Was erg leuk, hij was erg knap (heel erg knap) maar bleek uiteindelijk zichzelf ook nogal leuk te vinden.
Hij vond mij te bijdehand, ik mocht absoluut niet in discussie gaan met hem (want dat deed ik maar met m'n vrienden niet met hem) en als hij zei dat ik m'n mond moest houden dan moest ik dat ook vooral doen.
Ook was meneer erg agressief en kon om niets ontploffen. Na een paar keer veel te aardig gereageerd te hebben was ook ik het zat. Maar voor mijn gevoel is hij nog steeds degene geweest die mij op een banketstaaf manier heeft laten zitten dus heb ik een Blog geschreven en twijfel of ik hem op mijn hyves zal zetten.. wat vinden jullie

Het type man waar je niet voor moet vallen.
Op het eerste gezicht lijkt hij perfect. Hij ziet is erg knap, heeft een leuke babbel en nodigt je binnen de kortste keren uit om een keer wat te gaan drinken.
Oké, uiteindelijk blijkt dat je voor diepe gesprekken niet bij hem moet zijn, maar zijn mooie ogen/sterke armen/leuke lach en sexy lichaam maken dat ruimschoots goed.
En niet te vergeten, hij kan goddelijk zoenen.
Dat zijn bijnaam *** is, gerelateerd aan het aantal drugs dat meneer waarschijnlijk naar binnen snuift vergeten we voor het gemak maar even.
En dat hij bij verschillende scholen,sportclubs en uitgaansgelegenheden niet meer welkom is vanwege agressief gedrag.. ach dat zal best wel meevallen.
Maar als dan blijkt dat zijn mond een stuk groter is dan dat wat hij in zijn broek heeft en jou mededeelt dat je je mond moet houden als hij dat zegt, vooral niet in discussie met hem mag gaan en al helemaal niet voor jezelf mag denken (want vrouwen hebben maar 1 recht en dat is het aanrecht) dan moet je toch begrijpen dat iedere vrouw deze man de deur moet wijzen.
Helaas gelooft deze jongen nog steeds heilig in zijn theorie, maar snapt ook niet dat zijn relaties nooit langer dan twee maanden duren.
Eigelijk is deze man in twee woorden te beschrijven: ***Voor en achterNaam***
Dus pas op voor hem en iedereen die aan een soortgelijke beschrijving voldoet

Doen of niet doen
?