Computer pakt mp3 speler niet meer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aradis

Computer pakt mp3 speler niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 21:42

Mijn computer vind de mp3 speler niet meer. Ik krijg geen enkele melding. Mp3 speler is wel verbonden want op mn mp3 speler krijg ik wel het scherm wanneer hij er goed in zit. Maar op de computer kan ik hem nergens vinden. Normaal gesproken moet hij bij deze computer als verwisselbare schijf (F) komen te staan alleen gebeurd er nu helemaal niks. Het is net alsof mijn computer niet door heeft dat er wat aan zit :P
Het gaat hier om een hele simpele MP3. Merkloos.

Iemand die dit herkent en/of mij kan helpen?

Skibberdeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 22:03

zit er soms nog ergens een usb-stick in de computer misschien?
Als de computer de mp3-speler een vaste letter geeft, F in dit geval, en ervoor is een usb-stick ofzo geplaatst die al de F letter heeft gekregen, zal hij de mp3 speler niet vinden.

Dit valt te verhelpen, maar het is gemakkelijker om dan de usb-stick even te verwijderen ;)

Aradis

Re: Computer pakt mp3 speler niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 11:59

Nee ;) Er zit verder niks in ..Alleen nog een printer, maar die zat er ook al dus dat zal het niet zijn..
Bedankt voor het meedenken iig!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 12:01

Probeer hem misschien eens in een andere usb poort, het zou kunnen dat deze het gewoon begeven heeft? :)

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 12:03

ook al geprobeerd ;) ik heb 2 usb poorten voor en de printer werkt op allebei...
Het probleem ligt daar ook niet denk ik aangezien mijn mp3 speler wel contact met de computer maakt.
Bedankt

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 15:31

Ik heb hem weer gevonden.
Via deze computer naar Systeeminformatie via tabje hardware naar apparaatbeheer daar stond helemaal onderaan bij USB-controllers mijn mp3 (USB-apparaat voor massaopslag) met een rood kruisje er doorheen, erop dubbelklikken en hem inschakelen
(mocht ikzelf of iemand anders dit probleem ook es krijgen :P )

vind het wel apart dat hij zomaar uitgeschakeld was.. Misschien dat iemand weet hoe dat kan?