Telefoon Samsung u600

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiimSharon

Telefoon Samsung u600

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 17:47

Ik heb de telefoon de samsung u600 nu een nieuwe maar die is kapot, aan het geluid als iemand mij beld kan ik niet meer met diegene praten voord e rest doet alles het nog wel. Heeft iemand anders hier ook last van kapotte dingen eraan misschien kan iemand mij helpen (denk het niet)... Ik heb hem al opgestuurd maar ze vonden dat ik er slecht mee om was gegaan maar een andere had de telefoon pas nieuw en die had precies hetzelfde en die kreegt korting of zo iets.

xx
Laatst bijgewerkt door iefke op 13-01-09 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Schuur_

Re: Telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:02

Ik... snap er geen hol van, kun je niet normaal typen?

Je telefoon is dus kapot? Dan is er toch garantie?

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:04

Je hebt geen verzekering op je telefoon?
Als hij al teruggestuurd is en ze zeggen dat je er niet goed mee omgegaan bent, kunnen ze bijvoorbeeld zien aan val en stoot schade, dan denk ik dat je pech hebt...

KiimSharon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 18:14

Daantje1981 schreef:
Je hebt geen verzekering op je telefoon?
Als hij al teruggestuurd is en ze zeggen dat je er niet goed mee omgegaan bent, kunnen ze bijvoorbeeld zien aan val en stoot schade, dan denk ik dat je pech hebt...

Jawel zeker heb garantie en lees goed want ik ben er wel goed mee omgegaan ;) een ander meisje had dit ook en die telefoon was gloednieuw.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:17

gewoon nog een keer terug laten sturen, desnoods bij een andere winkel. Samsung staat bekend om die problemen, vriendin van me heeft m al 8 x laten terugsturen o.a. om dat probleem.

KiimSharon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 18:19

WillemYntJee schreef:
gewoon nog een keer terug laten sturen, desnoods bij een andere winkel. Samsung staat bekend om die problemen, vriendin van me heeft m al 8 x laten terugsturen o.a. om dat probleem.

oke dankjewel. :) En kreeg ze hem dan niet steeds weer teruggestuurd van slecht omgegaan of zo.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:21

WillemYntJee schreef:

dan moet die vriendin een even goed boos worden want 8x opsturen is niet normaal hoor!
ik werk in een telefoon winkel!

en ts het is geowon garantie mits het toestel niet simlockvrij gemaakt is of vocht of val schade heeft :)

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:26

Nja hij ging steeds weer stuk; dan was t de software en dan weer t geluid. Soms viel ie gewoon ineens uit en kon ze m niet meer aankrijgen.
Slecht mee omgegaan is echt een heel slecht excuus van die winkel. Hoe kunnen zij dat nou weten en bovendien ze moeten ze jou niet vals gaan zitten beschuldigen.

KiimSharon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 18:36

WillemYntJee schreef:
Nja hij ging steeds weer stuk; dan was t de software en dan weer t geluid. Soms viel ie gewoon ineens uit en kon ze m niet meer aankrijgen.
Slecht mee omgegaan is echt een heel slecht excuus van die winkel. Hoe kunnen zij dat nou weten en bovendien ze moeten ze jou niet vals gaan zitten beschuldigen.

Ben ik het helemaal mee eens ..

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 18:41

neej dat kunnen ze in de winkel niet beweren maar het reparatie centrum kunnen ze dat wel zien als er losse onderdelen in zwerven
dus ik zeg alleen maar wat ik uit ervaring weet ;)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:31

LZP -> TV