Ik hou van mijn Thèra omdat ze me altijd vrolijk weet te maken met een of andere gekke reactie als ik beetje in een dipje zit met vanalles, of ze komt tegen mij aan staan en wacht net zo lang tot ik praat en tot ik uitgepraat ben en gaat dan pas vragen om een aai en loopt erna pas weg. 
& ook omdat ze me op fouten wijst, in stal; met rijden; overal, maar ze dan genoegen neemt met het goede, zoals met het rijden. & ik leer van haar, elke dag nog steeds, ze is gewoon de liefste en beste en leukste en ik ben er het trotste op! 
& van Esra omdat ik, zoals ik kan herinneren er altijd al is en ze altijd gek wil doen en dat ze super lief is tegen over haar verzorgstertje die nog niet zo heel oud is & ze heel veelzijdig is. Ik hoef haar maar te roepen en ze komt. 
& Ginger omdat die lekker gek kan doen, altijd zo leuk chagerijnig wordt in de stal maar wel leuk terug kan doen en ze probeert altijd iets nieuws te vinden, vlug en fijn is en altijd iets nieuws in het rijden en de stal brengt. Ze houdt van afwisseling maar blijft je toch trouw.