Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ja dan.. _Natasja_ schreef:Als je het gewoon leuk vind om met army boys te spelen.
Kun je ook gewoon de catering ingaan bij een kazerne in NL.
Vriend van mij heeft bij de marine gezeten en mij wel eens verteld van die oorlogsfilms die ze moeten zien. (en nee niet die gecensureerde nepfilms maar gewoon wat een soldaat in een oorlogsgebied ziet)
Zieke oliebol hoor.
Als je het echt wilt, ga ervoor maar weet zeker dat je het wil.
babbii_lief schreef:nikita_benno ik heb ook in het leger gezeten 3 jaar maar ben met me 16 alle keuringen door gekomen en ik was net 17 ging ik de amo doen
maar inderdaad wat nikita_benno zegt het is niet vet het is werk waar je tegen moet kunnen
en uitzendingen als je naar oorlogs gebied moet is heel zwaar
wat denk je allemaal tegen te komen.
vriend van mij is daar getroffen door een bom bij hem is het gelukkig goed afgelopen maar bij meerdere niet.
je kan er trauma's aan oplopen enz ga eerst goed over nadenken want als je 15 bent lijkt het alles maar ga eerst alle info opzoeken die er is succes
babbii_lief schreef:ja ik ben nu 25 heb heel veel plezier gehad in het leger ik ben ook op uitzending gewwest in 2000 alleen dan naar bosnie daar was een hele andere situatie dan waar de militairen nu heen gaan eerlijk gezegd zou ik niet terug willen heb daar wel aan gedacht maar vanwege uitzending groot is en waar ze nu zitten
daar ga ik niet tegen kunnen want je ziet heel veel nare dingen
nikita_benno schreef:babbii_lief schreef:ja ik ben nu 25 heb heel veel plezier gehad in het leger ik ben ook op uitzending gewwest in 2000 alleen dan naar bosnie daar was een hele andere situatie dan waar de militairen nu heen gaan eerlijk gezegd zou ik niet terug willen heb daar wel aan gedacht maar vanwege uitzending groot is en waar ze nu zitten
daar ga ik niet tegen kunnen want je ziet heel veel nare dingen
bosnie is heel anders ja dat klopt. uruzgan is echt geen pretje en ik raad het veel mensen die twijfelen ook echt af. dat je twijfeld is al niet goed. en een uitzending heb je niet zo ff gedaan. e als je close bent met je vrienden familie enz dan is het leger ook niks voor je je moet echt zonder hun kunnen. gelukkig kan ik dat wel maar mn vrienden mis ik eerder als mn familie haha klinkt grof maar is echt zo.