vermist: jolanda meijer uit wanroij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birdie60

vermist: jolanda meijer uit wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-09 20:32

ik zie hier meer berichten staan van vermisten personen, dus ik waag het ook maar.
mijn collegatje is vermist sinds 11 november 2008

Jolanda MEIJER (vrouw)
Geboorteplaats en geboortejaar:
Nederland, 1974
Weg sinds:
dinsdag 11 november 2008
Laatste woonplaats:
Wanroij, Nederland
Uiterlijke kenmerken:
Kort bruin geverfd haar met highlights, lichte ogen, een speetje tussen haar voortanden (bovengebit), een moedervlek van 1 cm op haar rechterwang vlakbij het oor, blanke huidskleur, een litteken van 2 a 3 cm op haar linker bovenarm en een moedervlek van 1 cm op haar rechter onderarm.

Gezocht door:
Familie

Extra info:
Sinds dinsdag 11 november wordt de 34-jarige Jolanda Meijer uit Wanroij vermist. Ze is in depressieve toestand vertrokken vanaf haar woonadres. 's middags is ze voor het laatst gezien met haar hond. Ze maakt mogelijk gebruik van haar blauwe Seat Cordoba. Jolanda is onder behandeling voor haar depressiviteit. Gevreesd wordt voor een ongeluk
Afbeelding

Sammetje_

Re: vermist: jolanda meijer uit wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 09:39

Jeetje wat vreselijk :\ en de hond is wel weer terug? Of is de hond ook weg? Ik hou m'n ogen open, je weet maar nooit!

En veel sterkte voor familie en vrienden!

hennyvanamon

Re: vermist: jolanda meijer uit wanroij

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 09:42

wat een ellende zeg ik ga naar haar uitkijken oke, veel sterkte voor jullie allemaal en ook voor de familie..

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 09:44

wat erg!! let op of de hond weer terug komt, het kan best dat de hond in zijn eentje de weg naar huis terug zoekt, en dus ook vind ;) dan kan je misschien via de hond haar weer vinden? ;)

sterkte!! :(:)