hallo allemaal. ik weet niet of er al een toppic over is,en of die goed staat. ik zit nu in het laatste jaar van de kappersopleding, en zit er over te denken een paardenopleding te gaan doen, gewoon dat ik nog een diploma heb bij mn kappersdiploma.en omdat ik niet full time kapster wil zijn. maar mijn vraag aan jullie, wat vinden jullie van de opleiding (paardensport) moet je een eigen paard hebben? en heb je er veel aan... en wat leer je allemaal. en welke school? natuurlijk kan ik wel naar een open dag, maar als er mensen ook die opleiding hebben gedaan of er op zitten vind ik meningen van ander ook wel handig. alle reacties zijn welkom! bedankt alvast!
Dit is mijn laatste school jaar en daaran wil ik ook paardensport gaan doen. Ik ga waarschijnlijk na deurne, ofja dat wil ik voor paard en sport is eigen paard wel handig. moet minimaal 5 jaar zijn. minimaal 1.60 en minimaal een 1 meter parcours kunnen springen. je kunt evt. paard daar huren de opleiding paarde nsport duurt 4 jaar 2 jaar verplicht intern daar op school.
De meeste dingen over paardensportopleidingen zijn makkelijk te vinden hier op bokt . Bijv. dat het opleidingen zijn waar je weinig aan hebt als je zelf al wat jaren ervaring hebt, dat je er weinig toekomst in kan zien als volledige baan. Zelf heb ik de opleiding dierverzorging gedaan, ook al wist ik dat deze vooroordelen ook bij die opleiding horen. Toch ben ik nog altijd blij dat ik het ben gaan doen . Aangezien jij al kapper hebt: misschien de trimopleiding?
_Stephanie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 22:18
bedankt voor de reacties, @ sting:paar typfoutjes ik hoor namelijk ook niet zo'n goede verhalen over zo'n opleiding, daarom vroeg ik het hier even. @ Yvette92: hmm dat intern is dan weer minder..als ik die opleiding ga doen ga ik ook naar deurne denk ik, is tog het dichtste bij voor mij.
Voor mij is derune 2 uur met de trein haha en dan nog weer half uur voor dat ik bij de trein ben. Intern tja 't was ook niet echt wat ik wou lijkt me best zwaar maarja, denk wel dat ik dat ga doen