Welk T-Mobile abonnement?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SdaphneS

Welk T-Mobile abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 13:50

Hallo,

Aangezien de kosten van mijn mobiele telefoon nogal hoog zijn wil ik graag een ander abonnement.
Nu heb ik op de site van T-mobile gekeken en ik kan mijn abonnement zo omzetten.
Alleen welk abonnement is geschikt?
Ik sms veel en bel ook best veel. Op dit moment heb ik een Flex 15 + smsverdubbelaar abonnement.
Op de site vond ik Myfaves. Lijkt me opzich wel een goedkoop abonnement waarmee je wat kunt.
Zijn er mensen die dit abonnement hebben of er ervaring mee hebben?

Wenniej86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:01

Ik weet niet hoelang je nog vast zit aan je abonnement? Maar ik ben sinds kort overgestapt op telfort sim only en dat scheelt mij 75 euro in de maand...
Ik had ook t-mobile, en dacht dat die redelijk voordelig was, nou niet dus...Ik had flex 40..en was gemiddeld 100 euro kwijt :n ...ik heb toen mijn duurste rekening gepakt en vergeleken...en nu ben ik nog maar 30 euro kwijt...
Nou bel en sms ik wel écht heel erg veel, maar toch, t scheelt nogal dus!
Welk t-mobile abo je dan t beste naar kan overschakelen weet ik dus niet, maar miss kunnen ze je daarmee helpen in de winkel...al weet ik niet hoe betrouwbaar dat is omdat ze natuurlijk graag dure dingen willen verkopen _-:(

Hoop dat je er iets aan hebt!
Liefs

Anoniem

Re: Welk T-Mobile abonnement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:20

Ik heb relax 100 en onbeperkt smsen en ben nu (vooral door het smsen) minder kwijt dan voorheen bij Orange.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:39

Ik ben ook benieuwd.

Ik had eerst bij T-Mobile de belminutelbundel maar daar had ik rekeningen van ruim 100 euro.

Toen heb ik de flex 45 genomen, waarbij je dus een bedrag hebt iedere maand waar alle kosten vanaf gaan. In mijn ervaring is dat net zo duur als het niet duurder is.

Ik overweeg nu ook MyFaves, maar ben een beetje bang om over te stappen want dat mag alleen naar een duurder abonnement. Als ik daar binnen blijf is het uiteindelijk goedkoper... maar wat is wijsheid...

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:04

Ik ben over een paar maanden als het contract afloopt ook weg bij t-mobile, ik heb ook flex 40, jeetje wat duur zeg.
T-mobile is volgens mij een van de duurste, en ook nog eens slecht bereik. Nee voor mij geen t-mobile meer.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:05

tip: neem een sim only abbonement. Ik heb 300 minuten en 1000 smsjes per maand voor 13,50 per maand ! bij t-mobile.
ik koop 1 keer in de 2 jaar een leuk pre-paid mobieltje van rond de 100 euro en laat deze dan unlocken zodat mijn sim kaartje van t-mobile erin kan.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:08

ik heb ook een sim only, is 5 euro per maand! (volgens mij speciaal jongeren/studenten prijsje ofzo, mijn vader regelt dat allemaal voor me :=)
en ik heb 150 minuten en 100 smsjes, daar red ik het wel mee.. maar ik denk dat sim only wel goedkoper is...

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 22:18

Wat houdt een sim only abonnement in dan? Dan heb je niet het toestel van T-mobile, maar alleen de sim kaart ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 22:34

SdaphneS schreef:
Wat houdt een sim only abonnement in dan? Dan heb je niet het toestel van T-mobile, maar alleen de sim kaart ofzo?

Een beetje Engels kan je wel toch? :+

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 00:01

Relaxed schreef:
SdaphneS schreef:

_O- Die is zo grappig.

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 10:19

Ik zou vooral gaan voor een abonnement dat NIET van t-mobile is. Ik heb een paar maanden geleden mijn prepaid om laten zetten naar een abonnement en heb er alleen nog maar ellende van gehad. Eerst werd mijn abonnement niet geactiveerd, foutje bij t-mobile. 5 keer naar zo’n nummer gebeld en 5 keer een ander verhaal en excuus gekregen. Daarna nog gedonder gehad met betalen. Automatische incasso werkte niet en ik kreeg er geen bericht van dat er een rekening betaald moest worden. Tot ineens de telefoon werd afgesloten ivm een betalingsachterstand. Kon ik meteen naar de stad anders kon ik anderhalve week niet bellen omdat het zo lang duurde voor de betaling werd verwerkt. Tot nu toe ontvang ik nog steeds geen smsjes over mijn rekeningen en wanneer mijn beltegoed wordt aangevuld. Ik heb echt zoveel spijt van dit abonnement, niet aan beginnen! :n

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-09 10:38

Relaxed schreef:
SdaphneS schreef:

Lacht zich hier dood. *not. Nuttige post ook! Dankje! :)

Wat ik me afvraag is als je een abonnement hebt kun je dan zo omschakelen naar een sim only aangezien het toestel van t-mobile is.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:33

Wanneer je een sim-only abbonement neemt moet je een toestel hebben wat simlock vrij is, of als je al een abbonement met toestel hebt gehad van bijvoorbeeld t-mobile, dan hoef je bij je verlenging alleen maar door te geven dat je sim-only wilt. Je hoeft dan verder niets te doen. Alleen je rekening wordt waarschijnlijk gehalveerd :-) Heb je geen simlock vrij toestel dan kun je bij iedere turk of bij sommige telecomwinkels je telefoon laten unlocken voor ongeveer 10 euro. Ik heb dit zelf ook al meerdere keren laten doen.

[/quote]Wat ik me afvraag is als je een abonnement hebt kun je dan zo omschakelen naar een sim only aangezien het toestel van t-mobile is.[/quote]

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 10:36

sim only scheelt je 50% op je abo kosten. Als je veel smst zou ik zowiezo naar relax gaan icm een sms maximaal (1000 smsjes voor 9.95 pm)
Als je nu al een abo bij T mobile hebt en je zou over willen stappen naar sim only hoef je geen nieuwe simkaart, wordt gewoon omgezet.
Heb je enig idee wat je aan belminuten verbruikt? (werk bij T-mobile)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:06

Sim only scheelt je idd een hoop :)

Ik ben op mijn 18e begonnen met een sim only, zit 2 jaar ook een toestel erbij, maar omdat je al zo lang klant bent, betaal je nog steeds relatief weinig. :) Ik heb van de zomer een nieuwe mobiel, hoefde maar 29 euro bij te betalen, voor een jaarsverlening en mijn abbo blijft hetzelfde. Betaal ong 20/25 euro, voor 150 belminuten, 50 smsjes en onbeperkt internet op mijn mobiel. :)