Net nieuwe mobiel en nu kan ik mijn nummer niet activeren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tezza13

Berichten: 271
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Friesland :D

Net nieuwe mobiel en nu kan ik mijn nummer niet activeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 20:25

hallo .!!
ik heb vandaag net een nieuwe samsung J700 gekocht .
doe ik thuis alles via het boekje wil die mijn nummer niet activeren .! :(
ik weet niet wat ik moet doen ik ben alleen maar sjaggereinig omdat ik de mobiel ook zelf moest kopen !
wie heeft ook zoiets .??

reageer gauw .

vriendelijke groet Tessa

Allejandro
Berichten: 18565
Geregistreerd: 21-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:28

Wauw je hoeft niet zo te schreeuwen met je titel ;)
En verder hoef je een nummer niet te activeren die moet werkend zijn via de provider. Terug naar de winkel dus. :) ?
Die kunnen je vast helpen. :)

En je laatste zin komt een beetje verwend over.
Dat je je mobiel zelf moet kopen??? Dat moeten toch heel veel mensen.. vind ik niet zo raar. ;)
Laatst bijgewerkt door Allejandro op 17-01-09 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Tezza13

Berichten: 271
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Friesland :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 20:29

heeft niemand een samsung J700 ??
mijn zus heeft hem ook en die heeft geen enkel probleem .
email ik vodafone nou daar kan je wat mee binnen 2 dagen hoor je iets ,!!

x

x_Rebecca

Berichten: 5798
Geregistreerd: 15-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:30

Volgens mij kun je je nummer wel activeren..
dan moet je toch de klantenservice bellen ofzo?
Zoiets dacht ik...

Tezza13

Berichten: 271
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Friesland :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 20:31

sorry hoor maar ik ben hardstikke boos als je dat begrijpt .
jaals het morgen nog inet goed is ga ik terug naar de winkel of ik doe mijn oude simkaart erin.
en je moet je nummer wel activeren ,
dat moest ik tenminste bij mijn andere ook doen en daarvoor ook ;)

later

Tezza13

Berichten: 271
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Friesland :D

Re: NET NIEUWE MOBIEL EN NU KAN IK MIJN NUMMER NIET ACTIVEREN !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 20:32

dankje xx

nijntje01

Berichten: 525
Geregistreerd: 05-01-05

Re: NET NIEUWE MOBIEL EN NU KAN IK MIJN NUMMER NIET ACTIVEREN !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:46

dan doe je toch lekker je oude simkaart erin.
Even terug gaan naar de winkel?

Ik begrijp dat je boos/teleurgesteld bent maar je kan zoiets ook vriendelijker vragen.

Tezza13

Berichten: 271
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Friesland :D

Re: NET NIEUWE MOBIEL EN NU KAN IK MIJN NUMMER NIET ACTIVEREN !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 10:04

sorry mensen ! dat ik zo boos deed :P
ja nijntje01 ik ga terug naar de winkel en ik weet nu dat het aan mijn simkaart ligt vandaag doe ik mijn oude simkaart erin dan doet ie het wel.

dankjulliewel!

Tezza13

Berichten: 271
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Friesland :D

Re: NET NIEUWE MOBIEL EN NU KAN IK MIJN NUMMER NIET ACTIVEREN !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 10:05

Hier kan wel een slotje op.

groetjes tessa