Hey Middelburg overnachten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wafel

Hey Middelburg overnachten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 08:35

Hey

Weet er ieman toevallig waar je in middelburg of omgeving. Beetje goedkoop kan overnachten ?

Werk tussen vlissingen en middelburg nu. T zou wel makkelijk zijn als ik van maandag tot vrijdag kan overnachten. Hotel is wat aan de dure kant. Zoek wat goedkopers.

Maakt niet uit hoe of wat. Geen luxe.. Alleen een bed 8-) Ik rij nu gewoon op en neer, Maar dat komt er op neer dat ik thuis net genoeg tijd heb om te eten en slapen. Dat is dan zonde eigenlijk om daarvoor 2 a 2,5 uur te rijden.

Wafel

esther_sonja

Re: Hey Middelburg overnachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:36

in de auto? :D
iig,deden we op vakantie wel eens :=
Alle stoelen inklappen, matras opgooien,
en ramen blinderen := ?
Weet niet zo of het wel mag hoor.. :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:40

Vier nachten per week in een auto slapen? Daar rust je echt niet van uit hoor. En je hebt je rust hard nodig als je overdag werkt.

Wafel, ik zou eens gaan googlen op Bed & Breakfast (B&B) in die omgeving. Is goedkoper dan een hotel.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 10:56

Thanks !

Zal eens voor B&B gaan google. Mischien kan ik een mooi prijsje regelen zonder die laatste B.

T is gewoon zo moet om half 5 opstaan en ben om 19 a 20 uur weer thuis. Dat is gewoon eten en optijd slapen.. Kan ik net zo goed daar blijven. In auto slapen is een optie :Y) Alleen word je daar ook niet echt fit van idd. Als je een busje heb en er een lucht bed in past zou wel goei plan zijn !

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:36

Voor welke duur zoek je wat? Als het een paar maanden zo is, kan je het huren van een (studenten)kamer overwegen. Misschien kan je hier wat vinden of een oproepje zetten: http://www.zeelandnet.nl/prikbord/rubri ... horen.html

Is er misschien een collega met een logeerkamer?

Wafel

Re: Hey Middelburg overnachten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 17:44

Ben al voorzien !

Thanks jullie allemaal !