het grote lingerie topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:32

Renske20 schreef:
jullie blijven beweren dat je sexy lingerie niet bijzonder vind dat het jullie nix doet, en prima kan al helemaal niet naar een string kijken?!
wat vinden jullie dan wel leuk om te zien?
ik word niet warm of koud van mooie lingerie, wel van al dat moois wat eronder zit hoor. dat verhaal dat mannen dat allemaal prachtig vinden is volgens mij gewoon in de wereld geholpen door de mode en is een verkoop techniek. een man maak je blij met een mooie naakte dame niet met de verpakking op zich. alleen een string is sowieso alleen mooi bij iemand met een extreem strak figuur, anders vind ik het gewoon ranzig staan. doe dan maar een nette slip in een sjiek kleurtje. als je echt perse aan lingerie wilt doen, doe dan iets unieks. trek dan echt even de buidel open en zoek iets op dat echt sjiek en superlekker zit.

lingerie heeft echt geen drol met seks of opwinding te maken, behalve als het uit mag. en dat liefst zo snel mogelijk.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:34

Dus bij mij is volgens SP een string soeizo mooi Schijnheilig *LOL*
Laatst bijgewerkt door Avanti op 04-03-03 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:34

SP spreek je nu voor jezelf of voor de man in het algemeen?

Mijn vriend vind het namelijk wel spannend hoor, sexy lingerie. Niet dat het uiteindelijk niet uit is.
Zo zijn er ook een aantal die vrouwen opwindender vinden met een schaars setje lingerie dan naakt.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:36

flair, ik spreek voor mezelf, maar ik weet dat er heel veel vrienden van mij er ook zo over denken. sterker nog ik ken geen enkele jongen die kicked op de lingerie op zich.
Avanti schreef:
Dus bij mij is volgens SP een string soeizo mooi Schijnheilig *LOL*
okeeeejjj Bloos

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:39

Ik ken er zo al 3 die ik goed ken. Hoe het met de rest zit weet ik natuurlijk niet, maar het is echt niet zo dat alle mannen alleen op naakt "geilen"

Misschien als jij de "juiste" vrouw hebt vind je haar ook wel opwindend in lingerie.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:40

ja hoor maar dat komt dan niet door de lingerie! Knipoog

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:41

Nou een mooie onderbroek die de boel nog wat bedekt sla ik niet af.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:43

Dus voor jullie is het hetzelfde als ik nu een vent in een string zou zien Misselijk Scheve mond

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 17:43

SuperPepeijn schreef:
ja hoor maar dat komt dan niet door de lingerie! Knipoog


Combinatie van vrouw naar jouw smaak en de lingerie misschien.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:11

SuperPepeijn"]
lingerie heeft echt geen drol met seks of opwinding te maken, behalve als het uit mag. en dat liefst zo snel mogelijk.
[/quote]

SP you are not speaking the truth Haha!

komt ie:
[img]
http://members.chello.nl/~w.vandevossen ... .jpg[/img]

[quote="SuperPepeijn schreef:
lingerie heeft echt geen drol met seks of opwinding te maken, behalve als het uit mag. en dat liefst zo snel mogelijk.


My ass dit doet jou echt wel wat

Mooie lingerie bij een mooie vrouw schitterend toch? en je bent niet de hele dag aan het sexen Schijnheilig

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:18

SuperPepeijn schreef:
trek de volgende keer eens geen ondergoed aan, zeker weten dat ze het nog leuker vinden! Tong uitsteken


hahahahahaha, ik heb ineens een déja-vu Haha! Vingers aflikken !!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:19

oke die dame doet me wat. maar die lingerie mag uit hoor *LOL* da's trouwens niet even een setje die je bij de hunkemoller of de H&M koopt hoor!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:20

Mause"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
trek de volgende keer eens geen ondergoed aan, zeker weten dat ze het nog leuker vinden! Tong uitsteken

hahahahahaha, ik heb ineens een déja-vu Haha! Vingers aflikken !!
[/quote] Lips are sealed

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:21

carmen heeft iig een goede smaak van lingerie!en shariyerke, die plaatjes is ook precies mijn smaak!

en ik mag dankbaar zijn dat ik nogsteeds een strak figuur heb en dus van sp een string aan mag Tong uitsteken

maar als je toch weet dat je vriendin onder haar kleren iets heel erg sexy aanheeft..en dat dat ook uitmag...dan is mooie lingerie echt wel beter dan iets saais!

als je bv een hele aantrekkelijke vrouw ziet, met mooie beetje sexy/uitdagende kleren aan, zodat je net niet iets ziet....en je belandt met haar in bed en ze heeft een supergrote verwassen onderbroek aan en een saaie stomme bh....dan had je het leuker gevonden als er onder die sexy kleren ook iets spannends had gezeten anders is het zo'n contrast met de kleding die ze aanhad en het idee dat je bij haar hebt!

en zet carmen op de foto met oma's ondergoed aan, sorry denk dat ze dan minder fans heeft dan nu Haha!

dus lingerie is wel belangrijk!

en SP jij moet gewoon de juiste vrouw met het juiste lichaam en hele sexy lingerie nog tegenkomen! wedden dat je dan van mening veranderd!

als jouw vriendin bijna naakt door het huis loopt, met bv alleen een hele mooie string aan, doet je dat echt wel meer dan wanneer ze in alleen een grote onderbroek rondloopt.....weet ik zeker!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:27

SuperPepeijn"]
[quote="Mause"][quote="SuperPepeijn schreef:
trek de volgende keer eens geen ondergoed aan, zeker weten dat ze het nog leuker vinden! Tong uitsteken

hahahahahaha, ik heb ineens een déja-vu Haha! Vingers aflikken !!
[/quote] Lips are sealed
[/quote]

oké, oké, my lips are sealed Lips are sealed !!

ps: voor de mensen die toch nu erg nieuwsgierig geworden zijn, mogen er best een pb-tje aan wagen.....

(geintje)

ps: de Hunkemöller heeft weldegelijk ook de duurdere, exclusieve merken hoor, waar nu ineens die vooroordelen vandaan komen Verward ?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:30

Nou alof die nog niet duur genoeg zijn zeg Lips are sealed:x:x Pfff ze kosten al iets van 40 euro......

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:33

haha ik spaar altijd eerst een tijdje en dan ga ik op jacht, deel van het geld koop ik spulletjes voor mn paard, andere deel gaat op aan lingerie Haha!

en ja, het mag idd wel eens minder duur worden gemaakt!en als je t in de was gooit, en mn moeder wast vaak zonder labeltjes te bekijken*ach het is maar water daar kan alles wel tegen* komt het er niet goed uit en dan heb je wurg-neigingen!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:45

Renske20 schreef:
en zet carmen op de foto met oma's ondergoed aan, sorry denk dat ze dan minder fans heeft dan nu Haha!


Waarom? Het gaat om die vrouw, die heeft wel uitstraling.. of ze nu in een vuilnis zak, een sexy lingerie setje, of gewoon naakt zit..

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 18:46

ja maar ze heeft meer uitstraling in sexy lingerie dan in lelijk ondergoed!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-03 19:37

Het moet toch uit? Tsja....maar ik word toch als vrouw niet opgewonden van een oude opa slip.... moet wel een lekkere strakke boxer zijn in een kinky kleurtje! Ik probeer mijn vriend al tijden in spannend ondergoed (even voor de goede orde: geen mannenstring of pluche of ritsjes ofzo hoor, dat is me wat tè) te krijgen maar dat vind hij maar geldverspilling Scheve mond Maar goed, als hij in huis rondloopt in spijkerbroek met ontbloot bovenlijf dan maakt dat al een hoop goed, dat vind ik er toch altijd wel lekker uitzien Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 19:55

Als tie lekker gespierd is een lekker buin zeker Vingers aflikken Daar voldeet mijn vakantie vriendje helemaal aan Kwijl
Maargoed bruin is dan ook weer een beetje logisch in de zomer Tong uitsteken

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:21

Ik ben helemaal gek op die lijn van de Hema, de Soft lijn heet ie volgens mij.
Daar heb ik werkelijk álles van Haha! . Heeeeeeerlijk..

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:33

En hoe denken de vrouwen hier verder over herenlingerie?? Opwindend of niet?? Doet het jullie wel wat of maakt het niet uit?? Heeft het een hoog gay-gehalte of niet??

Afbeelding

Afbeelding

Charaz

Berichten: 24292
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:39

De softlijn, dat is toch met elk seizoen andere kleurtjes, dat elastische spul? Als je die bedoelt, alsje blieft niet

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 20:42

Een boxer is genoeg voor een man... liever geen strakke Tong uitsteken