hoevaak ben je vreemdgegaan?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

hoevaak ben je vreemdgegaan?

ikke? never! nog nooit!
99 (65%)
nou... eigenlijk wel 1 keertje
27 (17%)
ik geloof 2 of 3 keer ofzo
19 (12%)
vreemdgaan? is bij mij aan de orde van de dag!
7 (4%)

Totaal aantal stemmen: 152


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:08

Ik vind dit nummer wel bij dit topic passen...

Gareth Gates - Anyone of Us
I've been letting you down down,
Girl I know I've been such a fool,
Giving in to temptation,
When I should've played it cool

The situation got out of hand
I Hope you understand

(Chorus):
It Could happen to anyone of us,
anyone you think of, anyone can fall,
anyone can hurt someone they love,
hearts will break coz I made a stupid mistake
It can happen to anyone of us
say you will forgive me
anyone can fail, say you will believe me
I cant take it my heart will break
coz i made a stupid mistake, a stupid mistake

She was kind of exciting,
a little crazy I should've known,
She must of altered my senses,
coz I offered to walk her home

The situation got out of hand
I hope you understand

(Chorus)

A stupid mistake
She means nothing to me
(nothing to me)
I swear every word is true
Dont wanna lose you

(Chorus)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:44

Nog nooit, en dat gaat ook nooit gebeuren. Voor mijn gevoel doe je niet alleen je geliefde er pijn mee, maar breek je ook een heel groot gedeelte van jezelf af. Vooral het vertrouwen van anderen in jou.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:03

ik heb eindelijk gestemd!

wist niet waarop, want toen ik mnog weekend-vriendjes had, nix serieus dus, zoende ik weleens met een ander, maar ja dat vond ik niet echt tellen, dat waren geen echte relaties!

tijdens mn 1e serieuze relatie ben ik niet vreemdgegaan, duurde 1,5 jaar toen ging t uit

2e serieuze relatie is nu een jaar, en ik had 1x een beetje met een ander gezoend(die jongen waar ik al weken gek op was, en al maanden leuk vond en hij mij ook)

maar daarna er wat uitgebreider mee gezoend...en mee naar buiten...en dag erna weer mee gezoend en nu gister weer!

ok kom maar op met alle opmerkingen over mij, maar ik heb mega ruzie met Bjorn, die zit met zichzelf in de knoop en reageert het op mij af, en ja carnaval he, en bart is gewoon superlekker!

dus heb maar voor de laatste optie gekozen....


wil er nog wel ff bijzeggen dat ik niet had verwacht dat ik zoiets zou doen, maar ik vind bart echt interessant(oa door de spanning want het mag niet...)en ruzie met bjorn en ja ik kon het de 1e keer niet laten, en dat loopt nu een beetje uit de hand

denk dat ik ff wat tijd voor mezelf nodig heb!

ben na mn vorige relatie(die was een hel, ik woonde daar en mocht nix, niet eens de deur uit om boodschappen te doen!) daar weggegaan, meteen onenight stand met bjorn gehad(het was oud&nieuw 2001/2002 en ik mocht van ex niet uit en ik ging toch) en toen meteen in relatie met bjorn gerold, had beter ff tijd voor mezelf kunnen hebben toen....en bjorn zit ook met zichzelf in de knoop(onzeker, weet niet wat ie wil, niet met mij, maar met alles) dus denk niet dat we nog heel lang happy together zijn

dan ff geen relaties voor mij(dan maar one nights stands als ik daar zin in heb Tong uitsteken )

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:05

Welja Renske20 gelijk heb ie

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:06

dat is zeker sarcastisch bedoeld?

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:08

Nee helemaal niet zelfs. Leven en laten leven.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:13

oke ik had al de meest erge reacties verwacht!dan valt dit alles mee!

ja t is carnaval dat laat ik niet verpesten door een boze vriend(terwijl ik toen nog nix had gedaan!!)

is maar 1x per jaar carnaval en dat betekend lol maken!

en ik voel me niet eens schuldig!
oke, beetje banketstaaf voor bjorn, en bart, ja die heeft nu helemaal goede hoop...ach ja daar komt ie vanzelf wel achter!
geloof dat ie alles wel goed vind zoalng ie maar af en toe wat aandacht van me krijgt!

maar ik ga weer terug naar mn werk!moet ook gebeuren!ben wel gaar van 4 avonden carnaval, veel drank&weinig geslapen!

Marjolein

Berichten: 11648
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:41

Renske20 schreef:
en ik voel me niet eens schuldig!

misschien wordt het tijd om er een punt achter te zetten?
als je je niet eens schuldig voelt dan moet er wel iets flink mis zijn in je relatie.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:45

Ik ben het met Marjolein eens, zo te horen ben je niet toe aan een vaste relatie. Als je niet van anderen af kunt blijven, je doet zo je partner er alleen maar pijn mee. Of wil je zeggen dat het hem niet boeit?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:48

Dat denk ik ook Marjolein...misschien is het inderdaad beter om er een punt achter te zetten. Het feit dat je een andere jongen interessanter vindt dan je huidige vriend zegt al genoeg IMO.

Machie

Berichten: 16025
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:25

mmm, ik ben 1 keer vreemd gegaan. Maar die relatie die ik toen had, stelde eigenlijk niks voor!!!!
dus eigenlijk geen 1 keer...

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 16:05

IK ben nog nooit vreemdgegaan.
En dat zal dus ook niet gebeuren. Ook al heb je drank op en ga je vreemd dan vind ik dat nog geen excuus. Je bent gewoon vreemd gegaan en dan is het voor mij nog over.
een ex van me is ook vreemd gegaan in parijs...hij zei het gelukkig wel meteen.
Maar als mijn vriend nu vreemdgaan (drank op of niet) is het gewoon over.
Ik word niet zo snel verliefd op een ander.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:41

flair schreef:
Ik ben het met Marjolein eens, zo te horen ben je niet toe aan een vaste relatie. Als je niet van anderen af kunt blijven, je doet zo je partner er alleen maar pijn mee. Of wil je zeggen dat het hem niet boeit?


ik ben verder nog nooit in een serieuze relatie vreemdgegaan maar ben verliefd geworden op een ander, en dat in combi met ruzie met mn vriend is het uit de hand gelopen.

ga vnv naar mn vriend, hij zit met zichzelf in de knoop en hij stoort zich aan mn paarden en aan de vele uren die ik werk, en zo zijn er nog veel meer dingen, dus we gaan een goed gesprek hebben, maar ik ga niet vertellen dat ik met bart heb gezoend, als ik meer had gedaan dan wel, maar t is bij vrij heftig zoenen gebleven.

ik denk dat hij wel trouw is aan mij, maar dat weet je dus nooit 100% zeker(hij denkt ook dat ik trouw ben, was ik ook tot kort geleden)maar hij gaat ook zonder mij met andere meisjes op stap, of met een stel vrienden dus ja, of er wat gebeurt weet ik niet

hij zal er zeker niet blij van worden als hij weet dat ik met bart heb gezoend, maar hij heeft wel uitzichzelf gezegd dat als het bv met uitgaan uit de hand loopt tussen mij en bart, dat ie dat ozich wel kon begrijpen(oa al door de manier waarop we met elkaar omgaan en dansen zijn we vrij intiem dan is de stap naar zoenen snel gezet volgens bjorn)

maargoed, dat wil nog niet zeggen dat het niet erg fout was wat ik heb gedaan, maar omdat bjorn mij zo kwaad had gekregen(kiezen tussen hem en mn paarden, en stoppe met mn werk en wat anders gaan doen omdat ik te wening tijd voor hem heb...) was ik boos op hem, en daardoor heb ik denk ik geen schuldgevoel, heb dat wel een klein beetje tov bart, die denkt dat ik hemook heel leuk vind, is ook zo, maar zal nooit een relatie met hem willen, en heb hem nu wel die hoop gegeven.

ik dacht dat ik klaar was voor een relatie, is met bjorn begonnen met one night stand, hield hem daarna op afstand ivm net verbroken relatie en ik wilde ff vrij zijn, toch kwamen we steeds bij elkaar terug en sinds carnaval vorig jaar is het serieus, dat ging echt super, tot hij over zoveel dingen moeilijk ging doen(zie hierboven ergens) en ook nog eens zei dat omdat ik pas 20 ben en hij 29, dat ik vast en zeker bij hem weg zou gaan voor een jonger iemand, en dat hij zich wil gaan settelen en dat ik dat niet kan omdat ik 20 ben, sorry maar als hij dat denkt had ie daar vorig jaar ook aan moeten denken

en hij is dus onzeker, vooral als ik van anderen aandacht krijg, dan denkt ie dat ik bij hem weg zal gaan voor een leuker/knapper/jonger/of wat dan ook iemand, en door die dingen bij elkaar gaat het de laatste tijd een stuk minder, dus ja een flink gesprek vanavond, en dan zie ik wel, stiekem hoop ik dat ie me dumpt, dat is dan meteen de 1e keer, en je moet alles eens hebben meegemaakt!

maar ik kan het gewoon niet uitmaken, hij is behoorlijk depri en zit niet lekker in zn vel en dan zie ik hem al helemaal voor me, als ie dan heel zielig en verdrietig zonder mij in zn huis zit....als ik daar aan denk kan ik spontaan gaan huilen!

maar het is niet zo dat ik uit medelijden bij hem blijf, maar dat speelt wel een klein rolletje...

als hij er mee wil stoppen, dan is het zijn keuze en hoef ik me niet schuldig te voelen als hij dan zielig&allen thuis zit....

maar eigenlijk wil ik hem helemaal niet kwijt en wil ik dat het gewoon heel erg goed gaat tussen ons!!zoals het tot 2 mnd geleden ook ging!
en in iedere relatie kom je op een gegeven moment op een moeilijk punt terecht, wij nu op dit moment dus ook!

snappen jullie het nog een beetje?is nml best lastig via computer zoiets goed uit te leggen!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:17

machie schreef:
mmm, ik ben 1 keer vreemd gegaan. Maar die relatie die ik toen had, stelde eigenlijk niks voor!!!!
dus eigenlijk geen 1 keer...


Dat had ik ook dus ook. Ik heb toch m'n stem bij 1x neergezet.
De "relatie" was eigenlijk al over, het was alleen nog niet gezegd. Ennuh... vreemdgegaan, volgens mij hadden we toen alleen nog maar gezoend, dus ik weet niet of dat ook telt. Denk het wel eigenlijk.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:51

Ik vind deze topics volledig buiten de scope van de doelstellingen van dit forum vallen, maar goed. Ik denk dat de uitslagen van de poll niet echt representatief kunnen zijn. Ik denk dat je meer hebt aan een poll waarin er wordt gerefereerd naar leeftijdsgrens 21+ en in combi met hoelang en serieus is de relatie die je hebt/had.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 20:59

Maar zoals je al eerder hebt gelezen is er ook een meisje die op haar 15e een vriend kreeg, en wat nog steeds zo serieus is dat ze nu samenwonen. Mag zij dan niet meestemmen? Ze is nu waarschijnlijk 19, of bijna.
Ik ben 18, heb 4,5 jaar een serieuze relatie gehad. Mag ik dan niet meestemmen?

Ik denk dat je meer hebt aan een poll die niet aan de leeftijd is gebonden, wel aan de serieusheid van de relatie.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 21:01

Ook aan leeftijd, als je een serieus resultaat wil halen. Uitzonderingen bevestigen de regel. Jou situatie is niet representatief.

Machie

Berichten: 16025
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 08:23

Tessebes"]
[quote="machie"]mmm, ik ben 1 keer vreemd gegaan. Maar die relatie die ik toen had, stelde eigenlijk niks voor!!!!
dus eigenlijk geen 1 keer...
[/quote]

Dat had ik ook dus ook. Ik heb toch m'n stem bij 1x neergezet.
De "relatie" was eigenlijk al over, het was alleen nog niet gezegd. Ennuh... vreemdgegaan, volgens mij hadden we toen alleen nog maar gezoend, dus ik weet niet of dat ook telt. Denk het wel eigenlijk.
[/quote]

Ja, zo ging dat bij mij ook Haha! EIgenlijk was t bijna niks meer wat we hadden....

[quote="prima schreef:
Ook aan leeftijd, als je een serieus resultaat wil halen. Uitzonderingen bevestigen de regel. Jou situatie is niet representatief


mmm, daar ben ik het niet mee eens!!! IK ben 17, en heb ook al 1.5 jaar een vriend. En das ook wel serieus!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 12:06

XoNo schreef:
Dat denk ik ook Marjolein...misschien is het inderdaad beter om er een punt achter te zetten. Het feit dat je een andere jongen interessanter vindt dan je huidige vriend zegt al genoeg IMO.


op die lijn Haha!

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 13:23

Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik vind dat ook niet kunnen, als je al een vriend(in) hebt waarom zou je dan vreemd moeten gaan.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 14:22

prima schreef:
Ook aan leeftijd, als je een serieus resultaat wil halen. Uitzonderingen bevestigen de regel. Jou situatie is niet representatief


Citaat:
mm, daar ben ik het niet mee eens!!! IK ben 17, en heb ook al 1.5 jaar een vriend. En das ook wel serieus!


mwah, ik denk dat iedereen op elke leeftijd zijn relatie langer dan een half jaar serieus vind.

Ik denk dat ik na 4 jaar samen en ongeveer 1 jaar samenwonen wel kan zeggen dat het serieus is tussen ons. Ik weet heel goed dat ik een uitzondering ben. Ik liep en loop nu nog steeds voor op mijn leeftijdsgenoten. Ik vergelijk mezelf dus absoluut niet met anderen van 18.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 18:12

Aiaiai, pijnlijk topic Lips are sealed
Hmm.. Ben ooit eens 5 keer vreemdgegaan op een avond. Heb een tijd een dubbele relatie gehad, nog een keer 4 keer op een avond (terwijl de persoon in kwestie erbij was...).. Och, wat ben ik erg..
Maar, voor geen van hen voelde ik wat ik nu voel, ik ben nu écht verliefd, en wil hem nooit pijn doen. Alles wat ik zoek, vind ik bij hem, en heb absoluut geen reden om vreemd te gaan..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:53

nee hoor navy, zo erg is dag niet! als je het maar naar je zin hebt gehad!!

en idd, wanneer je de juiste persoon tegenkomt heb je vanzelf geen behoefte meer aan vreemdgaan!

ook al dacht ik in bjorn de juiste persoon te hebben gevonden, maar ja ik ben toch verliefd op bart geworden...weet nogsteeds niet wat ik moet/ga doen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 20:58

Nee daar ben ik het ook niet mee eens Renske, tenminste niet altijd. Dit is pas mijn eerste relatie en ik heb ook nog niet echt vriendinnen gehad. En zoals Ilona ook al zegt. Je bent toch een beetje benieuwd hoe het met anderen is. Ik ben absoluut niet van plan om vreemd te gaan, maar vraag me alleen af en toe af wat ik mis van anderen en wat het verschil kan zijn. Het is dan niet echt vreemdgaan, maar van de andere kant wel een beetje een behoefte eraan. Het zal echter nooit gebeuren als het goed is Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 21:14

nee oke, maar ik bedoelde dat je na zo'n periode van wat losse relaties en niet zo serieus te zijn geweest enz, net wat navy omschrijft,

en dat je dan als je daarna dus 'de ware' ontmoet, dat je dan geen behoefte meer hebt aan vreemdgaan

maar kan me goed voorstellen dat je je weleens afvraagt hoe het met een ander zou zijn!en ik geloof ook dat jij sterk&eerlijk genoeg bent om niet vreemd te gaan(bent nml beetje het tegenovergestelde van mij Haha! ) zou willen dat ik wat vaker zo verstandig was!heb het mezelf nu kanp moeilijk gemaakt!