Bewust vrijgezel of?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Larissa

Bewust vrijgezel of?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 22:06

Ik had van de week een gesprek over het onderwerp 'Relaties'. Hij vertelde hoelang hij al verkering had en toen begon ik me te beseffen dat ik alweer 1,5 jaar vrijgezel ben! Wat gaat de tijd hard. Normaal was ik altijd van de vriendjes, maar door meerdere keren mijn neus te hebben gestoten in relaties en niet de juiste man tegen komen kan ik best wel 'de kat uit de boom kijken'. Ik heb inmiddels ook een hele lijst (valt mee ;)) waar de juiste man aan moet voldoen O:) Nee, maar zonder gekheid, ik merk wel dat ik veel kritischer ben geworden en dat ik ook niet zomaar meer voor iemand ga. En als je dan eindelijk helemaal ready bent en voor iemand gaat, dan gaan ze alweer naar een ander :+ Dus zo begon ik me te beseffen, dat ik eigenlijk best wel bewust vrijgezel ben en dit jaar als voornemen 'De man' :D heb afgezworen, op de nodige scharrels na dan }> Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk ook niet mis, ja heel af en toe als mijn vriendinnen het weer hebben over hun vriendjes. Hoe zit het met jullie?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:16

Hmm ik ook..
Wil eigenlijk heel graag wel een vriend.. maar toch liever weer niet..
Heb ook een paar keer pech gehad.. en dat ben ik wel een beetje zat. :=
Ben over bepaalde dingen ook nog niet helemaal heen.. dus dat moet ik eerst een beetje zien te verwerken. :(:)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:18

ik ook single, en ook bewust, heerlijk toch die rust? :D he dat rijmt :D
mijn laatste "scharrel" was een nare ervaring, die heb ik op laten halen met de politie nadat hij me ramen eruit aan het bonken was. ik sta ook al weer bijna 2 jaar droog _O- maar ik mis het helemaal niet... soms kan ik wel eens een dikke knuffel gebruiken maar daar heb je vrienden en moeders voor :D
mijn echte relatie is ook al dik 1,5 jaar over en zo lang ben ik dus ook vrij, als ik die gestoorde scharrel niet mee tel dan :D

Anoniem

Re: Bewust vrijgezel of?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:28

Ik ben ook bewust vrijgezel. Heerlijk, die vrijheid :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:30

Ook single en bevalt me prima! Bewust.. nee niet echt, maar het gaat zoals het gaat.. Zou leuk zijn als ik de ware tegenkom, maar zo niet, dan niet ;)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:33

Ben nooit echt van de langere relaties geweest, na een maand had ik het eigenlijk wel bekeken. Laatste tijd wel wat scharrels gehad wat erg leuk was. Dus was wel bewust vrijgezel!
Toch miste ik stiekem wel die ene iemand, waar je gek op kunt zijn, dat als je die zie dat je gelijk de kriebels krijgt en helemaal gek wordt. Maar ik was niet bewust op zoek...
Totdat ik met een vriend uit ging en hij een vriend meenam die toch wel erg cute was. En hem mag ik sinds 2 weken mijn vriendje noemen. En plotseling mis ik het vrijgezelle leven niet meer :) *gelukkig*

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:34

Ik was ook bewust vrijgezel, maar toen was ik ook 14. :P
Ik had een half jaar de boot afgehouden bij het "verkering-hebben", ook bij huidig vriendje!
Toch is het hem gelukt, na een half jaar wachten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:35

Heel bewust vrijgezel! :j

Ik ben heel erg op mijn vrijheid, onafhankelijkheid en privacy gesteld. Ik weet dat je die dingen ook kan hebben in een relatie, in theorie tenminste, ik merk er maar bar weinig van namelijk. :+
Aan relaties doe ik gewoon niet, of er moet wel een heel leuk persoon voorbijkomen...

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:37

inmiddels 2 jaar vrijgezel, en eigenlijk ben ik er nu wel weer op uitgekeken :=
De eerste 2 jaar toch echt bewust vrijgezel geweest. Moest na mn vorige relatie aardig wat op de rails krijgen, maar nu ben ik wel weer aan wat vastigheid toe.

In deze 2 jaar wel redelijk wat scharrels gehad, en heb me ook prima vermaakt in die tijd O:)
Maar nu is het voor mij wel weer klaar. Blijf lekker doorscharrelen tot ik hem tegenkom. Ga er niet bewust naar zoeken, maar mocht ik hem tegenkomen, laat ik hem niet meer gaan 8-)

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:42

Me hele leven al vrijgezel, op een maandje na. Heb het nu toch wel weer voor gezien, heb nu het idee er klaar voor te zijn. Volgens mij ben je dit echter nooit. :) Maar aan de andere kant vrijgezel zijn is echt heerlijk.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:47

Ik ben mijn hele leven al vrijgezel, nooit een relatie gehad. En eerlijk gezegd, als ik al die verhalen hoor of hier lees over mensen in relaties waar vreemgaan tegenwoordig normaal is en wat hun allemaal door gaan heb ik er ook echt geen zin in.

Ik heb al genoeg dingen aan mijn hoofd, zonder dat ik me moet druk maken over een vriend of wat dan ook.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:00

ik heb eigenlijk alleen maar hele goede relaties gehad. Hoewel het uit elkaar gaan vaak moeilijk was, de tijd samen was altijd GEWELDIG!

Ik ben dus absoluut niet bewust vrijgezel, ik vind het vreselijk om alleen te zijn..

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:03

Ik had geen zin in een vriendje, maar had er toch een.. tegen de tijd dat ik er net aan gewend was maakt ie het uit :')

Ik blijf echt voorlopig liever vrijgezel, dus wel bewust ja.. Doen waar je zin in hebt, geen verplichtingen.. Ik blijf ook liever alleen dan een vriend te hebben voor wie je niet de juiste gevoelens hebt. Als je de juiste tegenkomt veranderd dat wel weer ;)

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:42

Ik ben inmiddels al... 19 jaar vrijgezel :D Bewust? Aan de ene kant ja, aan de andere kant nee. Ik kan mezelf als klein brugklassertje nog herrinneren, wachtend op mijn eerste echte zoen. :+ Die overigens 'pas' 3 jaar later kwam.
Toen ik wat ouder werd kregen al mijn vriendinnen vriendjes en ik was best jaloers eigenlijk. Maar ik heb zelf relaties afgehouden, omdat ik volwassen wilde worden voordat ik eraan begon. Helemaal volwassen word je natuurlijk nog lang niet op deze leeftijd, maar ik kan zeggen dat ik al aardig in de buurt kom, door dingen af te sluiten die ik meegemaakt heb, het wonen op kamers, beginnen met studeren etc.
Nu zou ik wel een vriend willen en stiekem ben ik stikjaloers op mijn vriendinnen die allemaal al meerdere maanden of langer een vriend hebben.
Scharrels heb ik meer dan genoeg gehad en ik ben zo blij dat ik dát afgesloten heb zeg. Zoiets moet je natuurlijk wel meemaken in je leven, maar ik ben daar zó klaar mee.
Maar de perfecte man heb ik helaas nog niet gevonden ;) Ik heb wel een korte los/vast relatie gehad onlangs, maar de desbetreffende man blijkt achteraf een zelfingenomen zak te zijn :Y)
Dus... MANNEN!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:44

een jaar een relatie gehad, wat nog niet eens echt afgelopen is

maar ik wil bewust geen relatie. ik wil eerst ouder worden, heb nu meer dan genoeg aan mezelf! en dan zie ik wel wie ik tegen kom. hoewel ik graag 's avonds iemand naast me in bed heb. en gewoon altijd samen. maar dat kan nog altijd :)

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:47

RedPassion schreef:

Ik ben heel erg op mijn vrijheid, onafhankelijkheid en privacy gesteld. Ik weet dat je die dingen ook kan hebben in een relatie, in theorie tenminste, ik merk er maar bar weinig van namelijk. :+
Aan relaties doe ik gewoon niet, of er moet wel een heel leuk persoon voorbijkomen...

in mijn relatie was ik heel vrij, en hij ook :j

was erg fijn, en dat had ik ook echt nodig.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:47

tjah helaas de perfecte man bestaat niet ik d8 hem gevonden te hebben maja vreselijk in hem vergist...ben nu alweer 2,5 week vrijgezel...en mis niks eigenljk enkel zijn warmte en liefde en gewoon de arme om me heen..

maja ik heb zoiets van kga nu doen wat ik altijd al wou doen me auto rijbewijs halen ik heb hem daarvoor niet nodig..
wil voorlopig ook geen vriend meer

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 05:28

ook heel erg bewust vrijgezel ( totaan afgelopen weekend)
heb het altijd erg druk met mijn werk en andere dingen en heb dan helemaal geen zin in gezeur en thuis blijven om met een jongen af te spreken...

maar heb nu wel "'verkering " met een trucker die zaterdagmorgen thuis komt en zondagavond weg gaat en dat lijkt me echt perfect :P

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 06:25

4 jr al weer single.....bevalt me goed, maar kom ik dan een leuke man tegen kleeft er weer een vrouw aan.

alle leuke mannen zijn meestal getrouwd of homo....

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 07:04

Alweer 8 jaar bezet, voordat ik mijn huidige vriendje had leren kennen had ik mannen afgezworen. Hele nare relatie gehad voor dat ik mijn huidige vriendje leerde kennen.
Nu weet ik dat een relatie ook heel leuk en heel fijn kan zijn. Hou het niet voor niets 8 jaar vol en er kunnen nog veel meer jaren bij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 07:55

_Lott schreef:
RedPassion schreef:

in mijn relatie was ik heel vrij, en hij ook :j

was erg fijn, en dat had ik ook echt nodig.

Ik denk dat het best mogelijk moet zijn maar ik zie het heel erg weinig in mijn omgeving en ik heb alleen maar ervaring met mensen (zelfs alleen 'scharrels') die naar mijn zin veel te claimend werden.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 08:03

Bewust? denk het wel, denk dat ik dat uitstraal. Ben nu bijna 2 jaar alleen en een relatie moet echt wat toevoegen aan mijn leven. Ik heb het goed zo alleen mis ik soms iemand om eens gezellig mee op stap te gaan.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:07

ik ben ook bewust vrijgezel! Half jaartje nu! Het bevalt me tot op heden prima, af en toe mis je wel die arm om je heen!! Gelukkig heb ik wel goede mannelijke vrienden die me soms dood knuffelen... dus dan kan ik er weer een paar weken tegenaan! :D

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:08

RedPassion schreef:
_Lott schreef:

Ik denk dat het best mogelijk moet zijn maar ik zie het heel erg weinig in mijn omgeving en ik heb alleen maar ervaring met mensen (zelfs alleen 'scharrels') die naar mijn zin veel te claimend werden.

dat deed mijn laatste scharrel ook, en dan ben ik weg!

mijn ex vriend en ik hadden het op dat punt echt fijn samen. hij was fanatiek in zijn sport, ik in die van mij. we hielden van elkaar, dat was genoeg :)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:14

Tja, wat versta je onder bewust?

Ik ben niet actief op zoek, bezoek geen datingsites of andere gelegenheden met de bedoeling iemand te ontmoeten omdat ik niet alleen zou willen zijn. Maar als ik stomtoevallig iemand tegenkom met wie het écht klikt, dan moet ik nog maar eens zien of ik die laat lopen of dat ik zeg 'nee hoor, ik heb er 'bewust' voor gekozen om vrijgezel te blijven' :+. Momenteel heb ik het iig prima heb in mijn eentje, vandaar dat ik ook de noodzaak niet om op zoek te gaan.

Maar bewust vrijgezel zou ik mezelf iig niet willen noemen (en ik heb nog een hekel aan het woord 'vrijgezel' ook, zo oubollig). Bewust niet zoekend komt meer in de buurt. ;)