Ik moet binnen een paar maanden al mijn vervolg opleiding kiezen. Ik loop met veel bedrijven mee om te kijken of dat beroep me leuk lijkt en alles wat ik tot nu toe heb gedaan is leuk!
Ik weet iedere week precies welke opleiding ik wil gaan doen en heb meteen alles uitgerekend in mijn hoofd. en 5 dagen later ben ik weer totaal van mening veranderd.
en zo blijft dat nu maar door gaan.maar ik moet nu toch écht gaan kiezen wat ik wil gaan doen.
Ik ben echt een 'kantoor type'
ik loop nu ook stage voor economie en ik zit de hele dag van 9 tot 5 op kantoor met leuke collega's en ik voer wat dingen in op de computer enzo. ik bereken wat in en uitgaven enzo. en dat bevalt me erg goed.Maar welke opleiding moet ik nou doen.. ik heb een tijdje aan Directiesecretarresse gedacht. maar op de open dag hoorde ik dat ik dan Spaans in mijn vakken pakket heb. (dikke tegenvaller en wil die opleiding dus niet meer doen)
En nu hoorde via een vriend dat de opleiding 'bank en verzekeringswezen' wel leuk is.
maar ik heb nog niet de opleiding gevonden waar ik nu écht entousiast over ben.
weten jullie geen leuke opleiding? (of beroep dat ik daarin een opleiding kan gaan zoeken)
de opleiding moet wel op mbo 4 niveau en geen deeltijd opleiding.
ik hoor het graag!
)