Leeftijdsverschil wat denken jullie..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Leeftijdsverschil wat denken jullie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:03

Hee bokkers...

Tja je leest het wel vaker leeftijdsverschil, en dan denk je nou ik vind het nogal wat.
Maar als het dichtbij komt dan ga je er wel even anders tegen aan kijken.
Een jongen van 28 wordt in maart 29 vind mij dus super leuk, en het is echt een schat van een jongen.
Eigelijk is hij gewoon perfect, hij geeft zoveel om me. Dat laat hij ook merken waar andere mensen bij zijn.
Zelfs zijn ouders weten al over mij.

Nu ben ik zelf 19 en word in juli 20...
Edit: zelf vind ik hem echt super leuk eigelijk ook. Ben nu 2x bij hem geweest ook, en hij is zo lief.
Verlang er ook echt naar steeds om hem weer te zien.
maarja ik zit zelf beetje met de leeftijd. Aangezien hij ook al 4 jaar getrouwd is geweest.
Hij wil ook wel echt een serieuze relatie zeg maar. En daar heb ik niets op tegen. Maar kinderen hoef ik nog niet hoor haha!
Daar heeft hij dan bv ook alle respect voor!

Nou ben ik benieuwd, naar jullie ervaringen etc etc etc.
Kon alleen een oud topic uit 2007 vinden.

Liefs,
Laatst bijgewerkt door HouVanUtopia op 26-01-09 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt

wizewo

Re: Leeftijdsverschil wat denken jullie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:06

Zolang jullie op een lijn zitten en het allemaal legaal is, zie ik er geen probleem in. Belangrijkste deel dat ik mis, is hoe jij je erover voelt.

Karlijntjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:07

als het echte liefde is maakt leeftijdsverschil helemaaaaaal niks uit! Zolang jullie maar van elkaar houden, ik weet niet of je ook van hem houd, of hem leuk vind?

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:08

Mijn vriend wordt 11 juni 29.
Ik wordt 12 april 20.
En het gaat woensdag a.s. al 2,5 jaar goed!! Dus je ziet dat leeftijdsverschil in ons geval iig niks uit maakt.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:09

ik vind het persoonlijk wel kunnen hoor. Ik bedoel je bent een volwassen meid. Vaak hoor je dat meidjen van bijv 14 met iemand van 23 gaan. Dat vind ik dan weer een ander verhaal eigenlijk. Ik zou gewoon je hart volgen en je zeker niet tegen laat houden door iemand als je zeker weet dat het dé waren voor je is ;)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 18:10

even edit erbij over hoe ik over hem denk:)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:15

Als jullie elkaar allebei leuk vinden, vind ik dat je het gewoon kunt proberen :)

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:42

Mijn vriend is 29 en ik ben 22, we kregen wat toen ik 19 was en hij dus 26. Niks van te merken hoor :Y) Maar hij heeft niet zo'n 'bagage' als jouw exemplaar, dat scheelt wel denk ik. Ik zou het gewoon proberen, lukt het niet dan merk je dat ook wel weer.

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:44

ik zie er geen enkel probleem in hoor maar ben zelf negentien en heb ook een vriend van 35 gehad.het kan best wel goed komen hoor als je maar respect voor elkaar hebt en allebei beseft dat je op over bepaalde dingen nog veel meer moet leren dan hij en andersom

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:45

29 is toch nog niet zo oud := Vind 9 jaar verschil nog best kunnen.
Zou het minder vinden als hij bv al 35 was ;)

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:47

ik ben 27 en mijn vriend 22 :D bij ons is het andersom....

ik vind leeftijdsverscil niet zo boeiend, kijk al was je nu 15 dan was het een ander verhaal....

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:49

Mijn motto: daar proef je niets van. Ik was 20 toen ik en mijn vriend iets met elkaar kregen, hij was 29. We zijn nog steeds bij elkaar, ik word nu 26. Ik zei altijd: op een oude fiets moet je het leren :D

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:57

Er zijn eigenlijk al zoveel topics over.
Ja wat is nou eigenlijk 10 jaar,.. das toch niks.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 18:57

Zijn al behoorlijk veel topics langsgekomen over it onderwerp. Als je het leuk hebt met elkaar en de relatie vooral gelijkwaardig verloopt zie ik er geen problemen in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:10

gebruik de zoekfunctie even ;)
er zijn echt al heel veel topics geweest hierover :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 19:52

Inderdaad, hier zijn al veel topics over geweest. Om desondanks even te reageren: 20 en 29 is echt niet zo'n extreem verschil. Als jullie op één lijn zitten, zou het geen bezwaar moeten zijn. Je geeft aan dat 'ie wel al 4 jaar getrouwd is geweest en dat je nog lang niet toe bent aan kinderen. Zorg in ieder geval dat hij daarvan op de hoogte is. Mocht hij wel heel sterk een kinderwens hebben, lijkt het me dat hij dan maar voor zichzelf moet besluiten of hij daarmee nog een paar jaar kan/wil wachten of dat 'ie een relatie met je in dat geval niet ziet zitten.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:26

Jullie zijn allebei volwassen mensen, dus die keuze kun je voor jezelf maken toch :). Als jij je goed voelt bij hem, dan is dat een goed teken. En ook dat je hierover met hem kan praten. Verder is 10 jaar leeftijdsverschil nog best te overzien.. Ik zou zeggen; ga ervoor. Je komt er vanzelf wel achter als het niet werkt.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:33

Ik vind het kunnen. Ik ben zelf 15 en heb met een gozer van 21. We houden echt super veel van elkaar en hebben al behoorlijk wat problemen door staan omdat mijn ouders er niet achter staan.

Of je nou 14 of 24 bent... als je van mekaar houd en hij je respecteert dan vind ik het kunnen. Want nee is nee, en dat moet hij kunnen begrijpen als 14 bent maar ook als je 24 bent (niet alleen in sex maar alles).

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:35

Het leeftijdsverschil maakt voor mij niet zo heel veel uit. Waar ik wel even goed over na zou denken is het verschil in levensfase. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Maar misschien ben jij nog vollop aan het uitgaan etc, en is hij al veel meer tot rust gekomen. Ook omdat hij al 4 jaar getrouwd is geweest. Ik zou dus even goed nadenken of jullie levens ook bij elkaar passen. En als dat zo is, zie ik geen enkel probleem.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:50

gewoon voor gaan meid ;)
dit is een goed punt om naar je hart te luisteren en je verstand even op nul te zetten.

Toen ik 13 was kreeg ik wat met een jongen van 18.. (Met veel ups en downs) heeft dit toch alwel 3 jaar geduurt.. OP het gebied van nemen met hem nooit spijt gehad..
En in feite was het illegaal.. Maar mijn ouders en zijn ouders stonden er achter.. Wat zeg leeftijd nou in feite als je 13 en 18 ben of als je 18 of 23 bent ?? Nou zullen er wel weer heeeellee verhalen komen over volwassenheid maar dat lekker ter zijde :P

Maar nou ben ik 19 en heb een vriend van 27 .. En we hebben net afgelopen dec een huisje gekocht.. Dus oftewel het gaat super!! *\o/*

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:05

Ik zou er lekker voor gaan.
Meeste relatie's hebben een leeftijdsverschil tussen de 5 en 10 jaar dus waarom niet..

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:21

ik ben 22 en mn vriend 33... en we zijn ontzettend gelukkig en willen gaan samenwonen...
En natuurlijk heeft hij een langer verleden, maar als je van elkaar houdt, kom je er samen echt wel...

Maar het allerbelangrijkste is dat je er zelf achter staat...

juweeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:30

Ik zelf ben 18, mijn vriend word 22. Nu lijkt het verschil niet meer zo super groot, maar onze relatie begon toen ik 16 was en hij 20. Ik had daar in het begin ook moeite mee, maar als je hem echt leuk vind en verliefd bent, is leeftijd geen probleem.
Mijn voordeel is dat meneer zich echt nog niet als een 22 jarige gedraagd, ik ben mentaal de oudste :+

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:32

ik zie het probleem niet zo; allebei volwassen en dus prima in staat keuzes te maken en consequenties te overzien

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 23:01

Als jullie het beide willen maak je dan nergens druk om toch? gewoon ervoor gaan!