Ik doe de opleiding doktersassistente, heb het onwijs naar me zin. Doe hele leuke dingen wij hebben vakken zoals
Anatomie & fysiologie Rekenen & injecteren Medische termonologie Bevoegd en bekwaamd Bvp Slb Hoesten en benauwd Pijn en koorts Simpele klachten Hulp in acute situaties Nederlands Project, een leven lang ziek Telefoon gesprekken aan de balie Eigen spreek uur Arcos En nog veel meer.
Nu viel mij heel erg op, dat het zo moeilijk is om een stage plek te vinden. Onze coordinator zoekt erna, maar er zijn vaak mensen die toch weer afbellen. Nu heb ik een vraag, wie heeft hier ook ervaring mee? En weet iemand misschien een stage plek voor mij omgeving gouda, max reistijd ongeveer een uur. of hebben jullie goede ideen laat het me even weten, En hoe zijn jou ervaringen met de opleiding en de stagés
Juniortje, Ik heb hier zelf nog geen ervaring mee, maar ik ga binnenkort ook aan de opleiding doktersassistent beginnen in Leeuwarden, via Capabel. (1jr). Dus, ik lees even met je mee! Ik heb gehoord dat het gewoon verstandig is om heel veel huisartsten te bellen, er langs te gaan of te schrijven. Of natuurlijk ziekenhuizen of b.v. de arbo-dienst...En dat het beter over komt als je belt of zelfs langskomt dan dat je schrijft! Succes! Ik zit hier over een half jaartje mee....
Ik weet niet waar je woont, maar mijn tante is ook assistent dokter en ik heb daar als brugpieper 2 jaar geleden ook stage gelopen. Dat is in Alkmaar
joyhorse
Geplaatst: 17-01-09 09:09
ik doe ook de opleiding (nu laatste jaar) voor mij worden de stages geregeld! echter is het voor de school ook niet makkelijk een stage te vinden. succes
Juniortje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-09 12:38
Nou het is nog steeds een drama, wij zitten met 19 meiden in de klas, en er gaan er nu ongeveer 9 op stage. Ik zelf heb ook een stage gekregen, bij de bloedbank in gouda. Ik mag 9 maart beginnen. en heb er onwijs veel zin in.
Ik doe ook de opleiding doktersassistente, en ik vond het ook heel moeilijk om een stage plek te vinden. Het enige wat je eigenlijk kunt doen is het niet opgeven en misschien kun je eens naar bedrijven toe gaan?