Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ze kunnen het beter aanpakken door gewoon concequent strafwerk te geven als je je er niet aan houdt. dat heeft één docent gedaan en dat was de enige docent waar wij aan het werk waren. de rest was aan het schreeuwen en schelden (soms ook agressiviteit, maar dan moest je erg ver gaan), en voor zulke docenten heb je als leerling echt geen ontzag 
Rytm schreef:Van mij mogen ze hoor. Ik vind het zó achterbaks als van die bijdehandte rotkinderen daar ineens moeilijk over gaan doen terwijl ze zelf het hoogste (en grofste) woord hebben.
Ik was vroeger ook niet de liefste en de stilste maar ik heb er nooit een punt van gemaakt als een leraar eens flink tegen mij uitviel op een wat minder aardige manier.
Ik snap ook wel dat het niet hoort als leraar zijnde.. maar ik snap ze wel.
) Runn_love_ schreef:Rytm schreef:Van mij mogen ze hoor. Ik vind het zó achterbaks als van die bijdehandte rotkinderen daar ineens moeilijk over gaan doen terwijl ze zelf het hoogste (en grofste) woord hebben.
Ik was vroeger ook niet de liefste en de stilste maar ik heb er nooit een punt van gemaakt als een leraar eens flink tegen mij uitviel op een wat minder aardige manier.
Ik snap ook wel dat het niet hoort als leraar zijnde.. maar ik snap ze wel.
geloof je me , sommige docenten gaan al schelden voordat de leerling iets zegt.. en ookal heeft één of een paar leerlingen zoiets verdient, ik vind dan niet dat een docent het recht heeft om *ziekte* klas / k*t klas/ val dood te zeggen... en jammer genoeg gebeurt dat ook.. docenten zijn imo de laatste tijd zo snel beledigd, alles moet maar volgens hun manier en niet een tikkie anders..
Je komt om iets te leren lijkt me. Het enige wat je te doen hebt als leerling is doen wat je gezegt wordt. Citaat:Denk dat je als leraar zijnde vanaf begin af aan respect moet afdwingen, sommige leraren kunnen het, meeste niet.
)
dan denk ik ,, waarom ?!?! 
ManonR_ schreef:Een beter milieu begint bij jezelf. Dat geld hier ook voor! Als je je zelf goed gedraagt gaat écht die leraar niet zomaar lopen schelden hoor!
Ess_Ramona schreef:Hallo!
Ik zie/hoor het steeds vaker, leraren die de leerlingen uit schelden.
K*tklas, Sch**tkinderen etc.
Ik vind het niet kunnen, maar het gebeurt toch..
Wat vinden jullie ervan?
En wat doe je er tegen?
Kus

ManonR_ schreef:Runn_love_ schreef:Kijk maar daar gaat het ook mis. Als het rustig moet zijn móet ook gewoon iedereen zijn KOP dicht houden en doorwerken. Hoe moeilijk kan het zijn om dat te begrijpen?het moet dan bijvoorbeeld RUSTIG zijn, en twee mensen beginnen fluisterend te overleggen.

Runn_love_ schreef:Citaat:Denk dat je als leraar zijnde vanaf begin af aan respect moet afdwingen, sommige leraren kunnen het, meeste niet.
)Authentic schreef:Runn_love_ schreef:maar als je zoiets weet, waarom word je dan alsnog docent ? (niet naar jou bedoelt)
D'r zijn al te weinig leraren en jij wil ze nog motiveren tot een carriereswitch ook!

en er zijn er genoeg die wel luisteren en wel willen.