Het is uit...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32202
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:46

hee meiske, ik weet precies hoe je je voelt... als je wilt kletsen stuur maar een PB.
sterkte

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:47

Tsjeeh. Wat jammer.

Heel veel sterkte ermee!!!!!!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 19:52

Scheve mond , dat is in het begin even slikken.
Je hebt gewoon je hart gevolgt.
Veel sterkte.

tije

Berichten: 1546
Geregistreerd: 21-08-02
Woonplaats: randje utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 09:50

sterkte dame

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 11:25

Bedankt allemaal voor jullie lieve berichten Lovers
Het doet me echt ontzettend pijn als ik hoor hoe erg hij ermee zit en hoe rot hij zich voelt, door mij... Verdrietig Op zulke momenten denk ik: waar ben ik mee bezig? Diegene waar ik ruim 3 jaar mee ging laat ik zomaar vallen, voor een ander, iets spannends? is dit wel eerlijk?
Maar als ik dan weer minder paniekerig ga denken weet ik dat dit beter is. Ookal zou het niets met die jongen (Erik is overigens zijn naam) worden.. Dan maar vrijgezel. Ookal was ik daar altijd 'bang' voor, nu lijkt het me zelfs lekker....

Inderdaad Clautje, Paul zat ook op bokt onder de naam Plau. Vooral veel te vinden op Forumzaken Lachen

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes Party!!

Groetjes Kim

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 13:12

Heel veel sterkte!

Het is wel wat met al die relaties die op de klippen lopen zeg. Heb zelf ook een *piep*-weekend achter de rug. Niet mijn relatie is over, maar die van mijn broer. Hij was ruim 3,5 jaar samen met zijn vriendin, en zij heeft het dus afgelopen zaterdag uitgemaakt. Ik vind het echt heel erg jammer. Het was zo'n leuke meid en we konden zo super met elkaar opschieten! Heb echt het gevoel dat ik een heel goede vriendin ben verloren.....

Natuurlijk is het ook wel weer zo het het niet eerlijk is om door te modderen terwijl je weet dat dat geen zin meer heeft....... Huilen

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:14

3 jaar????? Bloos das wel lang, maar ja, is jammer, hang idd echt in de lucht Boos!

success