hoevaak ben je vreemdgegaan?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

hoevaak ben je vreemdgegaan?

ikke? never! nog nooit!
99 (65%)
nou... eigenlijk wel 1 keertje
27 (17%)
ik geloof 2 of 3 keer ofzo
19 (12%)
vreemdgaan? is bij mij aan de orde van de dag!
7 (4%)

Totaal aantal stemmen: 152


Mer1980

Berichten: 18896
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:13

Ik ben nog nooit vreemdgegaan!

Marjolein

Berichten: 11642
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:43

ik ben nog nooit vreemdgegaan. wel een keer erg dicht in de buurt geweest en toen nee gezegd. Dat was op vakantie, en ik was bij de jongens in de tent gaan liggen omdat ik niet echt blij was met een van die meiden die mee was. was heel gezellig en uiteindelijk lag ik naast een goede vriend en waren we als enige nog wakker (krijg je als je bij snurkende mensen in de tent ligt). enja na een tijd kletsen lagen we erg dicht bij elkaar en drukte hij zn mond op mijn mond, heb toen ook meteen mn hoofd weggedraaid en gezegd dat ik dit niet wilde.
zoenen vind ik trouwens ook vreemdgaan. Je duwt niet zomaar je tong bij iemand anders in zn mond.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:37

Sjuimpje schreef:
Overigens neem ik meisjes van een jaar of 15 welke beweren een aantal keer vreemd te zijn gegaan niet serieus,
volgens mij is het vrijwel onmogelijk om op die leeftijd een serieuze relatie aan te gaan.


En iemand die op zijn 15e besodemieterd is? Ik had toen ook zo'n vriendin die vrolijk vreemd is gegaan met iemand toen ze nogal veel gedronken had (ze was twee jaar ouder). Ik heb haar natuurlijk meteen gedumpt. Daar heb ik overigens achter moeten komen door haar ICQ berichten te lezen. Scheve mond Was ook niet zo netjes, maar wie weet hoe vaak ze het me dan nog geflikt had. Bitch }>

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:42

Desiree"]
[quote="Avanti schreef:
Uhm rond de 6 keer ofzo, maar dat kwam dan door de alcol Schijnheilig Haha!

nee, dat komt niet door de alcohol. Dat komt door jou. Jij kiest ervoor om alchol te drinken terwijl je weet dat je dan jezelf niet in de hand hebt. Dan drink je in het vervolg toch niet te veel meer? er gaat toch een keuze aan vooraf. En jij kiest er BEWUST voor het risico te nemen dat je vreemd zult gaan.
[/quote]

(ben er toch wel benieuwd naar wat er eerst stond) Knipoog Maar ik heb nu ook daarom geen vriend meer ik kan het toch niet aan houden. Nouja zolang ik geen feesie's heb wel hoor Haha!
Maargoed als ze jou op bek bek pakken en je zoent mee, dat vind ik niet echt je eigenschuld en als je al een aangeschoten ben.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:44

nee lyd, jij moet gewoon de laatste kiezen, we weten het wel allemaal Tong uitsteken

maar ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik ben NL heel erg lief Schijnheilig Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:46

Nou mijn vriedin is iets van 15x keer vreemd gegaan Lips are sealed Frusty

En nog wel met haar vriend zijn beste vriend heeft ze het gedaan, ze heeft nu nog steeds met die vriend. Daarvoor was ze ook al heel vaak vreemd gegaan, en dat wist die vent zelf hij most janken erom..... maar wou het toch aanhouden hoebedoel je hopeloos??????

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:47

stitch schreef:
nee lyd, jij moet gewoon de laatste kiezen, we weten het wel allemaal Tong uitsteken

maar ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik ben NL heel erg lief Schijnheilig Tong uitsteken


Welke laatste????

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:48

Sjuimpje schreef:
Overigens neem ik meisjes van een jaar of 15 welke beweren een aantal keer vreemd te zijn gegaan niet serieus,
volgens mij is het vrijwel onmogelijk om op die leeftijd een serieuze relatie aan te gaan.

Omgekeerd zijn er overigens een paar oudere Bokkers welke zich ook nog een beetje puberaal opstellen.
Wat gemist 'vroeger'?


Ahum.. ik was net 15 toen ik wat met mijn huidige vriend kreeg. Ik ga ondertussen bijna 4 jaar met hem (en woon samen), dus serieus of niet? Ik moet er wel bijzeggen dat ik altijd al wat voorliep op leeftijdsgenootjes.

carola

Berichten: 8694
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:50

Renske20 schreef:
ik zeg toch ook niet dat ik drank als excuus gebruik! maar ik vind het wel een redelijke uitleg/beetje excuus als mn vriend vreemd is gegaan, terwijl ie heeft gedronken!


Ik vind het absoluut geen redelijke uitleg/excuus! Ook met drank op vreemd gaan, maakt duidelijk dat er wat mis is in je relatie. Alleen is de drempel dan lager.
Ik kan zo dronken worden als een kanon, en ga niet vreemd. Wel sjansen, maar ik zou nooooit met een ander zoenen. En voor m'n vriend geldt precies hetzelfde.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:53

Mijn vriend is zelf bedonderd door zn ex en ik weet hoe bang hij is dat dat nog eens zal gebeuren. Het lijkt me vreselijk om mee te maken en je bent er altijd met je eigen verstand bij hoor. En zoenen is evengoed vreemdgaan. Ik voel me al bijna schuldig als je een paar keer perongeluk toevallig oogcontact met een ander hebt Bloos
Ik kan me heel goed voorstellen hoe groot de verleiding kan zijn, maar als je relatie goed is hoe durf je die dan op het spel te zetten voor een avondje met een ander?? nee, ik ben nog nooit vreemdgegaan..

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 16:57

Avanti"]
[quote="stitch schreef:
nee lyd, jij moet gewoon de laatste kiezen, we weten het wel allemaal Tong uitsteken

maar ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik ben NL heel erg lief Schijnheilig Tong uitsteken


Welke laatste????
[/quote]

de "vreemdgaan? dat is een orde van mijn dag!" Tong uitsteken hehehehe, nee hoor grapje ik weet dat jij nooit (zonder alcol) vreemd zou gaan Tong uitsteken

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:01

stitch"]
[quote="Avanti"][quote="stitch schreef:
nee lyd, jij moet gewoon de laatste kiezen, we weten het wel allemaal Tong uitsteken

maar ik ben nog nooit vreemdgegaan, ik ben NL heel erg lief Schijnheilig Tong uitsteken


Welke laatste????
[/quote]

de "vreemdgaan? dat is een orde van mijn dag!" Tong uitsteken hehehehe, nee hoor grapje ik weet dat jij nooit (zonder alcol) vreemd zou gaan Tong uitsteken
[/quote]

haha fijn dat je me zo vertrouwd hoor Lovers haha maar is welke uitgaans gelegenheid drink je geen alchol? Maar zonder zou ik het idd nooit doen Jij al helemaal niet toch?

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:09

Desiree"]
[quote="AnneOmie schreef:
Ik heb het ook eerlijk opgebiecht ondanks dat hij mij heel vaak heeft bedonderd maar hij vond dat hij een man was en mannen mogen vreemdgaan maar vrouwen niet die moeten trouw blijven Lips are sealed


Wat een grote L U L! Wat jij niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet! Als hij wil vreemdgaan, moet hij een vrouw kiezen die daar tegen kan en die het zelf ook doet en dat moet hij dan accepteren. Kan hij daar NIET mee leven, moet hij zelf ook trouw zijn.
[/quote]

Helemaal mee eens maar hij is Portugees en heeft zo'n macho mentaliteit waar je gewoon van moet Misselijk Vrouwen moeten trouw zijn want anders zijn het *blieb* en mannen ja die hoeven niet trouw te zijn omdat het mannen zijn Verward Wat ik allemaal met die jongen heb meegemaakt Ik vertrouw ook geen enkele kerel meer door hem ik weet wel dat niet iedereen hetzelfde is.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:10

Avanti schreef:

(ben er toch wel benieuwd naar wat er eerst stond) Knipoog Maar ik heb nu ook daarom geen vriend meer ik kan het toch niet aan houden. Nouja zolang ik geen feesie's heb wel hoor Haha!
Maargoed als ze jou op bek bek pakken en je zoent mee, dat vind ik niet echt je eigenschuld en als je al een aangeschoten ben.


Ik weet wel dat niemand het lef moet hebben me op mijn bek te pakken! Dan krijgt hij mooi een knal voor z'n kop i.p.v. mee te zoenen! Ik zou het nooit toe laten dat iemand zo respectloos met mij omging. Ik wil zelf namelijk OOK nog de keuze hebben of ik wil zoenen of niet.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:14

Desiree"]
[quote="Avanti schreef:

(ben er toch wel benieuwd naar wat er eerst stond) Knipoog Maar ik heb nu ook daarom geen vriend meer ik kan het toch niet aan houden. Nouja zolang ik geen feesie's heb wel hoor Haha!
Maargoed als ze jou op bek bek pakken en je zoent mee, dat vind ik niet echt je eigenschuld en als je al een aangeschoten ben.


Ik weet wel dat niemand het lef moet hebben me op mijn bek te pakken! Dan krijgt hij mooi een knal voor z'n kop i.p.v. mee te zoenen! Ik zou het nooit toe laten dat iemand zo respectloos met mij omging. Ik wil zelf namelijk OOK nog de keuze hebben of ik wil zoenen of niet.
[/quote]

Nou meestal na een flirt ofzo, hij moet wel goed gekeurt zijn hoor ben wel kieskeurig Tong uitsteken Maar zo'n engerd moet het niet wagen ook dan krijg tie idd een flinke knal

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:15

Ik nog nooit, en dat is iets wat ik nooit zal doen ook! En als ik er van mijn vriend achterkom heeft hij een probleem. Maar ik vertrouw 'm helemaal, weet dat hij het ook nooit zal doen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:23

Desiree"]
[quote="Avanti schreef:

(ben er toch wel benieuwd naar wat er eerst stond) Knipoog Maar ik heb nu ook daarom geen vriend meer ik kan het toch niet aan houden. Nouja zolang ik geen feesie's heb wel hoor Haha!
Maargoed als ze jou op bek bek pakken en je zoent mee, dat vind ik niet echt je eigenschuld en als je al een aangeschoten ben.


Ik weet wel dat niemand het lef moet hebben me op mijn bek te pakken! Dan krijgt hij mooi een knal voor z'n kop i.p.v. mee te zoenen! Ik zou het nooit toe laten dat iemand zo respectloos met mij omging. Ik wil zelf namelijk OOK nog de keuze hebben of ik wil zoenen of niet.
[/quote]

*LOL* zo die dag moet nog komen zeg... denk ook niet dat ze dat bij mij durven want ik heb meestal een uitstraling van 'Can't touch this' Haha! Als ik in mijn bil geknepen word mep ik ook altijd meteen Extreme duivel

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:25

Knietjes op een bepaalde plek wekken ook altijd erg leuke reacties op

Bij mij hoeven ze het ook niet te proberen hoor, vooral tijdens mijn relatie Haha! dan denk ik dat ik grof geweld gebruik.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:29

ik ook dus hoor : Nou meestal na een flirt ofzo, hij moet wel goed gekeurt zijn hoor ben wel kieskeurig Maar zo'n engerd moet het niet wagen ook dan krijg tie idd een flinke knal
Dus alleen als hij door mij en mn vriedinnen is goedgekuert *LOL* hahaha maar als je ermee flirt is tie het meestal wel, maar dat wil niet zeggen dat je wil zoenen, nouja maakt eigenlikj ook niets uit Vingers aflikken

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:47

Al mijn vriendjes hebben tot nu toe altijd toestemming gevraagd of ze me mochten kussen Haha! ze hadden het goed door Tong uitsteken Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:03

Ik ben nog nooit vreemd gegaan.
En ben dat zeker ook nooit van plan.
marco en ik hebben nu 11 jaar verkering en wonen 6 jaar samen.
Maar moet er niet aan denken om een ander te hebben dan mijn lieve Marco Lovers

Als ik wel behoefte zou hebben aan anderen, is het voor mij een teken dat onze realtie niet meer goed is, en dan zou een punt erachter zetten de beste optie zijn lijkt me.

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:21

Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Ik heb wel een paar keer ´gevoelens´ voor een ander gehad, dat was voor mij een teken dat het niet goed zat. Het is dan ook beide keren daarna uitgegaan. Zegt toch genoeg...

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 22:36

Ik ben 3 keer vreemd gegaan.
Ik had op dat moment 1.5 jaar verkering enja iemand zoende mij en ik zoende terug.
Ik had dat toen eerlijk verteld hij vond het niet zo erg omdat hij ookal eerder had gezoend met een ander.
Toen ik ruim 2 jaar verkering had ben ik weer vreemd gegaan.
Ik geloof dat ik 4 weken wat met een andere jongen heb gehad en toen leerde ik ook net Mike kennen.Das wel vrij lastig hoor ik heb voor mike gekozen en met heb heb ik 5 jaar verkerting gehad zonder ooit vreemd te zijn gegaan.
Ik zou hyet nu ook nooit meer kunnen hoor.
Ik was destijds jong en ben gewoon aan mijn eerste vriendje blijven hangen.
Geen excuus maar wel een reden dat ik toen wel vreemd ging en daarna nooit meer.
Ik heb er ook geen behoefte aan.
is alleen maar ellende en niemand verdiend het om besodermieterd te worden al kon mij dat destijds niets schelen

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 02:16

Ik ben 2x vreemdgegaan, de eerste keer had ik een vriend waar ik niets meer voor voelde, maar hij was helaas helemaal geobsedeerd door mij. Toen ik voorzichtig door liet schemeren dat ik het niet meer naar mijn zin had, begon hij te dreigen zich op te hangen of voor de trein te springen... Ik had zo'n medelijden met hem dat ik tegen mijn gevoel in bij hem ben gebleven, toen kwam Oscar in the picture, een mooie jongen, en hij was echt alles wat ik zocht op dat moment, ik ben nog nooit zó verliefd geweest als op hem, en ik denk ook niet dat ik dat ooit meer zal worden, als ik eerlijk ben, heb ik meer voor Oscar gevoeld dan ik ooit voor mijn huidige vriend zal voelen, waar ik zielsveel van hou.
Toen Oscar en ik op een avond samen bij een gezamelijke vriend waren en even buiten stonden gebeurde het, Oscar zoende me en vertelde me dat hij verliefd op me was, ik wist niet dat er zoveel vlinders in mijn buik pasten. We begonnen stiekem af te spreken daarna, maar ik durfde het Peter niet te vertellen, ik was bang dat hij zichzelf of misschien mij, iets aan zou doen. Oscar is degene geweest die het hem uiteindelijk verteld heeft, en eerlijk gezegd denk ik dat dat alleen maar beter was. Niet de netste manier maar ik kon het niet.
De tweede keer was een klassiek geval, ik was op vakantie, teveel gedronken, en er kwam een leuke jongen voorbij. Dit was toen ik een relatie had met Oscar... Hij heeft het nooit geweten, en zal het ook nooit weten. Aan de ene kant had ik er spijt van en knaagde het aan me, aan de andere kant, als ik het hem zou vertellen had ik een enorme ruzie veroorzaakt (hoewel ik niet denk dat ik hem zou zijn kwijtgeraakt), en wat zu het voor goeds doen als hij het wist?

Ik zou het nu denk ik nooit meer doen, maar ik weet ook dat ik bijvoorbeeld niet meer alleen op vakantie moet gaan, ik denk dat de verleiding te groot zou zijn.
Als Jaco (mijn huidige vriend) vreemd zou gaan, zou ik wel boos zijn, uit jalouzie, maar ik zou hem er niet voor dumpen, tenzij het echt regelmatig gebeurt. 1 keer kan iedereen gebeuren.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:05

Ik ben vijf keer vreemdgegaan. Ik heb er verder geen excuus voor, heb er wel spijt van. Mijn ex weet het van een keer, de drie andere keren weet hij niet, en de vijfde keer was bij een andere jongen, maar dat was geen serieuze relatie, en dus ging ik vreemd om hem terug te pakken. Ook heb ik nog een paar keer met een andere jongen gezoend terwijl ik met een ander scharrelde, maar dat vind ik niet echt vreemdgaan. Ik weet niet waarom ik het deed, had op dat moment gewoon schijt aan alles, en achteraf werd mijn hart zo ongeveer verscheurd van pijn en woede op mezelf omdat ik zielsveel van mijn ex hield. Ben wat dat betreft gewoon een b itch.