In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 10:37

Ja dat is banketstaaf! :(

Ik had gister met een vriend van me afgesproken om naar de Move in Arnhem te gaan. Harstikke gezellig! Het was ook een hele leuke avond, heb ontzettend veel nieuwe vrienden gemaakt, oude vrienden weer gezien en ben gewoon lekker losgegaan [Misschien wel iets te :z ].

Hoe dan ook. Ik ging dus met die vriend van mij naar Arnhem. Hij had me een paar dagen geleden verteld dat hij me leuk vond enzo & dat hij hoopte dat we deze avond zouden zoenen. Ik heb hem toen verteld dat ik dat niet ging doen, omdat ik geen gevoelens voor hem had op die manier en ik zijn gevoels niet wou kwetsen. Prima, dat kon hij snappen, harstikke fijn! Op naar een topavond!

Toen we daar binnenkwamen zag ik al direct een paar bekende gezichten, dus nadat ik de nodige knuffels had uitgedeeld ben ik tussen mijn vriendinnen in geploft. B (zo zullen we hem maar even noemen) zat er uiteraard ook bij. Allemaal prima en toen kwamen er wat vrienden van hem die ik niet kende. Hij stelde mij voor en het was best gezellig. Waren hele aardige mensen allemaal en binnen een kwartier voelde ik me al helemaal ingeburgerd. Hun gingen naar de dansvloer, die ik echt te warm vond dus ik ging weer bij die vriendinnen van mij zitten. Gevraagt of B dat goed vond, wat hij ook vond en vervolgens bij mijn vriendinnen gaan zitten. Al snel zat ik ineens tussen twee jongens in die me de hele tijd zaten te poken, en van poken ging het over in knuffelen en op het gegeven moment zat ik dan ook te zoenen met een van die jongens. Daarna wou de ander ook zoenen, waar ik geen problemen mee had want het was gewoon voor de lol. In ieder geval had ik toen een beetje zitten zoenen. Daarna zaten we weer gewoon gezellig te kletsen. Even later gingen die vriendinnen naar huis toe. Ik bleef gewoon bij het groepje zitten waar ik met hun ook bij zat want een jongen die daar ook zat vond ik wel leuk dus ik bleef een beetje bij hem hangen en even later zat ik weer met hem te zoenen. Maar net op dat moment kwam B schijnbaar aanzetten. Ik had het in eerste instantie niet eens in de gaten, maar toen ik n half uur later op mijn mobiel keek hoe laat het was zag ik dat ik een smsje had gehad: Ik ben weg! Ik heb genoeg gezien, hou van je.. Ik schrok me de pleuris uiteraard! Heb hem meteen opgebelt, maar hij nam zijn telefoon niet op en tot overmaat van ramp kwam ik er achter dat ik de nachttrein had gemist! Terwijl de volgende pas 5 uur later zou vertrekken..

Gelukkig is die jongen waar ik een beetje mee zat te kloten samen met een vriend van hem bij me gebleven de hele nacht, maar ik was behoorlijk boos.. Vind het heel jammer dat die vriend me zo heeft laten stikken! Hij had me toch op z'n minst gedag kunnen zeggen in real live? Ik snap het dat het niet leuk voor hem was om me te zien zoenen met een andere jongen, maar dan nog vind ik dat dit nergens op slaat.. Nu hoop ik dat ik hem vanavond nog even kan spreken, want dit heeft mij eigenlijk wel een beetje een rotgevoel bezorgt over deze verder hele gezellige avond.

Ik moest het even van me afschrijven ;)

Even voor de duidelijkheid: Ik heb inderdaad met twee jongens gezoent. Maar ik heb echt geprobeert rekening te houden met zijn gevoelens. Alleen kan ik mezelf soms moeilijk in de hand houden (Ja slechte gewoonte ik weet het!). Hij heeft mij echter maar met één jongen zien zoenen btw. Achteraf gezien snap ik dat het idd niet zo slim was, maar ik blijf het jammer vinden hoe hij heeft gereageerd..
Laatst bijgewerkt door Cubone op 25-01-09 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:40

Euuuh, zoals ik het begrijp heb jij dus met 3 verschillende jongens gezoend waar die vriend van je bij was?

Ik kan me zijn reactie wel voorstellen. Natuurlijk is het zo dat jij ook verdergaat met je leven als je niets voor hem voelt, maar dit is wel een beetje banketstaaf.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 10:41

Liezel1 schreef:
Euuuh, zoals ik het begrijp heb jij dus met 3 verschillende jongens gezoend waar die vriend van je bij was?

Ik kan me zijn reactie wel voorstellen. Natuurlijk is het zo dat jij ook verdergaat met je leven als je niets voor hem voelt, maar dit is wel een beetje banketstaaf.

Nee, ik heb met 1 jongen gezoent waar hij schijnbaar bij was.. (wat ik zelf niet in de gaten had btw..)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:43

Ik snap wel dat het niet leuk voor je was dat je vriend ineens weg was, maar ik kan me ook wel in zijn gevoel verplaatsen. Hij vind jou heel erg leuk, verteld dit ook aan je en ziet je vervolgens met iemand anders zoenen. Ik kan heel goed begrijpen dat dit heel moeilijk voor hem moet zijn geweest, wie weet hoe verliefd hij wel niet op je is?

Waarschijnlijk wilde hij alleen maar weg en kwam het niet eens bij hem op om nog gedag te zeggen...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:44

Horsii_mine schreef:
Al snel zat ik ineens tussen twee jongens in die me de hele tijd zaten te poken, en van poken ging het over in knuffelen en op het gegeven moment zat ik dan ook te zoenen met een van die jongens. Daarna wou de ander ook zoenen, waar ik geen problemen mee had want het was gewoon voor de lol.

Minimaal 2 als ik het zo lees.
Die jongen waar je daarna weer mee gezoend hebt was 1 van deze 2?

WillemYntJee

en op het gegeven moment zat ik dan ook te zoenen met een van die jongens. Daarna wou de ander ook zoenen, waar ik geen problemen mee had want het was gewoon voor de lol. In ieder geval had ik toen een beetje zitten zoenen.

Daar tel k er toch al 2 hoor ;) Ik snap de reactie van die vriend van je helemaal, je had toch wel een beetje rekening met hem kunnen houden?

laura1987

Ik vind eigenlijk wel dat je een beetje rekening had kunnen houden met zijn gevoelens. Je had die jongen ook zijn nr kunnen vragen en een keer af kunnen spreken als B niet in de buurt was, want wat ik begrijp was je met hem uit en zag je hem niet meer staan nadat je met die 2? jongens had gezoend.

(overigens vind ik het zelf raar om met 2 jongens te zoenen puur uit lol)

Billy

Gut, ik zou ook niet op een "vriendin" wachten waar ik verliefd op was maar die ondertussen de halve tent afzat te lebberen.......

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:46

hoi hoi,
ik denk dat hij er net zo over denkt,dat hij ook een rot gvoel heeft over die avond.
hij heeft duidelijk gevoelens voor je,en hij had denk ik gehoopt,dat je na een avond samen uit,hem mischien wel leuker vond,en toch met hem wou zoenen......en dan ziet hij jou met andere zoenen(als ik het goed begrijp met 3 andere jongens)
het is inderdaad niet netjes om je daar dan maar aan je lot over e laten,hij had beter kunnen zeggen dat hij naar huis ging.
ik denk dat hij erg gekwetst was.

Karin

Drie jongens dus:

Horsii_mine schreef:
Ik bleef gewoon bij het groepje zitten waar ik met hun ook bij zat want een jongen die daar ook zat vond ik wel leuk dus ik bleef een beetje bij hem hangen en even later zat ik weer met hem te zoenen.

Wat een geweldige avond moet jij hebben gehad, zoenen met drie verschillende jongens.

Ik kan me iig heel goed verplaatsen in de reactie van die vriend met wie je uit was. Als je los wilt, heb dan iig het lef om dat te doen waar die vriend van je niet bij is.
Laatst bijgewerkt door Karin op 25-01-09 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Het is niet netjes van hem om naar huis te gaan. Samen uit samen thuis,voor het zelfde geld gebeurd er iets. Maar ik vind ook dat je wel iets meer rekening met je vriend kan houden. Je weet dat zijn gevoelens nog heel vers zijn en je gaat met hem uit. Dan is het wel zo netjes om je in te houden. Als je graag gaat zoenen dan moet je dat doen als je met je vriendinnen uit bent. Maar zo denk ik erover :)

Kiwi_

Nou, om eerlijk te zijn kan ik die jongen heel goed snappen. Ik vind dat je lekker makkelijk met zijn gevoelens omgaat, en ik snap wel dat hij echt niet komt zeggen dat hij weggaat terwijl jij met een jongen zit te zoenen. Waarschijnlijk heeft hij ook gedacht: als ze zich zonder mij prima kan vermaken, kan ze er ook zelf wel voor zorgen dat ze thuis komt. Kan me eerlijk gezegd helemaal in die jongen vinden.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:47

sorrie maar ben het met de voorgaande en vooral billy eens

daar had voor mij ook het samen uit samen thuis direct geeindigd
uit net heid had die het wel even kunnen melden van ik ben NU weg
doei doei

maar verder begrijp ik m wel

kazary

Er is er maar 1 in de steek gelaten tijden het stappen; B

pitbullgup

ik ben het eens met bovenstaande reactie's....
lijkt me niet leuk om te zien om diegene waarop je verlieft bent met andere ziet zoenen. Je hebt niet echt rekening gehouden met zijn gevoelens waaruit ik zijn reactie goed kan begrijpen.
tja en dat je tijd niet in de gaten houd is helemaal je eigen schuld natuurlijk :o
Laatst bijgewerkt door pitbullgup op 25-01-09 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:48

Ik wilde mijn bericht nogmaals aanpassen maar ik zie dat inmiddels al is gezegd wat ik nog wilde zeggen:
capopjekop schreef:
Als je graag gaat zoenen dan moet je dat doen als je met je vriendinnen uit bent. Maar zo denk ik erover :)

Kiwi_ schreef:
Waarschijnlijk heeft hij ook gedacht: als ze zich zonder mij prima kan vermaken, kan ze er ook zelf wel voor zorgen dat ze thuis komt.

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:49

Toen jij besloot om met 3 verschillende jongens te zoenen, terwijl je met hem aan het stappen was, dacht jij alleen maar aan je eigen gevoelens.
Toen hij daarop besloot om jou achter te laten, omdat hij zich waarschijnlijk behoorlijk genaaid voelde, dacht hij alleen maar aan zijn eigen gevoelens.

Hoe zat dat toch ook alweer met die pot en die ketel die zwart waren?

kippiekipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:49

Ik vind het begrijpelijk hoe hij reageerd ;) Hoe zou jij het vinden als je
een jongen leuk vind en hem dat hebt laten weten, je hem vervolgens
met stappen een ander meisje ziet zoenen....

En je zoent toch niet zomaar met iemand? (lijkt mij tenminste :? )
Dan had die jongen waar je mee hebt gezoend toch ook kunnen
proberen jou thuis te krijgen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:50

Ik tel ook minstens 2 of 3 jongens :?

Om eerlijk te zijn ben ik het helemaal met de jongen eens. Je wist hoe hij zich voelde en daar heb je dan rekening mee te houden, zeker als je er met z'n tweeen heen bent gegaan.
Je had aangegeven niet met hem te willen zoenen omdat je niets voor hem voelde, maar ondertussen ga je wel zoenen met andere jongens waar je ook niets voor voelt. (Tenminste niet voor alle 3 neem ik aan).

Ik vind het iig alles behalve netjes van je. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich in de steek gelaten voelt..
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-01-09 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:50

kazary schreef:

Heb je helemaal gelijk in :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:52

Whaha, nou ik kan me best voorstellen dat die arme jongen naar huis is gegaan. Fijn dat jij het zo naar je zin hebt gehad, maar jij hebt geen recht van spreken om boos te worden op hem.

Verplaats je eens in zijn schoenen. Dan wordt het opeens een heel ander verhaal.
Ik zou je excuses aanbieden aan die jongen in plaats van boos worden!! :(:)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:53

_Tara_ schreef:
kazary schreef:

Heb je helemaal gelijk in :j

Ja, helemaal mee eens idd.
Die jongen zal zich waarschijnlijk rotter voelen dan de TS nu.

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:54

Ach, die arme jongen.
Sorry, maar ik denk niet dat jij recht hebt om boos te zijn :+

RoCKyLoVE

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:56

Denk ik ook niet.. Ik vind het ook nogal zielig voor hem. Vooral als het een vriend van je is hou je rekening met z'n gevoelens denk ik zo.. Ik had je niet eens gesmst dat ik was weggegaan denk ik..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:57

Ik heb het even omgedraaid en aan mijn vriend voorgelegd.
En die zei ook: als een meisje me dat zou flikken was ik ook omgedraaid...