Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
"
). De week daarna ging ik vriendin van me met hem. En pas heb ik ook wat leuks meegemaakt, het was net uit met mij en mijn ex en een van zijn beste vrienden die ook al 2 jaar een vriendin heeft wou met mij afspreken en bleef maar smsen. Het is echt zo triest, hoeveel meisjes worden bedrogen. Maar ook jongens worden bedrogen door hun vriendinnen, vergis je daar niet in. Alleen zie je dat wat minder vaak gebeuren gelukkig.
marieke84 schreef:carrie79 schreef:9 van de 10 meiden die dit pikken leven met het idee dat 'ze toch niet betr waard zijn, dat ze blij mogen zijn een relatie te hebben' oftewel zijn onzeker of hebben een gedeukt zelfbeeld.
dan liever geen man dan een man die vreemd gaat
)
carrie79 schreef:9 van de 10 meiden die dit pikken leven met het idee dat 'ze toch niet betr waard zijn, dat ze blij mogen zijn een relatie te hebben' oftewel zijn onzeker of hebben een gedeukt zelfbeeld.
Suzanne F. schreef:carrie79 schreef:9 van de 10 meiden die dit pikken leven met het idee dat 'ze toch niet betr waard zijn, dat ze blij mogen zijn een relatie te hebben' oftewel zijn onzeker of hebben een gedeukt zelfbeeld.
Nee veel meiden hebben het echt niet door. Je bent gewoon een soort van verblind door de liefde. Dan pik je veel hoor van je vriend. Vaak heb je er al wel een gevoel over, een soort van stemmetje dat het niet klopt. Maar toch slik je alles wat hij zegt, vooral als hij dan weer aankomt met Ik hou zo van jou en je bent toch de enige...
cheyentic schreef:snap helemaal wat je bedoelt heb dit soort verhalen ook meerdere keren meegemaakt, maar geloof me er lopen ook jongens tussen die wel te vertrouwen zijn.. en eens een vreemdganger altijd een vreemdganger gaat ook niet op, aangezien ik er in mijn huidige relatie geen problemen mee heb monogaam te blijven terwijl ik dat in vorige relaties nogal eens nagelaten heb..
een hoop mannen zijn varkens maar een hoop vrouwen zijn precies zo..