wat ik mij eigenlijk afvroeg, zijn er mensen die al vanaf jong (en nu nogsteeds dus) een relatie hebben ??
Of gewoon een langdurige relatie
Hoe is dat gegaan, en heb je een gevoel dat je een deel van je jeugd hebt gemist?
*edit *
Zelf ben ik voor mijn gevoel nogal stóm bezig..
Toen ik 15 was kreeg ik een kinderrelatie die snel overging in een normale relatie, met die jonge heb ik 12 maanden gehad..
kort daarna (1 maand) kreeg ik met een andere jongen, Ik was niet echt verliefd op hem, ik was in een onzekere periode, toen hij al snel over de 'toekomst' begon te praten werd ik heel erg naar in me hoofd, ik wilde het uitmaken maa durfde niet.. (8 maanden heb ik met hem gehad)
Het probleem is, ik weet niet wat ik écht wil..
Naja een maand na m'n 2e vriend, kreeg ik weer met een jongen, dit keer wel helemaal verliefd enzo, hij is heel lief voor me...
maar toch het voelt zo fout, ik zie m'n vrienden feesten, ik doe evenhard mee, maar toch? dat vrije ontbreekt...
Nu weet ik echt niet wat ik moet doen na 9 maand ben ik gehecht aan hem geraakt..
maar dat betekent dat ik van 15 tm 17 jaar allemaal relaties heb, 't is gewoon niet gezond...
Mijn vader is overleden, en ben heel erg gepest, en sinds toen ben ik erg bang om mensen kwijt te raken of dat ze niet van me houden..
ik weet niet meer wat wijsheid is..
Wonen sinds 5 maanden ook samen dus t gaat helemaal top! Heb niet echt t idee dat k wat gemist heb qua jeugd hoor, ging gewoon met vriendinnen stappen enz.
)
Ik ga ook weleens uit zonder m`n vriend, als ik al zin heb om uit te gaan want dat is bij mij ook beetje weg 
)