OohafoO schreef:Maar dat is juist zo moeilijk wat elke kaar als ik iets tegen haar zegt negeert ze mij een soort van ze zegt ja is goed en doet het de volgende keer weer gewoon.
Ik had hier ook een beetje iets over gezegt. Ik had gezegt ja als je een eigen mening hebt over een product kan je dat wel overbrengen maar dan kan je beter zeggen waar een klant bij is dit en dat kan ook een goed advies voor uw dier kunnen zijn. (dat had ik al direct gezegt maar tog deed ze het opnieuw)
Dat is een beetje een opmerking tussen neus en lippen door.
Probeer echt even samen hierover duidelijk te praten. Voor jou kan zo'n opmerking heel duidelijk zijn, maar voor een ander vaak niet. Ze is het blijkbaar vergeten. Probeer echt duidelijk te laten merken dat jij het niet leuk vind en dat het niet een advies is hoe zij met klanten om dient te gaan.
Confronteren is altijd moeilijk, maar als ze geen idee heeft wat er speelt (ondanks dat je een vermoeden hebt van wel) en ze krijgt je baas over haar heen, dan is dat nog veel vervelender. Eerlijkheid duurt het langst toch?
edit: en als je niet het idee hebt dat ze luistert, probeer dan open vragen aan haar te stellen. Zoiets van "hoe vind je dat we dit op kunnen lossen?"