op selekt vracht!!
ik had een tijd geleden iets besteld via internet bij de pabo en dat is helemaal mis gelopen.. pakketje gestolen of weet ik veel wat
knip * plak anders moet ik alles overtypen
ze zijn zaterdag 20 dec geweest.. was niet thuis.. briefje in de bus dat ze dinsdag ( 23 dec)terug zouden komen.. niemand geweest en de dagen erna ook niet
had de woensdag erna gebeld en toen zeiden ze dat ze de 20e het pakketje af hebben geleverd..
maar niet hier want ik was er niet! dus moest ik maar naar de buren gaan om te vragen.. nou heb de hele straat af gevraagd maar niemand schijnt mijn pakketje te hebben
weer gebeld en toen zouden ze me terug bellen want ze ging vragen of de chaufeur nog wist hoe of wat.. niet terug gebeld.. dag erna zelf maar weer gebeld en toen zeiden ze dat de chauffeur had gezegd dat hij het aan iemand met donker haar had gegeven.. uuuhmmm ja lekker duidelijk dus
toen zeiden ze dat ze de chauffeur wel langs zouden sturen.. vorige week dinsdagavond (de 6e)zou hij langskomen.. dinsdag de hele dag thuis geweest maar geen chauffeur gezien de woensdag erna weer gebeld en toen konden ze ineens mijn gegevens niet meer terug vinden.. en het laatste pakketje wat er geleverd was, was in november geweest..
heel erg raar..

de pabo is er achteraan gegaan en had zelf een klachtenlijn van selektvracht gebeld en die was er ook achteraan gegaan..
naja lang verhaal..
eindelijk mijn (opnieuw door Pabo) verzonden pakketje binnen.. ik helemaal blij!! bleek het artikel veels te klein te zijn!!
nou goed.. kan gebeuren.. pabo gebeld dat het te klein was en dat het geruilt moet worden.. voor vandaag een afpraak gemaakt dat selektvracht het pakketje bij mij thuis komt ophalen tussen 6 en 9 's avonds..
en wat denk je??? heb ze niet gezien hoor!!
word hier toch echt zo moedeloos van! blijf verdomme 3 keer thuis speciaal voor selectvracht!! en tot 3 keer toe NIEMAND GEZIEN!!!
bleeeh moest ff me gal spuwen!