Mijn vader wordt op 1 juni dit jaar 50! Het duurt nog even, maar ik (en vooral mijn vader) zijn alvast aan het rondsnuffelen
. Mijn tante, de zus van van mijn vader, heeft haar verjaardag gevierd bij Feesterij 't Tunneke geweest in Schijndel. Daar hebben ze themafeesten. Je kunt onbeperkt eten & tijdens het eten komen er verkleede typetjes langs; was érg leuk!
Nu dacht mijn pa hier ook aan, maar de themafeesten die in juni gegeven worden zijn vrij prijzig (we zijn geen miljonair!) óf zijn gewoon niet leuk. We zoeken dus een leuke accomodatie, waar je lekker kunt eten (onbeperkt zou wel fijn zijn) en waar je tijdens het eten ge-entertainmend wordt
. Mijn vader houdt trouwens van boten (we hebben een eigen bootje), schaatsen en fietsen (wielrennen, hij rijdt toertochtjes met een grote groep mensen). Weten jullie misschien een leuke feestaccomodatie?
Of hebben jullie misschien andere leuke ideeën?We willen trouwens het feestje geven met 20 personen, +/- €40,- per persoon.
Groetjes,
Rianne.

) in Nieuwegein, weet niet of dat wat is hoor 
. Nee, het moet echt een klassieke boot zijn waarmee we op grote wateren kunnen varen
. Ze hebben ook wel themafeesten, maar dat is weer boven ons budget.