Kaarten leggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cooper

Kaarten leggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 00:34

Zoals de titel al zegt ; kaarten leggen.

Omdat ik een hele moeilijke periode achter de rug heb, en nogal twijfelachtig tegenover de toekomst sta besloot ik eens mijn kaarten te laten leggen. Daar mijn moeder, ikzelf en mijn jongere broertje spiritueel aangelegd zijn, geloof ik in dit gebeuren. <maar wat er uit mijn kaarten kwam kan en wil ik niet geloven.

Nu heb ik vier jaar lang een relatie gehad met een jongen [ j ]. Vier jaar lang was hij mijn allerbeste vriend. Jaren geterorriseerd door zijn vader en zijn nieuwe vriendin, de grootste hel doorstaan samen. Ik hield van hem, hij van mij. We waren er altijd voor elkaar, 24/24. Dagen hebben we ons een andere en betere toekomst voorgesteld. Niemand zou ons kunnen scheiden. Totdat de kleine irritaties groot werden, en ik uiteindelijk niet om het feit heen kon dat ik hem niet meer aantrekkelijk vond. Ik zag hem graag, maar meer als broer. De spanning, sensatie, en partnergevoelens waren weg. Ik heb er een jaar over gedaan om het uit te maken. Ik had hem nodig en hij mij. Ik ging in opname, en hij bleef mijn beste vriend. Ik kon hem niet loslaten, de gedachte alleen al deed me stikken. Ik hield zoveel van hem, maar ik kon ook niet bij hem zijn. Ik had andere relaties, maar daar wilde ik nooit het contact met J. voor verbreken. hij was belangrijk voor mij en ik voor hem. Niets of niemand zou ons uit elkaar krijgen. Tot aan oktober.

Ik leerde toen mijn vriend kennen. Dat klikte meteen en we waren beide al vanaf dag een verliefd. We konden over Alles praten, en voor het eerst in mijn leven durfde ik verder te denken dan alleen J. en ik. Ik durfde eindelijk alles wat fout aan de relatie met J. was toe te geven [ en geloof me, dan kom je veeel fouten tegen] en eerlijk te zijn over mijn gevoel. Wat ik echt wilde. En toen realiseerde ik mij dat mijn vriend veel meer te bieden heeft dan J en dat het tijd werd om uit die cirkel te stappen. Ik koos voor mijn vriend, en J. begon zijn eigen leven. Tussentijd behoorlijk belazert, gekwetst geweest door hem en hij heeft me een mes recht in mijn hart geduwd. Ik weet het zeker, met hem wil ik niet meer samen zijn. Maar tot voor kort kon ik hem toch niet loslaten.

Daarom besloot ik om naar een kaartlegster te gaan. Om uit te vogelen waarom ik zo hard aan J. hang, dat het een stekende pijn geeft hem te verliezen, maar dat een relatie met hem ook niet is wat ik wil. ik had een foto van mijn vriend en eentje van J. Die vrouw zei uiteindelijk dat mijn hart bij J. hoorde, en dat mijn huidige relatie zowiezo kapot zou gaan omdat ik voor mijn ex zou kiezen. Ik zou weer naar hem terug gaan, maar ik kan daar met mijn hoofd niet bij. Ik ben ongelooflijk blij dat ik eindelijk van heel die relatie en situatie afben, en nu opeens word er verteld dat ik naar hem terug zou gaan? ik begon zowaar te huilen.

Hoe kan dat nou? Ik hou zielsveel van mijn huidige vriend. We zijn nog maar vier maanden samen, maar dit is puur, echt en heerlijk. Ik heb mezelf nog nooit zo lekker gevoeld bij iemand, nog nooit zo'n goede gesprekken/discussies/gezelschap/liefde/tederheid/overdreven lekkere sex gehad. Hij opent een hele andere mooiere wereld voor me. Ik wil met hem samen zijn, ik wil met hem een leven opbouwen. Ik doe zo'n moeite om J. los te laten en door te gaan, en dan uiteindelijk moet ik mijn huidige vriend loslaten terwijl ik net met hem wil samen zijn? Ik zei ook; maar dat hoeft toch niet te gebeuren? Mevrouw zei dat de kans negentig procent was.

Dat baart me zorgen, ik houd namelijk van mijn huidige vriend en ik wil deze relatie gewoon verder zetten. Maar nu ben ik zo bang dat dat niet mogelijk zal zijn. En nu vraag ik mezelf af in hoeverre dit waar zou kunnen zijn. Zou het kunnen kloppen dat die vrouw gelijk heeft en ik daadwerkelijk weer naar J. terug zal gaan? Of is dat helemaal niet noodzakelijk om te geloven dat ik en mijn vriend niet samen blijven? Ik weet ook wel, leef niet naar wat er gezegt word, dat doe ik ook helemaal niet, maar ik zit toch een beetje met de piepers omdat ik echt niet zonder mijn vriend wil.

Nou, sommige mensen zullen zoiets kwatch vinden, dat kan; dat respecteer ik ook. Maar ik zou het ook fijn vinden dat het gerespecteerd word dat ik de keuze heb gemaakt om toch te gaan.

Mijn vragen dus.
1; Ooit zelf al een kaarten laten leggen?
2; Zouden die kaarten gelijk hebben wat relaties betreft?

Alvast bedankt, en sorry voor het ietwat lange schrijven.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:29

Ik zou gewoon uit pure interesse/niewsgierigheid wel een keer door iemand kaarten laten leggen.
Maar zou de uitkomst nooit te zwaar opnemen.... wie weet is het een oplichtster en zegt ze maar wat (wie geeft jou de garantie dat ze het bij het juiste eind heeft).
Als dit voor jou niet goed voelt zou ik er ook alles aan doen om voor je huidige vriend voor de volle 100% te gaan. Ik zou het contact verbreken met j, als ie je zo belazerd en gekrenkt heeft is ie ook niet de moeite waard en moet je voor je eigen geluk gaan!

Mars

Re: Kaarten leggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 11:03

Een vriendin van mijn moeder is hier heel erg mee bezig en heeft t wel eens voor mij gedaan. De uitkomst had op van alles kunnen slaan en ik tilde er dan ook niet te zwaar aan en als ik jou was zou ik me dan ook nbiet te druk maken.
Als je die kaarten níet had laten leggen dan had je je nu ook niet druk gemaakt om je huidige relatie, toch?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:14

Ik leg zelf al jaren kaarten en ik kijk 100% niet in de toekomst, ik vind dat je dat niet moet doen.Als er een probleem is dan geef ik handvaten om het probleem goed op te lossen op dit huidige moment.Ik werd een keer gebeld door een vrouw en die was helemaal in paniek, iemand had net kaarten voor haar gelegd en die vrouw vertelde dat haar maan over 5 maanden zou overlijden.Nou sorry hoor dan ga je echt veeeeeeeeeeeeel te ver.Ik werk met de energieèn die er zijn op het moment van de legging en die energieeèn kunnen over een half jaar heel anders zijn, en dan neemt het verhaal een heel andere wending.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:16

Je mag me een pb sturen als je wil?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:28

met kaarten leggen, kan je geen toekomst kijken die 100% vast ligt :n

met kaarten leggen kan je wel je onderbewuste naar boven krijgen over een huidige situatie. bij het keltisch kruis heb je wel 2 'toekomst' kaarten, 1 voor dichtbij en 1 voor verder weg. Maar dit zijn mogelijke toekomsten. Die zouden kunnen gebeuren als je de waarschuwingen van je onderbewuste niet ter harte neemt.

Eigenlijk is kaarten leggen een hulpje om beter naar jezelf, jouw innerlijke stem, te luisteren. Dichter bij jouw eigen waarheid te komen die je altijd al wist, maar waarnaar het soms moeilijk is te luisteren. De toekomstkaarten kunnen laten zien waar je voor vreest of waar je op hoopt.

en zoals marleen zegt, de energieën bewegen altijd.. je kan week 1 een legging doen die a zegt, maar week 2 door ervaringen en gebeurtenissen een legging hebben die b zegt.

ik zeg dus niks van aantrekken van die vrouw ;)
altijd vooral naar je eigen stem luisteren :j

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:33

Ooit zei een spiritueel iemand tegen mij,als iemand je verteld wat er in de toekomst gebeurd is dat niet goed.
Dat mag ook niet want je gaat er naar leven.
En daar zit wat in, dus als iemand jou een toekomstvoorspelling geeft is het geen goede.
Dus idd wat suze ook al zegt, probeer je open te stellen voor je eigen onderbewuste, die weet al veel meer dan je denkt.
Alleen luisteren wij vaak nog veel te slecht naar ons eigen onderbewuste.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:10

Je bent erg onzeker op een bepaald gebied en je zoekt naar antwoorden of zekerheid, dat ligt allemaal verstopt in jou onderbewuste,als jij je opensteld komt het vanzelf naar boven. Maar ben je stiekem niet een beetje bang voor de waarheid?

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 21:05

Ik realiseer me elke dag meer en meer dat ik met mijn huidige vriend een toekomst wil uitbouwen en niet met J. Ik kan eindelijk aan hem terugdenken zonder dat ik doodga van verdriet. Hij heeft zijn eigen leven en ik het mijne en dat voelt goed zo. Ik heb mezelf gerealiseerd dat hij niet is wat ik wil, en dat ik hem moet loslaten. Dat lukte heel erg goed.
Daarom vond ik het ook zo vreemd dat die vrouw meteen zei dat ik weer naar hem toe zou gaan. Imo klopt dat niet omdat ik voor mezelf al uitgemaakt had, dat dat hoofdstuk gesloten is.

Ik ga er ook helemaal niet naar leven, ga nog extra mijn best doen om met mijn huidige vriend enorm gelukkig te worden. Maar ik was wel benieuwd naar jullie ervaringen. Bedankt voor de reacties :)

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:20

Iedere mens heeft keuzevrijheid. De kaarten kunnen wel een waarschijnlijkheid aangeven. Die is bovendien altijd gebaseerd op het NU. Als jij er bewust je best voor doet om J. los te laten, dan gaat je dat lukken. Het is een kwestie van wilskracht. Als je teveel aan J. blijft hangen en gevoelens voor hem blijft houden is dat niet goed voor je nieuwe relatie en is de kans groter dat je het niet redt. Ik denk dat je als je verder wilt met je vriend je beter heel bewust afstand kunt nemen van J., hoe moeilijk dat ook is. Anders blijft hij tussen jullie in staan en wordt daarmede de kans groter dat degene die voor jou de kaarten gelegd heeft gelijk krijgt. Maak dus een duidelijke keuze om je toekomst veilig te stellen. Als het je lukt om je emotioneel los te maken van J. dan zal dat over een tijdje ook te zien zijn in de kaarten. Sterkte ermee.