Mijn vader wordt Abraham! Leuke feestaccomodatie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Charlie

Mijn vader wordt Abraham! Leuke feestaccomodatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 21:06

Hoi!

Mijn vader wordt op 1 juni dit jaar 50! Het duurt nog even, maar ik (en vooral mijn vader) zijn alvast aan het rondsnuffelen :). Mijn tante, de zus van van mijn vader, heeft haar verjaardag gevierd bij Feesterij 't Tunneke geweest in Schijndel. Daar hebben ze themafeesten. Je kunt onbeperkt eten & tijdens het eten komen er verkleede typetjes langs; was érg leuk! :D Nu dacht mijn pa hier ook aan, maar de themafeesten die in juni gegeven worden zijn vrij prijzig (we zijn geen miljonair!) óf zijn gewoon niet leuk.

We zoeken dus een leuke accomodatie, waar je lekker kunt eten (onbeperkt zou wel fijn zijn) en waar je tijdens het eten ge-entertainmend wordt :). Mijn vader houdt trouwens van boten (we hebben een eigen bootje), schaatsen en fietsen (wielrennen, hij rijdt toertochtjes met een grote groep mensen). Weten jullie misschien een leuke feestaccomodatie? :) Of hebben jullie misschien andere leuke ideeën?

We willen trouwens het feestje geven met 20 personen, +/- €40,- per persoon.

Groetjes,
Rianne.

x_Charlie

Re: Mijn vader wordt Abraham! Leuke feestaccomodatie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 09:59

Oja, op een boot varen met eten erbij vindt ie ook erg leuk, alleen wordt dat dan wel ver boven ons budget..:\

shireen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:06

Je zou t wel kunnen vragen wat het kost voor in amsterdam een rondvaart te maken door de grachten erg leuk.
En de Bobs Saloon in uitgeest hebben ze veel themafeesten met onbeperkt eten. Veel succes!!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 10:11

Door de grachten zou ik wel leuk vinden, maar mijn vader niet, die zit liever niet in zo'n rondvaartboot maar in zo'n oud jacht of een mooie zeilboot :) (en dan vaart ie het liefst op grote wateren). Dankjewel voor je reactie, Bobs Saloon ziet er inderdaad wel erg leuk uit; even verder rondneuzen op die site! :)

miranda_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:14

Rianne, me moeder had het over de lantearn (ofzo iets ;) ) in Nieuwegein, weet niet of dat wat is hoor :P

x

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 10:22

De Lantaern inderdaad, die hebben zo'n partyboot maar mijn pa vindt die boot oeilelijk :'). Nee, het moet echt een klassieke boot zijn waarmee we op grote wateren kunnen varen :j. Ze hebben ook wel themafeesten, maar dat is weer boven ons budget.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 13:13

Verder niemand suggesties?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 13:15

http://www.rosarium.nl

Je kunt hier een hele dag doorbrengen, lunchen, trapkarren, midgetgolven, daarna lekker bbqen, of een uitgebreid buffet, gevolgd door een dessertbuffet. Je kunt enterainment er los bij huren, waardoor je dus altijd hebt wat je hebben wilt. Voor kleine en grote groepen. Ook kinderen vinden het hier helemaal geweldig! De omgeving is schitterend en de lokatie lekker rustig. Echt een aanrader.

(ben geen medewerker, nee hoor, echt niet :P)

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 15:27

Hihi. Dankjewel voor je reactie! :) Ik zal vanavond eens de site doorsnuffelen! :j (kinderen gaan er trouwens niet mee; de jongste is 14 :P)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:48

Als je nog vragen hebt, mijn pm box staat open.