GRRRRR select vracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

GRRRRR select vracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 21:56

ik word hier toch zo gods ongelooflijk kwaad van!! :( op selekt vracht!! :(

ik had een tijd geleden iets besteld via internet bij de pabo en dat is helemaal mis gelopen.. pakketje gestolen of weet ik veel wat

knip * plak anders moet ik alles overtypen :+

ze zijn zaterdag 20 dec geweest.. was niet thuis.. briefje in de bus dat ze dinsdag ( 23 dec)terug zouden komen.. niemand geweest en de dagen erna ook niet
had de woensdag erna gebeld en toen zeiden ze dat ze de 20e het pakketje af hebben geleverd..
maar niet hier want ik was er niet! dus moest ik maar naar de buren gaan om te vragen.. nou heb de hele straat af gevraagd maar niemand schijnt mijn pakketje te hebben

weer gebeld en toen zouden ze me terug bellen want ze ging vragen of de chaufeur nog wist hoe of wat.. niet terug gebeld.. dag erna zelf maar weer gebeld en toen zeiden ze dat de chauffeur had gezegd dat hij het aan iemand met donker haar had gegeven.. uuuhmmm ja lekker duidelijk dus }:0 toen zeiden ze dat ze de chauffeur wel langs zouden sturen.. vorige week dinsdagavond (de 6e)zou hij langskomen.. dinsdag de hele dag thuis geweest maar geen chauffeur gezien
de woensdag erna weer gebeld en toen konden ze ineens mijn gegevens niet meer terug vinden.. en het laatste pakketje wat er geleverd was, was in november geweest.. }:0 :+
heel erg raar.. :')
de pabo is er achteraan gegaan en had zelf een klachtenlijn van selektvracht gebeld en die was er ook achteraan gegaan..

naja lang verhaal.. :P

eindelijk mijn (opnieuw door Pabo) verzonden pakketje binnen.. ik helemaal blij!! bleek het artikel veels te klein te zijn!! :') nou goed.. kan gebeuren.. pabo gebeld dat het te klein was en dat het geruilt moet worden..
voor vandaag een afpraak gemaakt dat selektvracht het pakketje bij mij thuis komt ophalen tussen 6 en 9 's avonds..

en wat denk je??? heb ze niet gezien hoor!! :(

word hier toch echt zo moedeloos van! blijf verdomme 3 keer thuis speciaal voor selectvracht!! en tot 3 keer toe NIEMAND GEZIEN!!!

bleeeh moest ff me gal spuwen! :(

Mars

Re: GRRRRR select vracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:00

Balen zeg, logisch dat je er even klaar mee bent :(
Ik vind het ook heel erg raar dat ze je pakketje maar gewoon bij iemand afgeleverd hebben zonder te weten bij wie :?
En dat je speciaal thuis blijft en er komt niemand is natuurlijk helemaal van de gekken, daar zou ik zelf ook hels om zijn geworden :(

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:07

Erg vervelend inderdaad..
Het kan ook zo zijn dat ze beloven tussen 'dan' en 'dan' te komen, en precies 2 minuten voor je eerste 'dan' komen zodat jij nèt te laat bent en weer een tijd kan wachten.. Bezorgers, monteurs, allemaal hetzelfde verhaal :+

Iig succes nog ermee!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 22:10

_mrie_ schreef:
Erg vervelend inderdaad..
Het kan ook zo zijn dat ze beloven tussen 'dan' en 'dan' te komen, en precies 2 minuten voor je eerste 'dan' komen zodat jij nèt te laat bent en weer een tijd kan wachten.. Bezorgers, monteurs, allemaal hetzelfde verhaal :+

Iig succes nog ermee!

ik ben alle dagen gewoon hele dagen thuis gebleven.. dus niet ff een boodschapje tussen door..

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:19

Van Selectvracht is het bekend. Als je in een portiekwoning woont zetten ze het pakket gewoon in de portiek, bellen aan en lopen weg zonder te kijken wie het meeneemt (vaak genoeg meegemaakt toen ik nog in een flat woonde).

Als je kan zou ik het via een andere koerier laten bezorgen! Dan maar extra transportkosten, maar dat heb ik er wel voor over. (zo is mijn vriend een laptop kwijtgeraakt, ding zou ook door Selectvracht bezorgd worden. Werd dus gewoon in de portiek gezet en een "vriendelijke" medebewoner dacht "da's leuk, gratis computer!").

Wel netjes van Pabo trouwens dat ze het opnieuw versturen!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 23:21

op de doos van pabo staat ook altijd dat ze het niet bij de buren af mogen leveren.. maar hoevaak ik al wel niet een pakket bij mijn 90 jarige buurvrouw heb op kunnen halen :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 05:17

je buurvrouw natuurlijk helemaal blij met die pakketjes van de pabo :P

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 06:49

volgens mij mag het ook alleen aan jou geleverd worden ...

iedereen heeft denk ik wel zoiets gehad, maar de manier hoe het bij jou gaat is echt extreem fout !
drie keer thuis gebleven, ik vind één keer al een ramp ...

ik heb het gehad met een laptop sticker, ik woon op 67 en ze hebben het afgeleverd bij 76. ik langs gegaan maar geen sticker meer hoor vonden de bewoners waarschijnlijk ook wel wat.
gelukkig was de sticker fabrikant zo attent om er nog een te maken en mochten we het gratis meenemen. terwijl het de schuld van de post was.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 08:11

ik heb dan weer alleen maar hele goede ervaringen met selekt vracht. maar hier leveren ze niet vlug bij de buren omdat we buitenaf wonen. Maar gisteren bijv moest ik van de keukentafel naar de deur (minuutje rennen) en toen had de mevrouw al weer op de bel geduwd. Dus heb maar meteen gezegd: sorry hoor, maar ik lig niet de hele dag achter de deur te wachten!

Netjes van Pabo dat ze je pakketje opnieuw verzonden! Maar vervelend dat je daar weer eerst zoveel 'wer'k' mee had.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 18:17

nou.. ben benieuwd.. vanavond moeten ze komen :P

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 21:49

en je raad het al... juist... NIET geweest :@