Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Zonnebloem schreef:Maar wat ik me afvraag, je komt dan heel sterkte emoties tegen (het zal niet het fijnste moment uit je vorige leven zijn dat je tegenkomt)
Zijn jullie dan niet bang voor de dingen die je gaat tegenkomen?
MacavityL schreef:Ik geloof dat de hersenen heel inventief en imaginatief kunnen zijn
Alleen zijn sommigen dan wel héél inventief 
). Hij wist erg veel over moi te vertellen! En uiteindelijk ging hij ook door over m'n ma en mij (m'n ma was erbij maar we kwamen voor mij). Wij zouden elkaar uit vorige levens kennen en ergen sin de sahara oid hebben gewoond. Alleen was het dan andersom, zij was het kind en ik was de moeder 
Zonnebloem schreef:Maar wat ik me afvraag, je komt dan heel sterkte emoties tegen (het zal niet het fijnste moment uit je vorige leven zijn dat je tegenkomt)
Zijn jullie dan niet bang voor de dingen die je gaat tegenkomen?
Ligt er een beetje aan hoe stevig je zelf in je schoenen staat. Voor hetzelfde geld had je vroeger wel een prachtig leven
Dat zou leuk zijn om te weten
Red_Savage schreef:Hier ben ik ook erg geïnterreseerd in. Ik vraag me ook af of het nou echt is of niet.
ImkeTarek schreef:Red_Savage schreef:Hier ben ik ook erg geïnterreseerd in. Ik vraag me ook af of het nou echt is of niet.
Wat is echt? Je kunt iig nooit verklaren dat het écht is.
Ik denk niet dat mensen hele levens kunnen fantaseren..
Zoals ik wel eens gelezen heb: Als iemand echt iets fantaseert, zal ie zich eerder als Napoleon, Cleopatra of weet ik wie voordoen dan als een "simpele" burger die overlijd in een oorlog ofzo..
Dit had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar ik wou het eigenlijk wel heel graag! Ik lag daar zo een beetje naar haar te luisteren en te wachten tot er iets ging gebeuren, maar dan lukt het natuurlijk al niet meer. Eigenlijk ben ik veel te nuchter daarvoor, maar het zou heel fijn zijn als ik op dat moment had geweten waar al die sombere buien e.d. vandaan kwamen! 
wie weet tegen die tijd wel?

mijn moeder hoopt dat ik ook een keer zo'n sessie wil doen.... wel heb ik nog steeds dat ik veel boeken lees over spannende ridderverhalen en jonkvrouwen die een avontuur beleven die verkleed gaan als jongen
heb ook veel fantasie en misschien dat die dromen ontstaan door spannende belevenissen die ik heb meegemaakt ofzo..