Omdat ik dit verhaal toch even van me af wil schrijven, doe ik dat dus maar hier..
Vrijdag 16 januari is mijn neef overleden.. Geheel onverwachts, in zijn slaap aan een hartstilstand.. Ik heb mijn neef jarenlang niet meer gezien.. Hij deed eigenlijk alles wat god verboden had en had eigenlijk veel aan zn kerfstok.. Veel gevangenis jaren gehad, maar heeft zn leven uiteindelijk goed op de rails gekregen.. 7 Jaar vrij van Alchol drugs en politie.. Vrouw, dochtertje van 2.. Eigen huis noem het maar op.. Ik spreek hem dus weer sinds 1,5 half jaar, maar in die tijd veel gesprekken gehad, en lol gehad samen.. Vorige week sprak ik hem nog; Ja wanneer doet stefs (mn vriend) zijn auto het weer? Ik wil nog een keer een rondje met hem rijden! Dag daarna nog afspraak gemaakt op keer langs te komen.. Ik hoorde dus dit nieuws, en kon het eigenlijk niet bevatten hoe dit kon gebeuren.. Waarom nou hij? Er zijn zoveel mensne die hun leven niet beteren,en gewoon nog vrij rondlopen.. Kan het gewoon moeilijk bevatten..
27 Oktober 1981 - 16 Januari 2009
Rust zacht jongen.. We zullen je missen!