Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Lott schreef:voorheen dacht ik altijd, straks wordt het beter, straks wordt het leuker. Nu heb ik zoiets, nee ik leef nu. dus ik wil NU gelukkig zijn
_Lott schreef:ik ben ook niet iemand die van nieuwe dingen houd
nu ga ik meer aan dan ik ooit zou doen
punt gezet achter mijn relatie
gestopt met mijn opleiding (wat een risico is omdat ik leerplichting ben) aangemeld voor een opleiding wat ik hiervoor nooit zou doen
baantje erbij aangenomen, heb er nu 2
en nog een rijpaard erbij. dus heb er nu 2 voor mezelf. dat risico zou ik voorheen nooit nemen
Pukkk schreef:kon ik het verleden maar veranderen!! dan had ik zoveel dingen anders gedaan, maar nu is het goed zo we gaan gewoon gezellig nog even doorleven, genieten van de dingen die nog komen, al weet ik niet wat er komt ik zie het wel !!
Janine1990 schreef:Pukkk schreef:kon ik het verleden maar veranderen!! dan had ik zoveel dingen anders gedaan, maar nu is het goed zo we gaan gewoon gezellig nog even doorleven, genieten van de dingen die nog komen, al weet ik niet wat er komt ik zie het wel !!
Het verleden maakt je tot wie je nu bent...
beetje ludduvudu 
Woogy schreef:Pukkk schreef:kon ik het verleden maar veranderen!! dan had ik zoveel dingen anders gedaan, maar nu is het goed zo we gaan gewoon gezellig nog even doorleven, genieten van de dingen die nog komen, al weet ik niet wat er komt ik zie het wel !!
Ik betwijfel of je zaken écht anders zou doen als je het over kon doen, naar mijn idee is het leven vast gesteld en hebben we daar maar mee te werken, niet wetende wat komen gaat.
. Je wordt gevormd door de dingen die je meemaakt en toch wel het allerbelangrijkste; positief blijven kijken naar alles. Er is áltijd wel een lichtpuntje, waar je je aan vast kunt grijpen, áltijd.