Hoi, ik zit in 3VWO en nu moet voor school in verband met de profiel keuze een interview houden met iemand die het beroep beoefend dat ik later wil gaan doen. Nu heb ik eigenlijk nog geen idee wat ik wil gaan doen, maar ik zit in de richting van de economie te denken. Maar ik ken niemand die in de economische sector werkt. Dus als je een beroep in de economische sector beoefend, zou je dan svp deze vragen lijst in willen vullen? De vragen heb ik zelf niet bedacht.
Naam: Leeftijd: Hobby's: Werk: Bedrijf: Hoe ben je tot de keuzen van dit beroep gekomen?
Hebt u meerdere beroepen gehad in uw werkzame leven?
Hoe lang werkt u hier al?
Wat moet je allemaal weten om dit beroep te doen?
Wat zijn de leuke kanten van dit beroep?
Wat zijn de minder leuke kanten van dit beroep?
Wat vindt u van de beloning?
Krijgt u naast een geldelijke beloning ook nog een andere vorm van beloning?
Hoeveel vakantiedagen per jaar hebt u? (Feestdagen niet meetellen)
Wat zijn de werktijden per dag?
Hoeveel uren werkt u per week?
Werkt u veel alleen of moet u veel samenwerken of beide?
Welke opleiding(en) heeft u gevolgd?
Sluit de opleiding aan op het beroep dat u nu uitoefent? Zo ja, kunt u aangeven op welke wijze? Zo nee, kunt u de oorzaken aanwijzen?
Zijn diploma's belangrijk om aangenomen te worden?
Volgt u op dit moment ook een curses welke nodig is om het beroep te kunnen uitoefenen?
Alvast heel erg bedankt voor het invullen
Hilde
Laatst bijgewerkt door Prrrr op 14-01-09 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt en tag toegevoegd.
Gezien de privé-gegevens die in deze enquete gevraagd worden geef ik, in verband met het risico voor de privacy, het geheel ongevraagde advies om hem per pb in te vullen.