ik vindt de beste vriend van me zus leuk.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

caroltje16

ik vindt de beste vriend van me zus leuk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 11:00

ik wil iets vragen aan jullie of in ieder geval ik weet niet zo goed wat ik moet doen.. heb er al mee me zus erover gehad. omdat het over een goede vriend vn haar gaat.

nou kijk. ik vindt hem zo ie zo al een tijdje leuk. hij komt hier nou al zolang. we hebben lol van hier tot tokio. alleen ik vindt een beetje stom omdat het een beste vriend van me zus is.Hij weet het zelf nog niet dat ik hem leuk vindt. maar me zus zegt ook van nou dan moet je wat vaker met hem afspreken, en dat je dan daarna een biosje pakt met hem. dat je van eigens merkt of het wat wordt
hoe moet ik dit aan pakke.

hij werkt zelf bij de brandweer karzerne, en ook nog bij de politie maar hij komt zo nu en dan wel eens langs.
wat zouden jullie zeggen ?.

help me a.u.b

groetjes Carola

ikenindi

Re: ik vindt de beste vriend van me zus leuk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:04

als je zus er al niets tegen heeft waarom zou je moeilijk doen dan?

hup, vraag hem of hij zin heeft om n keer samen wat leuks te gaan doen!

you go girl!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:07

Idd, vraag hem een keer mee uit!
Zeker als je zus er geen problemen me heeft ;) !

waypoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:11

idd gewoon iets gezelligs met hem gaan doen, en helemaal als je zus het niet erg vind ;)

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 11:12

ja oke. maar ik ben bang dat ik hem afschrik :(. en ik heb volgende week zaterdag een feestje voor vrienden ik heb hem daarvoor ook uitgenodigt, heb tot nu toe nog niks terug gehad, maar ik weet ook niet hoe mijn ma zou reageren..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:25

Prima dat je hem hebt uitgenodigt voor je feestje, als hij komt dan is de eerste stap alvast gezet! Waarom ben je precies bang voor de reactie van je moeder? Hartstikke leuk toch als er een jongen is die je helemaal leuk vindt?

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:26

gewoon gaan met die banaaan. Als hij alleen maar vriendschap wilt ipv relatie dan merk je dat snel genoeg.

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 11:33

Mas schreef:
Prima dat je hem hebt uitgenodigt voor je feestje, als hij komt dan is de eerste stap alvast gezet! Waarom ben je precies bang voor de reactie van je moeder? Hartstikke leuk toch als er een jongen is die je helemaal leuk vindt?

nou ja gewoon omdat het de beste vriend is van me zus, en sma is altijd bang dat ze dan in een keer niet meer komen :(
maar ik vindt hem echt heel erg leuk hij is zelf 23 jaar en ik 28 jaar. en hij komt al zolang bij ons, en omdat ik een lange tijd heb zitten piekeren over me ex vindt ik het nu wel genoeg, en me zus zegt ook van je moet door gaan met je leven, voordat je het weet staat er een leuke jonge voor je neus of zit naastje en dat is ook zo, maar weet ook niet zo goed hoe ik dit het beste aan kan pakken ik zou heel graag met hem na de bios willen maar hij moet zelf ook kijken of hij wel tijd heeft maar ik zou hem nu niet durven te smsen of hij zin heeft om na de bios te gaan morgen avond.

Hidalgo24 schreef:
gewoon gaan met die banaaan. Als hij alleen maar vriendschap wilt ipv relatie dan merk je dat snel genoeg.

dat is waar.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:36

Ben benieuwd of het wat word!
En je hoeft toch niet in die sms morgenavond te zetten? Zeker al sje weet dat hij misschien weinig tijd heeft; je kan ook gewoon smssen of hij zin heeft om een keer naar de film te gaan. Gewoon doen joh! :D

maarre... je zegt dat je 28 bent... bedoel je 18 of is je geboortejaar in je profiel fout? (Daar staat namelijk 1991... moet 1981 zijn?)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:47

Denk dat het 18 moet zijn aangezien het de vriend van haar zus is, neem ergens aan dat hij dus ouder is.
En meid dat is 5 jaar, je ouders kennen hem al en weten dus dat het een aardige gast is dus niks aan de hand toch.

Denk dat je het jezelf moeilijker aant maken bent dan dat het echt is.

Have fun

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 15:00

ik ben zelf 18 jaar was een typ fout :(.
oke ik zal het gewoon proberen, ja idd ik denk zelf ook dat ik het me moeilijker maak dan dat het eigenlijk is...

ik heb nog steeds geen smsje ontvangen van hem, dus ben heel benieuwt...

Hidalgo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:22

ah joh was nou 5 jaar verschil, mijn vriend en ik schelen 13 jaar :=

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 17:09

oke.. ik heb een smsje van hem terug ontvangen :) ik wordt er hellemaal vrolijk van

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:16

Wat goed dat je hem uitgenodigt hebt voor je feestje!
Wat heeft ie gesmst??
En de eerste stap is inderdaad al gezet! Misschien kan je op je feestje vragen of hij zin heeft om een keer iets samen te gaan doen.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:21

Hopelijk is het een leuk smsje!
Zoals ik lees heeft je zus er geen problemen mee, ik zou zeggen ga ervoor en je ziet wel wat ervan komt!

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 17:25

ja mijn zus heeft 30 januari een voorstelling in amsterdam, en 7 feb gewoon bij de dansschool maar hij dacht dat dat met me feestje zou zijn. dus ja hij meteen gevraagt enzo of dat zo was. maar ik heb terug gestuurt dat dat niet zo was, en dat hij eventueel gewoon kan komen en dat me zus er ook is. dus dat er niet te veel onbekenden zijn.

maar heb net weer mee me zus erover gehad. en die zegt dat ik maar gewoon moet wachten, en als hij langs komt eigenlijk dan voor me zus dan gewoon met hem wat kletsen enz. en dan zien we het van eigens wel. maar dan heb ik zo iets van ja dan krijg ik weinig de kans. want als me moeder erbij is dan ben ik niet zon groter praater dus daar moet ik toch echt wat aan doen.

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:27

Ik zou hem gewoon smsen, maar dat is iets wat ik zou doen.
Als ik iemand leuk vind kan ik daar namelijk ook prima contact mee leggen en dat verschild natuurlijk per persoon. Dus eigenlijk gewoon interesse in hem tonen.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:49

persoonlijk heb ik altijd meer lef met sms dan met een face to face gesprek..
En ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was!! 5 jaar is echt niks.. ben zelf 19 (bijna 20) en vriendlief is net 27 geworden..
Geniet van je leven, Want je leeft maar een keer..
En als je het niet druft bij je moeder in de buurt.. Misschien kun je je zus vragen of ze dan ff samen met je moeder naar boven gaat ofzo met een stomme smoes ;)

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-09 08:52

dankje jullie wel. ik heb na me smsje geen smsje meer terug gehad. dus ik ben benieuwt of tie dan komt :).. sms vindt ik zelf ook altijd fijner.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:05

leeftijd is maar een getal en de meeste mannen zijn niet van die smssers dus dat zegt niets. Hij komt vast wel! Gewoon gezellig kletsen en je niet teveel van je moeder aantrekken!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 18:14

Je hebt in ieder geval een goede voorzet gedaan en nu ligt het naar mijn gevoel bij hem. Kijk hoe hij reageert... Aan de ene kant zou ik het ook kunnen snappen als hij niet hapt aangezien een feestje toch best een stap is...

Ilsemarie schreef:
en de meeste mannen zijn niet van die smssers dus dat zegt niets

Klopt ja. En dan zijn ze vaak nog onduidelijk ook :7 Misschien staat er ergens tussen de regels door dat ie toch komt naar het feestje van de TS :D

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 11:07

nou mensjes ik heb gisteren best wel met hem lang zitten bellen. en hij is heel eerlijk geweest tegen mijn, dit is er gebeurt.

nou hij wil nu geen relatie. enz en ik vroeg nog wel van denkje dat ik nog kans maak hij zo nee, want ik wil gewoon vrienden blijven, Ik ben blij dat hij eerlijk is geweest tegen mijn.en we blijven even goede vrienden.

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 11:19

ohw dat is wel jammer dan... -O-
nou ja, komen nog wel meer jongens := ?
( ok, dit is dus echt iets wat ik niet zou willen horen, als de jongen waarop ik verliefd ben tegen me zei dat hij niets wil.. maar wss krijg ik zo sms waar dat toch wel instaat.. ;( )
Iig succes en je komt dr wel overheen :(:)

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:03

Dat is balen :(:)

Alleen wel heel erg goed inderdaad dat hij eerlijk is geweest. Dan weet jij meteen waar je aan toe bent.

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-09 12:18

ja inderdaad. en we blijven gewoon even goede vrienden. zal wel een tijdje moeilijk zijn, als hij in een keer hier komt en hij weet dat ik hem leuk vindt...