Verrassing!! Tips gevraagd!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Verrassing!! Tips gevraagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:12

allereerst: ik weet niet of dit hier goed staat, het mag gerust verplaatst!

Ik wil graag mijn vriendin verrassen voor haar 21e verjaardag met een leuk uitstapje, maar weet niet zo goed hoe. Ik zoek dus tips!
Het mag een leuk museum of iets dergelijks zijn, maar ook een paardig uitje vinden we leuk! Graag niet alleen zeggen "ga naar de film" maar ook wat concretere tips welke films/musea/voorstellingen dan leuk zijn. Een fijne buitenrit maken samen of iets anders met paarden is ook leuk, maar het moet niet te duur worden!

Achtergrond:
-We zijn dan allebei 21 jaar en ze is jarig op 12 februari.
-Mijn vriendin rijdt nu een jaar of 6 (?) manegeles, heeft ook ponykampen begeleid en valt er dus niet zomaar af. Ik rijd zo'n 10 jaar heb zelf een pony gehad en rijd nu een jong paard voor iemand anders. We kunnen dus allebei veilig mee op een buitenrit.
- "Culturele" uitstapjes vinden we allebei leuk, we zijn geen uitgaanstypes
-Zij woont in Utrecht en ik in Arnhem, het mag in de buurt zijn maar als het goed met OV te bereiken is kunnen we ook best een stukje reizen.

Dus wie weet er een plek waar we leuk kunnen buitenrijden, of een ander leuk uitstapje met of zonder paard?
Liefst niet te duur!

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:24

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:25

xNatas schreef:
Jullie kunnen een strandrit maken op Texel. :)

Even de site opzoeken: http://www.kadopagina.nl/

Dat is wel leuk! Maar eerlijk gezegd denk ik dat er ietsje dichterbij ook wel wat te vinden is..? Texel is wel ongeveer de langste reis die je kunt maken vanaf Arnhem :o
De site ga ik zeker bekijken!

Edit: De ritten die hier op staan zijn wel mooi op het strand, maar wel heel erg gericht op beginners. Wij hoeven niet zo nodig mee met een groep die voor het eerst te paard zit, want we kunnen zelf al iets beter rijden.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:28

Heeft ze een rijbewijs...Ik heb mijn vriendin laatst een uurtje slipcursus gegeven. Leuk, leerzaam en niet al te bizar duur. Kun je gewoon op googelen en er een in de buurt zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:42

mrie schreef:
Heeft ze een rijbewijs...Ik heb mijn vriendin laatst een uurtje slipcursus gegeven. Leuk, leerzaam en niet al te bizar duur. Kun je gewoon op googelen en er een in de buurt zoeken...

bedankt voor de tip! We hebben beiden ons rijbewijs dus het zou kunnen, maar een slipcursus lijkt me niet echt iets wat je "leuk, samen" kan doen...?

Suuszels

Re: Verrassing!! Tips gevraagd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 17:46

http://www.muzieum.nl/ ?
Ben ik een paar weken geleden geweest, kan je ook een rondleiding krijgen als een blinde van een blinde, is wel interessant, is trouwens in Nijmegen