Valentijnsdag 2009 - Brunchen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeppapier

Valentijnsdag 2009 - Brunchen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 17:17

Aangezien mijn lief vrijdag 13 februari eindelijk weer terugkomt uit Duitsland na een lange oefening (hij is militair), én het 14 februari Valentijnsdag is, wilde ik hem graag eens verrassen :D Nu is het zo dat ik 's avonds mijn verjaardag vier en een dinertje dus geen optie is. Daarom ben ik op zoek naar restaurants die leuke brunches op die dag organiseren :j

Met de kerst heb ik goede ervaringen gehad met Van der Valk Plaswijck, maar helaas organiseren zij met Valentijnsdag alleen een diner. Zo ook met verschillende restaurants/hotels hier in de buurt, dus voorlopig ben ik een beetje radeloos, want het leek me zo leuk hem 's nu eindelijk eens bevelen te geven (binnen 20 minuten aangekleed beneden staan, gna gna ~~}> ) en hem te ontvoeren :P

Dus, bokkers die een restaurantje/hotel weten binnen maximaal een uurtje rijden van Rotterdam waar gezellig gebrunchd kan worden: ik hoor het graag! Ook andere opties mogen, maar brunchen vind ik toch wel erg leuk en het moet maximaal tot 3 uur duren ivm de verjaardagsvoorbereidingen :+

Davinia_

Re: Valentijnsdag 2009 - Brunchen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:32

Een AC restaurant?

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:08

Je kunt bij de bagels en beans errug leuk high-teaen (met hartig en zoet)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:26

Wij gaan altijd brunchen bij het vd Valk hotel een paar km voor Schiphol. Het ligt naast de snelweg en er loopt een bruggetje over de weg en aan de andere kant is een Burger King (is alleen even om uit te leggen waar het is, haha).

Doet geen enkele vd Valk een brunch of alleen die bij Plaswijck niet?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 13:23

Wij gaan ook nog wel eens naar Gilze-Rijen, zijn daar al jaren vaste klant, maar ook deze organiseert niks, alleen 's avonds pas :\ Heb al geïnformeerd bij alle van der Valk restaurants in Zuid-Holland, helaas nergens iets van een brunch!

High-Tea'en vind ik ook wel erg leuk Kristie! Hier in Spijkenisse zit een goed hotel dat dat ook doet, lekker dichtbij ook! :j Alleen jammer vind ik dat dat meestal pas vanaf 14.00 uur is, dus kan ik 'm niet uit z'n bedje gooien en 'm ontvoeren, moeten we ons toch tot 13.30 bezig houden. Maar vind het wel een goede optie, zeker nu brunchen niet echt lijkt te lukken!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:25

Is het niet een idee om een brunch thuis te laten bezorgen? Zoiets zag ik laatst op tv, dus misschien is dat een idee. Maar goed, kan me ook voorstellen dat je lekker even samen weg wilt.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:10

Mn zus gaat volgens mij in kijkduin wel eens brunchen, zal het eens aan haar vragen.

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:42

Bij Villa Augustus in Dordrecht hebben ze een erg leuke high tee en mogelijk ook wel een een brunchmogelijkheid.