Hulp nodig voor zaterdagavond.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ENOMIS

Hulp nodig voor zaterdagavond.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 19:23

Ik weet dat er al een topic loopt over wat te doen op een verjaardagsfeestje met vriendinnen,
maar ik word aankomend weekend 18..
Nu zouden we gaan stappen met een stel, maar omdat ik de dag ervoor een gala heb waar ik van in de organisatie zit en ik het momenteel met mijn gezondheid niet aankan om 2 avonden te stappen zoek ik wat leuke tips voor thuis!
Drankspelletjes heb ik niet echt nodig :+
Maar wil mn beste vriendinnen uitnodigen en hun die avond laten weten hoe belangrijk zij voor me zijn en hoe ik het waardeer dat ze alles willen doen en laten voor me.

Ik had al bedacht dat ik zelf bonbons maak en die in een leuk zakje geef inc. lintje :D
Ook wou ik cocktails maken & twister doen ( hihi laat ze maar ff voelen in die onsportieve benen )

Ik zoek dus leuke dingen om een top avond te hebben met mn meiden! Het mag gek, lief, emotioneel maar vooral heeeeeeeeeeel erg meisjesachtig!
Dus hoe roser, bloemiger en vol met hartjes, hoe beter ;)

Als iemand nog een lief klein gedichtje weet om bij die bonbons te geven, is dat ook welkom!

Kortom; Hoe zet ik mijn vriendinnen het beste in het zonnetje en kunnen we ook zo goed mogelijk vieren dat ik na 12u 18 ben?

Rosa_

Re: Hulp nodig voor zaterdagavond.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 19:41

Misschien is het leuk om gewoon een lief zinnetje bij die bonbons te doen.

Verder is een chocolade fontein erg leuk & meisjesachtig haha. Je had mijn vriend moeten zien kijken toen hij dat ding zag, onzin vind hij het. :') Is niet heel duur, moet je even wat winkels als blokker enzo af gaan.

Films als grease, honey & step up doen het natuurlijk ook erg goed. Dirty dancing ook niet verkeerd. :D

Verderrrrr..
weet ik eigenlijk niet. :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:35

Wat je ook kan doen met die bonbons is bijvoorbeeld hun jas aannemen, ze weghangen en dan de bonbons in hun jas te steken zodat ze vinden als ze weggaan, is een leuke verrassing!

En inderdaad een leuke film zoals grease kijken en babbelen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:36

True Colours kopen en spelen :j

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 20:38

Wat ook altijd leuk is Truth or Dare.
En inderdaad chocolade fonduen! :)
Of van die beauty dingen, maskertjes enz.

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 21:52

geen idee hoe groot je budget is, maar misschien kan je een make-up cursus bij je thuis doen. Dus even kijken of je een (student) visagist bij je thuis kan krijgen die jullie vertelt wat je wel en niet kan doen met betrekking tot make up. Of wat ik altijd heel leuk vond is een soort fotoshoot doen (gewoon met eigen camera) en dan zo veel mogelijk gekke poses enzo. En als je dan een groepsfoto maakt dan kan je die ook nog later voor iedereen afdrukken (is dan ook niet zo duur)..

Veel plezier in ieder geval :)

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:05

google eens op pleasure party, altijd geslaagd