Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
neverstop schreef:Volgens mij zou je via studiefinanciering een uitwonende beurs kunnen krijgen..
zou je eens op de site van de IB-groep moeten rondneuzen en eventueel morgen eens daarheen bellen *ben dr zelf ook niet zo'n held in*
M_EL_ISSA schreef:neverstop schreef:Volgens mij zou je via studiefinanciering een uitwonende beurs kunnen krijgen..
zou je eens op de site van de IB-groep moeten rondneuzen en eventueel morgen eens daarheen bellen *ben dr zelf ook niet zo'n held in*
Ik ben er niet zeker van hoor, maar volgens mij mag je geen uitwonende beurs krijgen als je bij iemand in woont ..
LoveJussie schreef:Ja hier in huis hebben ze t over de wetswinkel, omdat mijn ouders eigenlijk tot mijn 23e verantwoordelijk zijn, en ze zich nu erg makkelijk af doen mijn moeder betaalt die 150 euro en mijn vader helemaal niks, en het lijkt mij inderdaad niet dat ze mij zomaar aan mijn lot kunnen overlaten, maar dat via de ib groep maak ik denk ik geen aanspraak op omdat ik een werken/leren opleiding ga volgen
LoveJussie schreef:En ik ben ook een jaar soort van vermist geweest door allerlei omstandigheden, en gedurende dit hele jaar heeft mijn moeder de kinderbijslag wel ontvangen, maar ook hier heb ik niks van gezien.