Ik en mijn 'ex-bestevriendin' hebben eigenlijk toch wel een dik jaar ruzie gehad om de kleinste dingen, de ene keer kleine ruzie's, de andere keer echt heftige ruzie's. We waren met zijn 4en een groepje,
Was het al een poos spuugzat, maar was echt bang dat de vriednschap met mijn andere vriendinne daaronder zou lijden. Uiteindelijk begonnen zij zich ook meer te ergeren aan haar. Met sinterklaas heeft ze alles ops telte gezet en ruzie gemaakt met mij, maar ook met hen. En toen was het voor mij ook echt klaar! Voor de ene vriendin was het deels klaar, de ander s daar heel moeilijk in, liefst houdt die vrede met iedereen zeg maar.
Zelf heb ik nog geruzied erover met ahar, mara toen ook aangegeven dat het voor mij klaar was nu, dat ik het zat was en dat ik er geen zin meer in had. Ik heb haar geblokt en verder genegeerd. Ik kreeg nog 2 prive berichte, zat een klein maandje tussen denk ik. Waren ze spijt had, en dat alles wat er gebeurd was met ons niet kon vergete, speciale tijden blablabla.
Ik had toen ook zoiets van, ik heb het duidelijk gemaakt en nu ben je te laat..
Ik heb ook vanaf toen gezegd, prima dat jullie iets met haar doen, maar dan pas ik.
Al die tijd goed gegaan eigenlijk, verder ook geen contact met haar gehad en niet gereageeerd op dir 2 berichten.
Nu zou ik op stap gaan met die 2 vriedinne, bleek de ene vriendin niet te weten dat ik mee zou gaan , dus heeft ze mijn ex'- beste vriendin ook gevraagd, ik had eerst zoiets van hallo hoezo dat! want ze wist hoe ik erover dacht. maarja ze wist het dus niet
. Uiteindelijk heb ik voor mezelf besloten dat ik niet ga zaterdag, ze vroeg wel wat ik met haar verjaardag deed of ik dan kwam, Ik heb toen gezegd dat ik graag wilde komen, ook als zij kwam, maar dat ik niet van plan was gezellig als vriendinne op te gaan, ik ga niet met iemand op stap waar ik zulk contact mee heb.Ik was benieuwd hoe jullie zulke situaites aan hebben gepakt, was het moeilijk om daar afstand van te nemen? ze blijft nog wel steeds in gedachte spelen,