt al ruim een jaar dood op mijn kamer, hij doet echt helemaal niks meer! Begon met aparte kleuren in mijn beeldscherm en nu kan hij niet eens meer aan. Mijn LG shine valt zo maar uit. Als ik hem iets te hard dicht schuif gaat ie dus uit. Wel heel erg jammer, want het is een fijn en mooi toestel. Als ik jou was zou ik niet voor de LG gaan, al weet ik niet hoe het zit met de LG Secret.

moonfish13 schreef:
neem alsjeblieft een ander merk, LG is bagger....
ik ken 3 mensen met een LG en allemaal dezelfde problemen als renate.

jesse_rulez schreef:
Na een jaar was mijn LG mobieltje al kapot. :( Heb toen mn oude Nokia mobieltje maar weer in gebruik genomen en die doet het nog steeds (is ondertussen al flink wat jaartjes oud!) :+: . Voor mij nooit meer een LG mobieltje :n

lovely82 schreef:
Ik heb twee keer een slechte ervaring gehad met LG, mn telefoon is maar 3 maanden meegegaan en ik heb ooit een cd brander van LG gehad en daar is mijn cd in ontploft, toen ik het open maakte lag mn cd in duizenden stukjes en kon mn brander weg gooien, na onderzoek is gebleken dat de brander niet goed was.

Nooit meer LG voor mij.

figora schreef:
Ik heb een LG chocolate gold edition gehad, super mooi ding..

Maar na 9 weken deed het touchscreen het niet meer... en dan heb je er dus niks aan.

Ik heb nu een nokia, en ben weer heel erg te vreden, voor de LG had ik een Moterola Dolce Gabanna, die was echt super! Alleen na 2 jaar kapot, wat volgens mij normaal is?

IneV schreef:
Heb ook de LG chocolate gehad, zou het je in ieder geval niet aanraden. Hij viel vaak vanzelf uit, batterij ging niet lang mee, hoorde de persoon aan de andere kant van de telefoon niet of zij mij niet, ... Heb de gsm een aantal keren laten maken omdat ik toch een verzekering erop had, maar het was telkens terug hetzelfde..
Heb de gsm weggedaan en heb nu een samsung, daar heb ik nooit slechte ervaringen bij gehad! ;)

Niien_ schreef:
Mijn samsung is ook 100% touch, en bij sommige opties gaat ie er super snel heen met één aanraking, en bij sommige opties moet je twee keer doen zodat het niet per ongeluk gaat, erg handig dus ;)

LG staat bekend om slechtere kwaliteit, zei iemand van Orange en T-mobile ook al, die raden het erg af.

Spirit schreef:
Ik heb nu een LG Chocolate en die haat ik. De batterij gaat echt heel snel leeg, schermpje is heel snel lelijk geworden etc.

Heb hiervoor ook twee LG's gehad met een klepje gewoon. Die zijn ook wel allebei gestorven, maar hebben het wel langer uitgehouden dan deze.
Toch neem ik nooit meer een LG denk ik.

Ilzjuh schreef:
Jup. LG is vreselijk. Om van te janken. :) Je moet het zelf weten, maar ze zijn zo stuk. :)

_Stephanie schreef:
mijn vriend heeft ook een LG chocolate , en ik zou het je niet aanraden!
hij is heel snel leeg, en door die touch screen is eht heel vervelend, soms belt hij wel eens als hij in je broekzat zit ofsow? heel lastig.
en je kan de ander soms neit horen aan de telefoon! heel onduidelijk!
koop een nokia of een samsung! fijne telefoons!

Ja... Moet ik nog verder doorgaan? Kan wel als je wilt, zijn nog klachten genoeg over....
Meid, als je 'n leuk telefoontje wilt, koop dan GEEN LG, slechter kan niet..

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:41

Ik heb nu de LG Chocolate, was onder mijn schoolboeken terechtgekomen, en nu doet t touchscreen het niet meer... maar ik vond hem wel heeeeeeeerlijk...
Maar batterijen zijn wel heel snel leeg (bij mij dan...)

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 15:53

LG is voor mij tot nu toe toch echt wel de beste! en ik heb zon beetje ALLE merken gehad.

De negatieve reacties komen allemaal bij de chocolate weg. Dan kan het zijn dat die idd niet goed was.
En de batterijen van de mijne? Ik doe er een week mee en dan staat ie dag en nacht aan en sms/bel ik superveel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:12

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 16:14

Ik zeg t zo weer! :o voor mij issie nog nr1

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 20:59

Hmm.. ik heb ook een LG gehad en dat was WAARDELOOS!!
Man wat een spijt heb ik gehad dat ik zo'n dure LG Shine had gekocht..

Het deed alles wat ik nou niet wou dat ie deed en batterij was onderhand om te dag tot iedere dag leeg..
Nou, heb ik de Samsung TouchWiz en ben er súper tevreden mee!

Tja ik kan je op zich maar 2 echt goede merken aanraden :+
Nokia en Samsung ;)

Mjah, ieder zn ding he..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:03

ik was ook zo eigenwijs, net zoals ik in het andere topic al zei, ik vond hem zo mooi maar heb spijt... na slechts 5 weken was ie dood verklaard en is hij opgestuurd... was nog geen krasje of vlekje te bekennen en ik was hem alweer kwijt, nóóit meer LG voor mij.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:07

Ik heb zelf de shine gehad en was verkocht. Ding is niet bij mij stuk te krijgen. Ik heb hem 2 jaar gehad en nu heeft mijn moeder hem overgenomen. Nu heb ik de Lg cookie. Een super ding weer. Hij is alleen een keer naar de fabriek geweest voor een softwareupdate. Hij is bij mij 3 keer uitgevallen ( overigens heb ik dit ook ooit gehad met een nokia telefoon dus het ligt niet aan het merk). Aangezien ik niet ga afwachten heb ik hem direct weer even terug gebracht.
En nu doet hij het super. Ik snap niet dat mensen zo negatief zijn over de lg.
Ik heb er geen problemen mee gehad. Ik vraag altijd in de winkel wat me word aangeraden en afgeraden. Ze hebben mij voor 3 jaar terug al de choclate afgeraden. Ik wilde nu voor de prada gaan maar die raadde ze me ook af. Eerlijke mensen daar....

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:49

Als je even de posts boven je leest kan je misschien snappen waarom iedereen zo negatief is over LG?

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:55

Ik heb ook een LG, model weet ik niet. Het was de goedkoopste telefoon die ik destijds kon vinden en het ding is behoorlijk kazig. Zo spelt hij 'menu' als 'menuu' en schijnt hij nooit te weten hoe laat het is. In een kwartier tijd kan het bij mijn telefoon opeens 3 uur eerder op de dag worden. Echt een knap staaltje ondegelijkheid :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 21:58

Mijn vriend heeft de laatste tijd alleen maar gezeik met zijn LG. Zij nog nadat hij hem had laten zien na aanschaf. Je had beter voor een ander merk kunnen gaan, hier krijg je alleen maar gezeik mee, en idd.
Helaas had hij hem al voordat hij mij om advies kon vragen.

Iedereen die ik ken heeft alleen maar gezeik gehad met de telefoons van LG.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:13

[LZP] > [TV]

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 23:37

Tja bij mij werd de LG ook afgeraden, en snap naar de verhalen te horen ook wel waarom..... Maar heb er toch een :P
Heb de LG KS360 en ik ben in leeeeuuuuveeee :+: Heb er toch, omdat vriendlief zo aandrong, een verzekering genomen. Maar tot nu toch nog geen enkel probleem gehad!!
Heb sowieso van alle winkels te horen gekregen dat de LG Chocolat shrot is, maar over de KS360 waren ze lichtelijk tevreden.

In september mag ik toch weer een nieuwe gsm uitzoeken, zie dan wel wat het dan word ;)

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-09 07:11

ik wil graag ervaringen met die modelen niet de shine en choclat want dat heb ik ook allemaal al gehoor :+