Echt enge dromen gehad... en raar...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Echt enge dromen gehad... en raar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 10:17

Hoi,

Ik heb vannacht echt gekke dromen gehad. Ze zullen wel geen betekenis hebben en als ze het wel hebben zou ik het echt niet weten :P

Mijn eerste droom was dat ik op bokt zat en mijn oude berichten aan het nalezen was. In elk bericht dat ik had geschreven stond 'vel' maar dan in de betekenis van 'fel' (als in: dat is een fel paard). Ik werd helemaal gek en was me aan het ergeren aan mezelf en op den duur heb ik de laptop door de raam gegooid.

Dat was dus niet zo een rare droom maar wel nouja, vervelend genoeg dat ik er wakker ben van geworden.

Mijn tweede droom was dat ik met mijn vriend op mijn kot zat en dat we wat aan het opzoeken was op de pc. Ik voelde me de hele tijd onrustig en zag de schaduw van aliens (groene dingen met een gigantisch hoofd en ogen) langs mijn raam lopen en groen licht naar binnen flikkeren.
De gordijnen waren dicht en ik wou toch eens naar buiten kijken. Ik zag ze toen lopen in de tuin en mijn vriend moest ook kijken van mij. Hij deed het onvoorzichtig en de aliens hadden hem gezien waardoor ze ineens op mijn terras kwamen en ons naar buiten sleepten.
Allemaal spuiten zetten enzo maar het ergste was nog 1 of andere grote spuit/buis die ze in onze mond zetten zodat wij zouden overgeven. Zo konden ze dan de bestanddelen van ons voedsel onderzoeken.
We werden meegenomen in hun UFO en in een oven gezet die maar op 23 graden stond en ons dus niets deed. Later in mijn droom werden wij dan gebruikt van een missie om een evil iemand in de ruimte te vermoorden die in een kasteel woonden.
Toen dat gebeurd was werden we terug naar mijn kot gebracht en werd ik wakker.

Brrr
Ik heb me dus echt kapotgezweet snachts en de buur is blijkbaar nog aan mijn deur komen kloppen omdat ik zo hard aan het schreeuwen was. Nu dus hopen dat ik niet te vaak van die dromen ga krijgen :P

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 10:48

Hahah het eerste wat ik dacht was, aaah wij komen in jou droom voor :Y) (er is hier namelijk in de HK een topic dat zich de Aliens noemt en ik zit daar ook bij :P ) maar inderdaad wel heel vage dromen. Denk niet dat je er verder iets achter moet zoeken hoor, ik droom ook regelmatig erg vreemd (zo droomde ik vannacht dat ik werd achtervolgd door een man met 4 voeten) ;)

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:17

Jeetje dat klinkt echt als een enge film!!! Brr! Echt vreemd als die dromen eng en heel realistisch zijn. Kon je zelf niet 'ingrijpen'?

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:24

Dat moet een heftige droom zijn geweest als je er helemaal van gaat schreeuwen.
Heb ook wel eens van die bizarre dromen, voornamelijk als ik niet zo diep slaap. Ik druk m'n wekker 's ochtens zo'n 4 keer door en dan krijg ik ook van die rare vage dingen. Soms zijn het ook dingen die ik dan in een film heb gezien en dat dan dus blijkbaar ergens opsla.
Vind het wel apart als ik een deja vu moment heb, net alsof ik het al eens eerder heb gedroomd of zo.
Maar dat zal je met jou aliens wel niet krijgen......hoop ik. :P

Schuur_

Re: Echt enge dromen gehad... en raar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 15:06

mwoah ik heb dat vaker dat ik mijn dromen net te realistisch beleef. Dus met schreeuwen, rondlopen tot van de trap toe.

Ik hoop het ook niet ik ooit van die creepy aliens tegenkom.

Het gekke is juist dat ik nooit films zie met aliens of enge dingen in en boeken lees ik daar al helemaal niet van. Ik had zelfs net voor het slapen de film Seabiscuit gekeken :)
Maar hier op bokt ben ik wel de naam Spielberg tegengekomen.
Misschien dat mijn hersenen de link met Spielberg --> ET ---> aliens heeft gemaakt

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:23

Waarom droom ik nooit zo :')

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:33

Ow dit valt nog heel erg mee, zijn nog niet echt eng ;)

Maar ok ik heb het ook, erg realistisch en eng, echte horrorfilms.

Gelukkig kan ik ze tegenwoordig sturen of afbreken en dat scheelt een heleboel zweterige lakens en bezorgde omstanders :P

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:51

mijn eerste gedachte was: welke film heb jij gekeken dan ;)
Maar dit zijn inderdaad geen fijne dromen..

_Nancy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:58

Waar je je al niet druk om kan maken, HAHA. :+

Inderdaad, heul raar. ;)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 01:18

Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen! Maar tis wel vervelend natuurlijk :(:)

Je eerste droom deed me wel even denken aan dat ik laatst droomde dat ik pannekoeken moest bakken, maar er was geen gasfornuis. En ik MOEST pannekoeken bakken!! Mooie dromen zijn dat :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 05:15

jemig vreemde hersenpinsels heb jij zeg :P

hopen dat het deze nacht beter gaat :)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 05:44

Ik heb vannacht ook een eng/nare droom gehad. Het leek echt, en dat was het helaas ook.. Ik droomde dat er een inbreker naast mijn bed stond 'heb deze droom al een keer eerder gehad' en helaas stond hij ook echt naast mijn bed dit keer. Er is dus vannacht ingebroken bij mij.. Mijn laptop,tv en geld zijn meegenomen.. Ben nu bij mijn ouders, omdat ik echt niet meer alleen durf te zijn thuis..

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 05:45

Hoop voor jou dat jouw droom niet uitkomt ;)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:14

ik heb ook vaak dat soort vage dromen.. Duurt een week of 2 en dan weer ff niet, heel vervelen en idd meerdere keren op een nacht.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:06

Vervelend hoor...

Ik heb zelf een aantal keren dromen gehad dat er 1 of meerdere vliegtuigen neerstorten. Echt verschrikkelijk, vooral omdat het zo echt lijkt. Ik zag het gebeuren, maar kon er niets aan doen.
Heeft met het onderbewustzijn te maken, ik zag dingen fout gaan in mijn leven of dat van dierbaren waar ik niets aan kon doen bleek later...

Je heb er ook boekjes en sites over hoe je betekenissen van dromen kunt achterhalen. Misschien wel interessant als je er echt veel last van heb. Dan leer je misschien te begrijpen waar het vandaan komt...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:08

Zeker weten dat je vannacht geen koortsaanval had?

Ik heb dat soort dromen altijd als ik koorts heb (achtervolgingen, apparatuur die niet meer werkt), niet als mijn lichaamstemperatuur normaal is.

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 12:11

reininglover schreef:
Het gekke is juist dat ik nooit films zie met aliens of enge dingen in en boeken lees ik daar al helemaal niet van. Ik had zelfs net voor het slapen de film Seabiscuit gekeken :)
Maar hier op bokt ben ik wel de naam Spielberg tegengekomen.
Misschien dat mijn hersenen de link met Spielberg --> ET ---> aliens heeft gemaakt

Haha, wie weet, wel slimme hersens heb je dan als ze die link hebben gemaakt in je dromen. :D
Seabiscuit zou toch weinig aanleiding moeten geven tot rare dromen.