zilveren ring slijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

zilveren ring slijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 13:42

hoi
ik ben nu op me werk en kan dus niet naar een juwelier dus ik dacht misschien weet iemand het hier.

mijn opa moest geopenreerd worden aan zijn hart, er was maar 25%kans dat hij het zou halen. daarom kregen wij allemaal een mooi aandenken. zo heb ik dus een zilveren ring gekregen. mijn opa is toen overleden en daarom is die ring met extra waarde geworden.

ík heb hem nu al 8 jaar elke dag om maar nu voel ik dus dat hij wat dun gaat worden en dat kan je ook zien als ik hem af heb.
weet iemand of de juwelier daar weer een laagje omheen kan doen ofzo iets?

geen idee of dit kan, misschien klinkt het wel heel erg dom

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:00

Volgens mij kan dat helaas niet. Zilver is een relatief kwetsbaar materiaal en volgens mij kost het kapitalen om er een laagje omheen te doen. Ik kan je wel aanraden te overwegen om hem aan een kettinkje te hangen? dan slijt het minder snel, dacht ik zo. Succes!

hunter87

Re: zilveren ring slijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 14:05

jah dat kan ook aan een kettinkje. jammer genoeg mag/kan ik hem niet om met me werk. als je zn ding af heb mis je toch altijd iets (vind ik)
wel zonde als het niet kan. eens ff langs de juwelier als ik tijd heb

PineApple

Re: zilveren ring slijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 14:07

Ik zou niet weten of het kan, maar even naar de juwelier en je weet het ;)
Misschien moet je dan wel een juwelier uitzoeken die ook sieraden repareert. Die zullen het wel weten of het ergens gedaan wordt.
Succes ;)