Wat vind jij van asielhonden (campagne voor school)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fammiie_x

Wat vind jij van asielhonden (campagne voor school)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 13:46

Ik moet een campagne gaan maken met een klasgenootje over asielhonden

Wat voor informatie zouden jullie nou in een camagne zetten over straat honden ?
We weten wel wat dingen..
Maar we moeten een presentatie daarna houden van 10 min.

smeetjoew

Re: Wat vind jij van asielhonden (campagne voor school)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:54

Wat wil je precies weten? Wil je het houden over dat mensen honden uit het asiel moeten halen ipv bij een fokker, of juist dat je je hond naar het asiel brengt en niet op straat achterlaat, of...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:55

Misschien wat over de leefomgeving? Over de ziektes die ze vaak hebben? Waarom veel mensen geen straathonden willen hebben meestal en waarom jullie vinden dat dat juist anders zou moeten ofzo?

Ik weet niet helemaal precies wat het inhoud een campagne dus weet niet of dit nou redelijke punten zijn die ik zeg of dat het helemaal niet de bedoeling is zoiets :P.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 13:59

Vanalles ;)
Wat zouden jullie in een campagne allemaal zetten ?
We weten dus niet precies wat we erin moeten zetten allemaal.
Maar hij moet toch wel 10 min. duren

Maar Smeetjoew, dat vind ik ook een goede om in me campagne te zetten om je hond in het asiel te doen ipc op straat

Dees, wij hebben verder ook niet echt veel info gehad wat er dus in die campagne moet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:26

Wat voor opleiding doe je? Lijkt me redelijk essentiëel. Bij iets marketing/multimedia-achtigs zul je met iets anders op de proppen moeten komen dan bij bijvoorbeeld fotografie of misschien zelfs een opleiding met dieren.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:31

Fem!! mijn Nino is ook een straathondje!

Je moet ff kijken op de site www.Sosstrays.be en eventueel googelen op straathonden. Dan kom je heel veel tegen.

Ik zou vertellen hoe het er daar aan toe gaat, wat voor stichtingen je hebt daarvoor en hoe ze hier naar bijv. nl komen.
Je mag nino ook wel lenen hoor haha om te laten zien wat voor hondjes je kan krijgen :)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:34

Maak voor je campagne posters, adressen en promoot verschillende stichtingen en asielen. (inderdaad foto's en korte filmpjes a la youtube is gigantisch veel te vinden)

Vertel erbij wat de voordelen zijn van asiel honden en hoeveel je er dier en mens kan helpen.

Als je nog meer wil weten pb je maar ff ;)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:38

Het is vermoedelijk de bedoeling van het onderwijs dat je zelf bedenkt wat voor campagne je op moet zetten, wat je er mee wil bereiken en wat je dan dus aan informatie moet verzamelen.

Als je vastloopt met het maken van je campagneplan kan je een nieuw topic openen met een specifieke vraag, waarbij je aangeeft waarin je zelf vastloopt.

Een algemene vrag zoals dit is gewoon je huiswerk op Bokt gooien, en dat is niet de bedoeling.
Hier dus een slotje.