Hoe blij ben jij met je paard ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tat_jana

Hoe blij ben jij met je paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 11:03

Omdat ik gewoon wel van de daken kan schreeuwen dat polly weer bij mij terug is.
en ik blij ben met mn kleintje die ik al vanaf 10 maanden oud heb.

Was ik benieuwd HOE blij ben jij nou met je paard ?
en waarom dan wel of niet ?

Ik ben zo blij met polly en saphira dat de hele wereld het mag weten het zijn maar shets maar ze tellen voor 10 :o hoop ooit nog een geschikt rijpaard te vinden maar zoeken is moeilijk hihi!

Snippergroen

Re: Hoe blij ben jij met je paard ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 16:34

Ik ben heeeeeeeeel blij met AM, Zsa Zsa en Lizz omdat ik van hen alle 3 onwijs veel leer en ze me in een dipje altijd op weten te vrolijken :D Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe verschillend ze zijn en als je daar aankomt en ze staan alle 3 naar je te hinniken. Brrr kippenvel :o

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:53

Ik hou van mijn Thèra omdat ze me altijd vrolijk weet te maken met een of andere gekke reactie als ik beetje in een dipje zit met vanalles, of ze komt tegen mij aan staan en wacht net zo lang tot ik praat en tot ik uitgepraat ben en gaat dan pas vragen om een aai en loopt erna pas weg. :+:
& ook omdat ze me op fouten wijst, in stal; met rijden; overal, maar ze dan genoegen neemt met het goede, zoals met het rijden. & ik leer van haar, elke dag nog steeds, ze is gewoon de liefste en beste en leukste en ik ben er het trotste op! :+:

& van Esra omdat ik, zoals ik kan herinneren er altijd al is en ze altijd gek wil doen en dat ze super lief is tegen over haar verzorgstertje die nog niet zo heel oud is & ze heel veelzijdig is. Ik hoef haar maar te roepen en ze komt. :+:

& Ginger omdat die lekker gek kan doen, altijd zo leuk chagerijnig wordt in de stal maar wel leuk terug kan doen en ze probeert altijd iets nieuws te vinden, vlug en fijn is en altijd iets nieuws in het rijden en de stal brengt. Ze houdt van afwisseling maar blijft je toch trouw. :+:

stubeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 23:55

tja waarom hou ik zo van mijn paardjes?
wat denk jij? :P
Bestaat er een haflinger die slimmer knapper en bijdehandter is dan mijn 21 jarige Sjimmer??
Als je geen tijd hebt of sjaggie bent spookt deze kanjer weer iets uit waar je alleen maar om moet lachen en tenslotte regelt hij dan wel even dat je 3 keer langer werk hebt dan normaal maar wel weer met een lach op je gezicht naar huis gaat :+
Amon is nu 22 maanden en volop in de leer bij zijn grote "broertje" dus daar heb ik straks ook mn handen vol aan.

*\o/* Mijn blonde super kanjers *\o/*

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 14:41

Dat is gewoon onbeschrijfelijk,
ik hou ontzettend veel van ze, en kan ook niet zonder ze.
Ze hebben m'n hartje gestolen :+:

Zij kunnen me blij maken. Zij kunnen me gelukkig maken. Met hun heb ik gewoon harstikke veel lol en plezier.
Zij maken het rijden mega leuk, ze doen altijd hun best en proberen me iets duidelijk te maken als ik iets fout doe.

Tegen hun 2tjes kan ik alles vertellen en ze luisteren gewoon ook :+: Ik weet van hun, dat ze trouw zijn.
Ik leer van hun en zij leren wat van mij. Gewoon super om zulke 2 goede maatjes te hebben :+:
Zij kunnen me begrijpen zonder er commentaar op te hebben
Als ik ze roep, komen ze er vaak gewoon vrolijk aan draven en dan is mijn dag al goed.
Als ik in de stal kom doen ze altijd super lief en vrolijk.

En als je hun koppies/oogjes dan ziet, dan smelt je gewoon. :+:
ik kan nog uren over ze praten, zonder zat van ze te worden :+:
Kortom, ze betekenen me harstikke veel en zou n iet zonder ze kunnen :+: :*

Zij zijn gewoon de liefste, leukste, meest sexy pony's van heeul bokt van mij, daar kan geen jongen tegenop (: