help! verliefd op een collega

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

help! verliefd op een collega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 00:45

zoals de titel al zegt heb ik het zwaar te pakken van een collega.
hij is al een paar jaar een goeie vriend van mij en sinds 5 maanden werken we ook samen. hij is in het verleden een paar keer zwaar gekwetst geweest door een vrouw en wil daarom geen vriendin niet meer. hij heeft gezegd dat hij het me geen verdriet wil doen door me na een paar dagen te dumpen gewoon uit onzekerheid. hij bllijkt het al een tijdje gezeten te hebben aangezien hij steeds meer afstand neemt. ik heb hem gister in vertrouwen genomen erover omdat ik via via had gehoord dat hij wist en vandaag zei hij helemaal niks meer tegen mij, enkel als het beroepsmatig nodig was.

heeft er iemand hier ervaring mee? of heeft iemand tips hoe ik zijn vertrouwen kan terug krijgen? ik mis hem....als vriend. samen lache op het werk, in de auto enzo. ik vind de liefde het noet waard het kwijt te raken, maar hoe krijg ik hem zover dat we weer hetzelfde doen als eerst?

bedankt voor het lezen, ik zit hier heel erg mee |(
ps: hij is 28 en ik ben 20

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:03

Christi schreef:
ik mis hem....als vriend. samen lache op het werk, in de auto enzo. ik vind de liefde het noet waard het kwijt te raken, maar hoe krijg ik hem zover dat we weer hetzelfde doen als eerst?

Hem dit hierboven vertellen? Spreek anders eens af en vertel hem eerlijk hoe jij je erbij voelt en geef hem dan ook de ruimte.
En geef aan dat je vriendschap belangrijker vindt dan liefde, denk dat hem dat ook wat gerust stelt. Misschien heeft hij nu wel het gevoel dat jij wat van hem 'wilt' en neemt daarom steeds meer afstand...

Succes!

Edit; en je verloofde dan? Of is dat al over?

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:31

ik mis hem....als vriend. samen lache op het werk, in de auto enzo. ik vind de liefde het noet waard het kwijt te raken, maar hoe krijg ik hem zover dat we weer hetzelfde doen als eerst?

dit hem persoonlijk vertellen

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 22:34

Princesje schreef:
Christi schreef:
Edit; en je verloofde dan? Of is dat al over?

wij zijn uiteen

bedankt voor de tips. vandaag ging het nog erger. hij negeerde me nu zelfs op proffesioneel gebied |(

Sammetje_

Re: help! verliefd op een collega

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 09:45

Nou tijd om met hem af te spreken en het bovenstaande te vertellen! Desnoods in een briefje op zijn bureau want dit is ook niet echt eerlijk van hem... je vraagt de wereld niet van hem!

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:35

idd eerlijk vertellen wat je voelt ;)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:47

[STW] -> [LZP]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:06

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:08

Als je niet met elkaar praat, kom je niet verder.... dus probeer ergens met hem af te spreken of iig op t werk in gesprek te raken zonder dat er anderen bij zitten.
Hopelijk komen jullie eruit.