Romyv schreef:Een naam moet passen bij dat waar je als bedrijf voor staat!! Dus wat is jullie doelstelling, wat is jullie doelgroep, hoe wil je dee bereiken, hoe willen jullie jezelf als bedrijf profileren (als goed, snel, goedkoop, facilliterend, flexibel?) ed. Met deze informatie allemaal onder elkaar gezet, plus dat wat jullie gaan doen kom je vast snel op een bedrijfsnaam..
(PS: ik zie dat jij ook in zeeland woond.. Als je ook daar je bedrijf wil neerzetten, zou ik absoluut geen friese naam nemen!)
Zoals je kunt lezen word het bedrijf in Friesland gevestigd.. 
Wat we allemaal van plan zijn staat toch ook eigenlijk wel redelijk goed uitgelegt en ik neem aan dat de doelgroep daar automatisch aan vast zit, namelijk veehouders/paardenhouders. 
En misschien behoren de restaurants ook wel tot een doelgroep aangezien we Fries Roodbonte koeien terug gaan fokken en die stiertjes worden weer verkocht als Friese delicatesse..
Nee, er hoeft niet persee iets in de naam voor te komen..
We zijn al aan het husselen geweest met onze voornamen, achternamen.. De plaatsnaam en de straatnaam.. Maar echt, we komen maar niet tot een leuke naam.
En gewoon 'Heeres B.V.' ofzo zien we ook niet zitten want dan zit er weer niks van mij bij.. Aangezien we niet getrouwd zijn en dit ook niet van plan zijn. En het is gewoon stom, we zoeken iets aparts, pakkends en iets wat in het geheugen blijft.. 
Het is gewoon té moeilijk..
Normaal is het niet zo moeilijk, meestal verzin ik zo wel een naam.. Maar nu lukt het me echt niet, omdat je er toch je hele leven mee doormoet..