Huwelijks kado voor mijn moeder & aanstaande man.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danique07

Huwelijks kado voor mijn moeder & aanstaande man.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 12:15

Hallo! :wave:

23 april gaat mijn moeder trouwen met haar vriend. Mijn ouders zijn 9 jaar terug scheiden en nu heeft mijn moeder 5 jaar een relatie met deze man en hebben besloten 23 april te gaan trouwen.

Nu zit ik alleen met een probleem dat ik echt absoluut geen kado weet. Ze willen niets van mij en mijn zusjes, alleen een mooie dag en een fijne week in Newyork (We gaan met zn 5en op "Huwelijksreis" naar New York op 24 april). Om niet met lege handen aan te komen willen we toch iets geven, het hoeft niet groot, maar wel iets waar ze een herrinering aan blijven houden van de trouwdag. Het moet wel iets zijn wat wel persoonlijk is. Dus liever niet een standaard kadotje. Ons budget ligt ± 100 euro.

Ik en mijn 2 jongere zusjes (van 12 en 14) hebben echt geen idee!

Voor iets persoonlijks over hun, vraag maar raak..!

Alvast heel erg bedankt voor het mee denken.
Groetjes, Danique
Laatst bijgewerkt door Danique07 op 21-01-09 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Moska

Re: Huwelijks kado voor mijn moeder & aanstaande man.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:19

Een mooie foto van jullie samen? Dat heb ik eens samen met mijn broertje gedaan en ze waren er heel blij mee!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:20

Misschien een gave foto laten maken van jullie 3 en deze op canvas laten drukken?

Een foto album maken van de trouwerij en de huwelijksreis naar New York, en deze zelf maken bij de Hema ofzo en laten afdrukken.

Zijn blijvende herrinnringen en best wel persoonlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:23

Een mooie foto laten maken is inderdaad een leuk idee. Je zou ook een boek kunnen maken en daarin alledrie opschrijven wat je bijzonder vind aan je moeder en haar vriend, of mooie momenten die jullie samen hebben meegemaakt.

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:25

Daar zat ik ook aan te denken toen ik het verhaaltje las! Mijn ouders zijn aankomende mei 30 jaar getrouwd en ik wil dus precies hetzelfde laten maken!

Succes ermee!

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 12:25

Ze zijn zelf al bezig met een foto boek. Zijn ze nu al mee begonnen met foto's van de ondertrouw en het etentje toen ze in ondertrouw zijn gegaan dus dat word hem niet..

Foto op canvas hebben wij ook al bedacht, maar zouden we graag nog iets bij willen.

Het idee met de verhalen en mooie mometen is ook iets heel ergs moois inderdaad!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:28

Dat verhalen daan, dat kan je bijvoorbeeld ook iin zo'n "foto boek" laten drukken.

Afbeelding

ook erg leuk ;)

www.blurb.com

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:29

Mijn moeder is in juni 2007 hertrouwd en ik heb haar een weekendje weg gegeven samen met haar man.
Klein knus hotelletje gevonden met ontbijt aan zee en ze daar een nacht laten overnachten.
Ik zorgde voor de beesten en hun gingen genieten.
Ze hebben het er nog over.
Heb het gevonden via weekendje weg.nl

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 12:32

Maar weekeindje weg gaan ze met zn 2e best wel vaak. Vind dat niet heelerg leuk meer, aangezien we ook naar NY gaan..
Maar toch bedankt voor je reactie

de rest ook allemaal bedankt hoor ;) !!

zutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:34

Toen mijn moeder hertrouwde hadde we voor op het feest oude foto's van hun allebei gezocht en op bierviltjes geplakt en daar van die tekstplakkertjes opgeplakt..
We wisten toen ook niet wat we moesten geven dus hebben we t-shirts laten bedrukken. Die van mijn moeder met foto's van dr aanstaande en andersom en daar dan ook van die leuke stickers in verwerkt.
Ze vonden het superleuk!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:38