Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamer_S

Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 14:04

Ik heb een paar weken geleden een aantal dates gehad met een jongen die vroeger bij mij op de basisschool heeft gezeten en mij pas had opgespoord via Hyves. We raakten aan de praat en zijn een paar keer uitgeweest, en hij is hier geweest.
Was erg leuk, hij was erg knap (heel erg knap) maar bleek uiteindelijk zichzelf ook nogal leuk te vinden.
Hij vond mij te bijdehand, ik mocht absoluut niet in discussie gaan met hem (want dat deed ik maar met m'n vrienden niet met hem) en als hij zei dat ik m'n mond moest houden dan moest ik dat ook vooral doen.
Ook was meneer erg agressief en kon om niets ontploffen. Na een paar keer veel te aardig gereageerd te hebben was ook ik het zat. Maar voor mijn gevoel is hij nog steeds degene geweest die mij op een banketstaaf manier heeft laten zitten dus heb ik een Blog geschreven en twijfel of ik hem op mijn hyves zal zetten.. wat vinden jullie :+

Het type man waar je niet voor moet vallen.

Op het eerste gezicht lijkt hij perfect. Hij ziet is erg knap, heeft een leuke babbel en nodigt je binnen de kortste keren uit om een keer wat te gaan drinken.
Oké, uiteindelijk blijkt dat je voor diepe gesprekken niet bij hem moet zijn, maar zijn mooie ogen/sterke armen/leuke lach en sexy lichaam maken dat ruimschoots goed.
En niet te vergeten, hij kan goddelijk zoenen.
Dat zijn bijnaam *** is, gerelateerd aan het aantal drugs dat meneer waarschijnlijk naar binnen snuift vergeten we voor het gemak maar even.
En dat hij bij verschillende scholen,sportclubs en uitgaansgelegenheden niet meer welkom is vanwege agressief gedrag.. ach dat zal best wel meevallen.
Maar als dan blijkt dat zijn mond een stuk groter is dan dat wat hij in zijn broek heeft en jou mededeelt dat je je mond moet houden als hij dat zegt, vooral niet in discussie met hem mag gaan en al helemaal niet voor jezelf mag denken (want vrouwen hebben maar 1 recht en dat is het aanrecht) dan moet je toch begrijpen dat iedere vrouw deze man de deur moet wijzen.
Helaas gelooft deze jongen nog steeds heilig in zijn theorie, maar snapt ook niet dat zijn relaties nooit langer dan twee maanden duren.

Eigelijk is deze man in twee woorden te beschrijven: ***Voor en achterNaam***
Dus pas op voor hem en iedereen die aan een soortgelijke beschrijving voldoet :)

Doen of niet doen :o ?

Sani

Re: Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:06

ik zou het niet doen.
het is gewoon laf en van laag niveau.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:07

Nee... ik zou het niet doen.

Verlaag je niet tot zijn niveau en hou de eer aan jezelf.

Geen hand vol, maar een land vol.
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 23-01-09 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

LaUrOssssss

ik vind hem wel grappig en als je echt ruzie wilt zou ik hem erop zetten maar echt niet de naam erbij!
maar stukje van mond groter dan ding in zijn broek geweldig haha

Kirja

hahaha ge-wel-dig!! Ik zeg: doen!:D

NoGo

Hij is wel ontzettend leuk geschreven ik persoonlijk zou het wel doen maarja dan misschien wel zijn naam weg laten?

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:08

Het eerste stuk zou ik nog wel plaatsen, maar het laatste stuk, met naam en alles erin niet. Ook de bijnaam zou ik als *** laten.

Aan de andere kant, waarom zou je het plaatsen? Hou de eer lekker aan jezelf en laat hem lekker in zijn eigen sop klaar koken!

Jildau

Haha ja ik hou wel van zulke acties, girlpower. :P

Karina_1979

Ik zou t niet doen.
Gewoon die gast helemaal negeren, heb je ze t hartste mee volgens mij.

sharir

wat denk je hier mee te bereiken..??

Ik zou het niet doen heb je alleen jezelf mee.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:09

Beter niet..
:n

je verlaagt je niveau nogal met dit soort blogs..
Je wilt niet weten hoeveel ruzies er door dit soort 'grappig bedoelde blogs' ontstaan.. ;)

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:09

ik zeg doen! alleen ik zou zijn naam wel weg laten.
dan heb je daar geen tobben mee, en meneer zelf, die weet heust wel dat jij het over hem hebt ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:10

Waarom wil je er nog moeite en tijd insteken? Aandacht geven maakt hem alleen maar blij.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:10

Niet doen, zo ben je net zo zielig en verlaag je jezelf naar zijn niveau. En ben je uiteindelijk net zo fout bezig ;)

ggit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:11

meid, ga lekker leuke dingen doen, en vergeet deze eikel. waarom zou je nog steeds met m bezig blijven, door zo'n blog? niet doen dus.

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:12

Ik denk niet dat je er iets mee bereikt of wat wil je ermee bereiken eigenlijk ? Dit is 1 van de ervaringen die je opdoet, een les die je leert. En er zijn vrouwen hoe gek het misschien ook klinkt die zich er wel in kunnen vinden. Hij leert zijn lesje vroeg of laat zelf wel. Ik snap ook niet hoe je het gevoel kunt hebben dat hij je heeft laten zitten. Dank God op je blote knieen dat hij weg is en ga door met je leven en verlaag je niet tot zijn niveau.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 14:12

Oke dan laat ik de namen wel weg..
Ja weet je wat het is , ik wil er niet persé iets mee bereiken maar hij is echt heel banketstaaf tegen mij geweest en ik ben iemand die normaal dat soort dingen echt niet pikt. Opmerkingen als; Als ik zeg dat je je mond moet houden dan houd je je mond.
Maar ik vond hem echt leuk dus ik reageerde elke keer veel en veel te aardig enzo, en toch heeft hij mij laten zitten.

Ik zit er niet echt meer mee maar om het af te sluiten en toch ff te laten weten dat ik het er niet mee eens ben dat hij zich zo als een eikel gedraagt heb ik in een opwelling deze blog geschreven. En toen dacht ik ; goh die zou ik best op hyves neer kunnen zetten.. ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:13

wat win jij er iets mee? heb je er nog iets aan? denk het niet of wel? lijkt me nogal nutteloos. En zoals andere zeggen vind ik ook niet dat je dan veel beter bent als hem als je 't zo 'oplost'.

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:13

Als je het echt graag kwijt wilt, kun je het idd als blog doen. Maar dan zou ik de laatste twee zinnen er uit weg halen, met de naam en ook de bijnaam.
Je weet zelf wel om wie het gaat en zo kun je het netjes kwijt toch. Met een naam erbij, nouja ik weet het niet.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:14

Ik zou het zeker niet doen, maar als je het doet, dan zeker de naam eruit halen dat vind ik echt niet kunnen :n

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:14

Waarom uberhaupt wraak? Wat is er zo erg dat alleen ZIJN schuld is? Hij is gewon wie hij is en dat kan best een klootzak zijn.
Maar jij bent ook degene die het heeft laten gebeuren hoor.

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 14:17

Nou uiteindelijk heb ik het dus niet laten gebeuren want ik was wel bijdehand genoeg om te vragen of ie wel helemaal spoorde.. en toen hoefde hij mij niet meer te zien want ik was veel te bijdehand en moest gewoon naar hem luisteren zei hij :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:18

Niet doen. :n Het enige wat je ermee bereikt is meer ruzie en gezeur.

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:21

Ik zou het niet doen.. kan alleen maar voor problemen zorgen.
Hou de eer aan jezelf en laat hem maar van die lage acties uithalen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:23

Ik sluit me bij het gros van de mensen aan, niet doen. Hij is het niet waard, dit vindt 'ie alleen maar leuk óf hij gaat er heel vervelend op reageren.