Gmail

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mlies

Gmail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 09:15

Voor een schoolopdracht heb ik samen met een klasgenootje een Gmail account, waar we onze "zakelijke" mails mee versturen.
Nu zet Gmail mails van dezelfde persoon steeds onder elkaar zeg maar, bij inbox staat er dan een (4) ofzo achter. Ik gebruik al het label beantwoord, als ik een mail beantwoord heb, maar als diegene dus terug mailt valt dat totaal niet op..
Kan het niet zo als in bijvoorbeeld Hotmail, dat een nieuwe mail gewoon apart zichtbaar wordt in de lijst. Gewoon bovenaan weer naam/onderwerp etc? Kan het tussen de instellingen niet vinden..

Hoop dat iemand snapt wat ik bedoel. :D

Anoniem

Re: Gmail

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 12:36

Heb even voor je gezocht, maar ik kan inderdaad ook niet vinden wat je bedoelt. Ik wil wel even zeggen dat je na een tijdje, als je er eenmaal aan gewend bent, waarschijnlijk niet anders meer wil. Want het heeft echt zo z'n voordelen. :)

Je kunt natuurlijk wel met je klasgenootje afspreken dat je even een label "Mlies" of "Klasgenootje" hangt aan berichten die een ander nog niet heeft gelezen.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:24

Dat is niet mogelijk. Gmail maakt namelijk geen aparte e-mails, maar conversaties. En, zoals in iedere conversatie, gaat dat in 1 rits door.

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:26

Maar als het goed is zie je naast het kopje "inbox" (links) een "(1)" verschijnen, evenals in de titelbalk van je browser.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:29

En hij zet de conversatie altijd weer bovenaan als er een nieuw bericht inkomt.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 18:42

Hm helaas, dan moet ik er maar gewoon aan wennen. :D

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 20:39

na een tijdje went het wel hoor ;)