Ik heb ook altijd wat!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Ik heb ook altijd wat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 20:08

Nog meer mensen die dit kennen? Alles wat je maar kunt hebben heb je ook, ieder virus wat heerst krijg je min of meer te pakken. Als je kans hebt om iets te breken gebeurd dit ook.

In september ben ik op mijn werk op een hele stomme manier onderuit gegaan, waardoor ik mijn rechter schouderspier blesseerde, en 2 maanden helemaal niets kon. Daarna heb ik nog een keer met een stanleymes in mijn bovenbeen gezeten tijdens het suprise maken, kookwater van de broccoli over mezelf heen gegoten waardoor ik brandwonden kreeg, en zondag heb ik een blaar opgelopen die is uitgelopen in een flinke infectie in mijn enkel, waardoor ik al 4 dagen op bed zit te niksen en met krukken loop. Ook ben ik zeker 2x goed ziek geweest.

Ik ging van een klein huppeltje door mijn knieën, waardoor ik in Berlijn naar een ziekenhuis moest, en vervolgends 2 maanden met krukken liep. Kep zeker 3x per jaar een flinke keelontsteking.

Alles wat er mis kan gaan gaat er ook mis. Gelukkig heb ik een geweldige bijrijdster die heel geweldig is in het opvangen van mijn paard.

Nog meer mensen die dat hebben?

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 20:41

Hmm.. Ik heb wel echt domme dingen. Zo kon ik een paar weken geleden een paar dagen niet zitten, en dus niet naar stage, omdat ik tijdens het uitgaan hardhard was gevallen op mn bil.. (pijnblauwpijn)
Snee in mn bovenbeen omdat ik een mes afveegde, zo door mn broek heen, was dus scherper dan ik dacht }:0
Op school stuiteren op de roltrap omdat ik struikel over mn slipper, hele onderarmen kapot..
Midden in de stad plat op de bakkes zodat je hele tas inhoud over straat ligt..

Ach.. Gelukkig niet vaak erg ziek, zwak en misselijk, maar gewoon meer lomp en onhandig, daardoor heb ik altijd wel iets.
Ieder zn ding, zullen we maar zeggen ;)
In ieder geval succes er nog mee, kun je misschien wel gebruiken, het is in ieder geval fijn dat er iemand is die goed voor je paardje zorgt, is dat een hele zorg minder :)