Welk werk past bij mij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Welk werk past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 22:02

Hallo :D

Zomaar even een leuke gedachte ;) omdat ik eigelijk nooit lang bij een werkgever ben gebleven.

Wat voor werk past bij mij?
- hou niet van 4 muren om me heen (winkel ;) )
- heb geen kantooruren in me hoofd (werk zolang het nodig is ;) dus niet van 9 tot 6, maar bijv, van 8 tot 7 uur ofzo)
- hou van buiten
- moet goed betalen
- voldoende afwisseling
- leuke collega's
- vies werk is niet erg
- kinderen vind ik leuk
- mensen begeleiden

Ik kan nog wel door gaan :)
Zelf heb ik gewerkt in een snackbar, strandpaviljoen, tuincentrum (was erg leuk!) speelgoedwinkel, en ik werk nu in een winkel.
Ik heb zeker niet te klagen, daar niet van, maar dit is niet mijn droombaan...
Natuurlijk, werk in de paarden is prachtig, maar betaald niet heel goed (in het begin dan ;) )

dus kom maar op met jou ideeen!

groetjes!

verootjoo

Re: Welk werk past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:05

horeca misschien? Achter de bar of receptioniste in een vakantiepark/hotel, of werken in een animatieteam?
Lesgeven in je sport?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 22:09

Achter de bar vind ik wel leuk ja!
Maar Horeca vind ik weer minder, omdat ik niet goed over frituurlucht kan... (of een heel sjiek restaurant, maar dan kan je niet smerig worden :P )
les geven ben ik mee bezig ;) is ook leuk hoor :) maar max. 2 uur per week is nu mogelijk...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:10

horeca betekent niet in de frituurlucht hoor ;) Dat kan ook receptioniste zijn, badmeester, campingmedewerkster, animatrice enzo :D

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:40

Iets in de recreatieve sfeer?
In een pretpark, dierentuin, camping of bungalowpark of zoiets. Dat is meestal lekker buiten en afwisselend.
Alleen of het goed betaald.... :D :D

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:36

Makelaar?
Afwisseling, iedere keer een ander huis om voor te bereiden. Mensen begeleiden :j Geen kinderen helaas ;) Betaald goed, zeker als je zelf begint, in Duitsland betaald het nog beter zelfs dacht ik. Het is niet vies werk. Collega's tja. Zijn meestal wel nette mensen denk ik dus zullen zeker sociaal zijn :j

Kantooruren zijn er ook neit echt als je voor jezelf zou beginnen. Je zit wel tussen 2 muren, maar bij een bezichtiging kom je ook in de tuin (of op het balkon, haha )

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:40

Innepin schreef:
Iets in de recreatieve sfeer?
In een pretpark, dierentuin, camping of bungalowpark of zoiets. Dat is meestal lekker buiten en afwisselend.
Alleen of het goed betaald.... :D :D

als ik je lijstje zo zie, ga ik hier in mee. Maar ik heb ook geen idee of het goed betaald. Een vriend van mij werkt wel in de Efteling, en dat betaald niet slecht. Maar of alles goed betaald, geen idee ;)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:53

Volgens mij moet je in de recreatie erg veel geluk hebben, betaald het niet zo best en is het erg leeftijdsgebonden (zo rond je 35/40e wordt het werkaanbod rap minder..).
Tja en als je flink wilt verdienen zul je naar school moeten gaan! Al eens met een studieadviseur gepraat? Die hebben daar vaak goed inzicht in.

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:06

een zorgboerderij.

t verdient miss niet veel maar je bent hele dagen bezig met bijv. kinderen met een beperking.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:07

In de buitendienst bij een bedrijf werken of intercedente bij een uitzendbureau?

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:15

Een animatieteam zou weleens heel geschikt kunnen zijn. Het verdiend best lekker, je bent buiten op momenten dat het droog is en binnen met vies weer (de kids moeten immers met dezelfde omstandigheden omgaan).

Animatie is:

- geen kantooruren
- omgang met kinderen
- veel afwisseling
- je werkt erg vaak in een team van minimaal 2 personen
- leuke collega's zul je echt af moeten wachten