het grote lingerie topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:19

SuperPepeijn schreef:
calvin klein is goed, maar niet omdat het toevallig mooi is, maar mij perfect past en het heel lang goed blijft. helaas is mijn budget niet toereikend om elke dag CK aan te hebben. en altijd strak... alsjeblieft niet die flubber dingen zeg.


Toch moet ik zeggen dat ik sinds twee jaar alleen nog maar Hom draag. Vind ze echt super goed zitten. Je zou eens voor de gein een boxer moeten proberen.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:19

Hallo prima het is gewoon een onderbroek hoor, word echt niet gedragen om op mannen op de winden hoor. Nouja daar vele niet, zioet er alleen 100x beter uit dan zo'n onderbroekken rand.......
En welke figuurtje's staan het dan?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:26

nou, jou figuurtje? Lachen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:28

jep alleen iets bredere heupen en een grotere cup *LOL*

ik ga van het weekend wel zo'n hom ding proberen prima.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:30

SuperPepeijn schreef:
jep alleen iets bredere heupen en een grotere cup *LOL*



Liever niet dan pas ik niet meer in het zadeltje *LOL* haha en aan die cub word gewerkt Schijnheilig

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:30

Cup? Wat niet is kan nog komen! maar idd ook juist andere dingen moet in verhouding zijn als je een string aan hebt met bepaalde doelstellingen voor ogen.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:42

Prima schreef:
maar idd ook juist andere dingen moet in verhouding zijn als je een string aan hebt met bepaalde doelstellingen voor ogen.


bepaalde doelstellingen voor ogen?? verklaar je nader, want deze berijp ik niet helemaal.... Verward

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:47

Prima schreef:
Cup? Wat niet is kan nog komen! maar idd ook juist andere dingen moet in verhouding zijn als je een string aan hebt met bepaalde doelstellingen voor ogen.


Welke verhouding eigenlijk? de cub ofzo?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 23:51

Prima, bedoel je dat het lichaam in verhouding moet zijn?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 03:02

nee Prima bedoeld denk ik het onmogelijke, strak figuur, klein kontje maar wel grote borsten Haha!

maar wake-up die zijn 9 vd 10 keer nep, en vind je er eentje die puur natuur zo'n figuur heeft....dan maak je toch gene kans Tong uitsteken

maargoed, wanneer iemand gewoon een goed/slank figuur heeft en alles in verhouding is, dan kan diegene toch gewoon in een leuke string&bijpassende bh rondlopen?

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 08:51

Ja vind ik ook wat als je vet het word dat in je borsten opgeslagen en dan heb je ook weer grotere. Dus als je niet zoveel vet heb dan word het lastig Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:14

Bij de ene staat een kleinere cup weer beter en visa versa. Tits and ass moeten wel en inverhouding staan. Kijk, als je een megakont hebt en cup a, danzou ik liever cup c willen zien. Maar ook een cup d en geen heupen/kont hebben, dan is het ook vreemd.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 10:55

SuperPepeijn schreef:
calvin klein is goed, maar niet omdat het toevallig mooi is, maar mij perfect past en het heel lang goed blijft. helaas is mijn budget niet toereikend om elke dag CK aan te hebben. en altijd strak... alsjeblieft niet die flubber dingen zeg.


Vind ik dus ook.... Hennes heeft soms ook hele mooie 'strakke' boxers (van hele soepele of smooth fabric) voor mannen... of het goed past kan ik overigens alleen maar raden Haha!

Zelf hou ik van BH's die accentueren met of zonder kant, ligt er aan waaronder ik ze draag. Ik draag heupstrings onder heupbroeken en kanten broekjes onder jurken...

Overigens ben ik redelijk goed in verhouding... met een cup DD Pling
(wil niet weten wat dat over mijn achterwerk zegt Knipoog )

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 13:59

Ik had dus eerste van die losse boxers, die ik nog steeds wel gebruik, maar tegenwoordig heb ik dus ook Sloggi uitgevonden en die dingen zitten verrekte lekker! Heb er nu 2 en ik denk dat er nog wel meer bij komen Haha!. Btw bijzondere lingerie kan mooi zijn, zolang het maar niet te uitgebreid wordt. Het ziet er mooi uit, maar toch ben ik van mening dat het niet veel bijdraagt aan de spanning hoor!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 14:41

Het gaat toch allemaal uit Haha! het gaat er vooral om dat het lekker zit!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:33

Nou wil ik toch wat zeggen tegen alle mannen die hier stellig beweren dat ze lingerie niet interessant vinden...

Lingerie is toch gewoon een onderdeel van de kleding die een vrouw draagt?? Tis toch een uiting van iemand zijn persoonlijkheid, een manier waarop iemand zich wil profileren Verward ??

Als je met iemand uitgaat is het leuk als iemand zich goed weet te kleden en dat geldt dan toch ook voor de lingerie die ze draagt onder haar kleding ?? En vaak geldt, hoe meer een vrouw uittrekt, des te beter haar vrouwelijke figuur naar voren komt, des te spannender het wordt en dan juist de lingerie maakt het geheel af:)) !

Jullie kunnen mij niet vertellen dat het geen verschil maakt of je nou een lelijke verwassen (veels te grote) slip tegenkomt Misselijk wanneer je partner voor het eerst uit de kleren gaat of dat ze een mooi sjiek of sportief setje aan heeft Party!! .

Ikzelf zou er bijvoorbeeld niet aan moeten denken dat ik met een vriendje opeens geconfronteerd wordt met een ouderwetse HEMA-slip (zoiezo vind ik een slip helemaal niets Frusty). Ik zelf vind mannen met een strakke sportieve boxer veel aantrekkelijker *LOL* !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:37

Kleding is in mijn ogen ook niet belangrijk hoor, tot in enige mate natuurlijk. Een gewone bh laat ook het vrouwelijke figuur goed naar voren komen hoor Knipoog Zolang mijn vriendin goed in haar vel zit met wat ze draagt heb ik nergens moeite mee!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:43

mause, beste dame, het hele punt is dat je niet moet denken met lingerie mannen op te kunnen winden, want dat is gewoon niet zo. punt. ondergoed moet gewoon lekker zitten en een leuk kleurtje ok, maar meer ook niet. wat mannen opwindt is hetgene wat eronder zit, niet de lingerie op zich, wat de modereclames je altijd graag willen laten geloven om zo hun spulletjes aan de vrouw te kunnen brengen. en die domme meiden maar kopen en zeggen: kijk! nu kan ik mijn vriend gek maken. don't live in a dreamworld, neo.

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:52

SuperPepeijn schreef:
mause, beste dame, het hele punt is dat je niet moet denken met lingerie mannen op te kunnen winden, want dat is gewoon niet zo. punt. ondergoed moet gewoon lekker zitten en een leuk kleurtje ok, maar meer ook niet. wat mannen opwindt is hetgene wat eronder zit, niet de lingerie op zich, wat de modereclames je altijd graag willen laten geloven om zo hun spulletjes aan de vrouw te kunnen brengen. en die domme meiden maar kopen en zeggen: kijk! nu kan ik mijn vriend gek maken. don't live in a dreamworld, neo.


SP, beste heer, de grote fout die jij maakt, is doen alsof jouw mening wbt lingerie DE mening is van t gehele mannelijke volk! Ik heb echt wel situaties meegemaakt, waarin mannen duidelijk aangaven dat ze bepaalde lingerie erg opwindend vonden en echt ook hun voorkeuren uitspraken. Ken verhalen waarin de mannen het zelfs sexy vonden om te seksen met een vrouw die nog een gedeelte van de lingerie aanhad.

Dus spreek vooral voor jezelf (graag, vind het wel interessant), maar niet voor de rest van de mannelijke bevolking!!

Marjolein

Berichten: 11638
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:53

ik denk dat t meer het totaal pakket is. zie het meer net als make up, het moet bij je passen, sommige meiden zien er super uit met maar een klein beetje make up terwijl andere flink uit moeten pakken voordat ze zelf denken dat t er mooi uitziet. in een mooi setje ben ik zelf verzekerder en voel ik me lekkerder dan in een oma-bh met bijpassende slip. en dat mijn vriend (die ik nu niet heb) het sexy vind is leuk meegenomen.

Maar sp er zijn ook zat mannen die een sexy setje voor hun vriendin kopen, is dat omdat ze t zelf mooi vinden of omdat ze niet origineel genoeg zijn om iets anders te verzinnen?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 15:58

Mause, wel voor een gedeelte van de rest van de mannelijke bokkers, want ik sta volledig achter SP Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 17:13

mausje, ik kan niet voor de hele mannelijke bevolking van deze planeet spreken, maar zoals ik al eerder zei, moet ik de eerste man nog horen die wel compleet hitsig wordt bij het zien van een schitterende dame in lingerie en niet van een schitterende dame naakt.

marjolein, dat lingerie setje wordt niet gekocht om de betreffende dame in dat setje ALLEEN te ZIEN hoor Knipoog

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 18:22

kijk daar heb je wel weer gelijk SP

maar een hele mooie vrouw, die zich goedt kleedt(en ja alles gaat toch uit) die trekt meer aandacht dan een doorsnee onopvallende vrouw, als je dan het geluk hebt samen met haar te mogen zijn en die vrouw dan steeds iets meer uitdoet, en spannende lingerie aanheeft, die ze dan ook weer langzaam uit doet....dan heb jij het een stuk warmer dan wanneer dezelfde vrouw saaie kleren aanheeft, totaal niet sexy&sensueel overkomt, en dan onder die saaie kleren ook eens mega saai ondergoed heeft zitten

het is idd het totaalpakket waar het om gaat, maar wat ik dus ook bedoel, is dat het totale plaatje wordt afgemaakt met sexy lingerie!

en het lijkt me logisch dat een man die van sexy lingerie opgewonden raakt, dat ook wordt van een naakte vrouw!

maar toch, om het af te maken zou ik zelf altijd voor iets moois gaan!
het is nix voor mij om onder leuke uitdagende kleren saai ondergoed aan te hebben!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:09

Renske20 schreef:
kijk daar heb je wel weer gelijk SP

maar een hele mooie vrouw, die zich goedt kleedt(en ja alles gaat toch uit) die trekt meer aandacht dan een doorsnee onopvallende vrouw, als je dan het geluk hebt samen met haar te mogen zijn en die vrouw dan steeds iets meer uitdoet, en spannende lingerie aanheeft, die ze dan ook weer langzaam uit doet....dan heb jij het een stuk warmer dan wanneer dezelfde vrouw saaie kleren aanheeft, totaal niet sexy&sensueel overkomt, en dan onder die saaie kleren ook eens mega saai ondergoed heeft zitten

het is idd het totaalpakket waar het om gaat, maar wat ik dus ook bedoel, is dat het totale plaatje wordt afgemaakt met sexy lingerie!

en het lijkt me logisch dat een man die van sexy lingerie opgewonden raakt, dat ook wordt van een naakte vrouw!

maar toch, om het af te maken zou ik zelf altijd voor iets moois gaan!
het is nix voor mij om onder leuke uitdagende kleren saai ondergoed aan te hebben!


Amen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 19:11

Ieder persoonlijk zijn smaak. Van mij hoeft het hele overal bijpassende lingerieverhaal ook niet zo. Ik vind lingerie vaak mooi, maar om nou te zeggen dat ik mijn lingerie zoek bij mijn kleding (bij wijze van), nou nee. Ik zorg eerder dat ik mezelf leuk aankleed en mezelf verzorg, dan dat mijn slip en bh dezelfde kleur hebben (niet veel kans op dat die kleuren bij elkaar, heb maar twee kleuren onderbroeken en meer kleuren bh's Tong uitsteken).

We hebben het al eens gehad over randjes van de onderbroek die je door een broek heen ziet bij de kont. I really don't care. *LOL* Ik heb gewoon een vrouwelijk figuur en dat valt zowiezo al op, daar doet geen lingerie iets aan. Haha!