Ik had gister met een vriend van me afgesproken om naar de Move in Arnhem te gaan. Harstikke gezellig! Het was ook een hele leuke avond, heb ontzettend veel nieuwe vrienden gemaakt, oude vrienden weer gezien en ben gewoon lekker losgegaan [Misschien wel iets te
].Hoe dan ook. Ik ging dus met die vriend van mij naar Arnhem. Hij had me een paar dagen geleden verteld dat hij me leuk vond enzo & dat hij hoopte dat we deze avond zouden zoenen. Ik heb hem toen verteld dat ik dat niet ging doen, omdat ik geen gevoelens voor hem had op die manier en ik zijn gevoels niet wou kwetsen. Prima, dat kon hij snappen, harstikke fijn! Op naar een topavond!
Toen we daar binnenkwamen zag ik al direct een paar bekende gezichten, dus nadat ik de nodige knuffels had uitgedeeld ben ik tussen mijn vriendinnen in geploft. B (zo zullen we hem maar even noemen) zat er uiteraard ook bij. Allemaal prima en toen kwamen er wat vrienden van hem die ik niet kende. Hij stelde mij voor en het was best gezellig. Waren hele aardige mensen allemaal en binnen een kwartier voelde ik me al helemaal ingeburgerd. Hun gingen naar de dansvloer, die ik echt te warm vond dus ik ging weer bij die vriendinnen van mij zitten. Gevraagt of B dat goed vond, wat hij ook vond en vervolgens bij mijn vriendinnen gaan zitten. Al snel zat ik ineens tussen twee jongens in die me de hele tijd zaten te poken, en van poken ging het over in knuffelen en op het gegeven moment zat ik dan ook te zoenen met een van die jongens. Daarna wou de ander ook zoenen, waar ik geen problemen mee had want het was gewoon voor de lol. In ieder geval had ik toen een beetje zitten zoenen. Daarna zaten we weer gewoon gezellig te kletsen. Even later gingen die vriendinnen naar huis toe. Ik bleef gewoon bij het groepje zitten waar ik met hun ook bij zat want een jongen die daar ook zat vond ik wel leuk dus ik bleef een beetje bij hem hangen en even later zat ik weer met hem te zoenen. Maar net op dat moment kwam B schijnbaar aanzetten. Ik had het in eerste instantie niet eens in de gaten, maar toen ik n half uur later op mijn mobiel keek hoe laat het was zag ik dat ik een smsje had gehad: Ik ben weg! Ik heb genoeg gezien, hou van je.. Ik schrok me de pleuris uiteraard! Heb hem meteen opgebelt, maar hij nam zijn telefoon niet op en tot overmaat van ramp kwam ik er achter dat ik de nachttrein had gemist! Terwijl de volgende pas 5 uur later zou vertrekken..
Gelukkig is die jongen waar ik een beetje mee zat te kloten samen met een vriend van hem bij me gebleven de hele nacht, maar ik was behoorlijk boos.. Vind het heel jammer dat die vriend me zo heeft laten stikken! Hij had me toch op z'n minst gedag kunnen zeggen in real live? Ik snap het dat het niet leuk voor hem was om me te zien zoenen met een andere jongen, maar dan nog vind ik dat dit nergens op slaat.. Nu hoop ik dat ik hem vanavond nog even kan spreken, want dit heeft mij eigenlijk wel een beetje een rotgevoel bezorgt over deze verder hele gezellige avond.
Ik moest het even van me afschrijven

Even voor de duidelijkheid: Ik heb inderdaad met twee jongens gezoent. Maar ik heb echt geprobeert rekening te houden met zijn gevoelens. Alleen kan ik mezelf soms moeilijk in de hand houden (Ja slechte gewoonte ik weet het!). Hij heeft mij echter maar met één jongen zien zoenen btw. Achteraf gezien snap ik dat het idd niet zo slim was, maar ik blijf het jammer vinden hoe hij heeft gereageerd..

)