Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en anders leuke spelletjes al party en co ofzo? Dat kan in teams, is wel lachen! Succes!

rebeltje schreef:ik heb eigenlijk nog geen verjaardag meegemaakt, van vriendlief of mezelf, waarbij ik langer dan 1 minuut op mijn kont kon blijven zitten. .. Het is altijd hollen voor de 'gastvrouw'
Eerder maakte ik me al helemaal druk om alles op orde te krijgen en mijn vriend het zoiets 'ach, het komt wel goed'. Ergerde me er echt aan dus toen bedacht ik dat als ik nou eens net zo'n houding als hij aan nam... (En dan wel op momenten dat bijv. zijn familie ofzo komt). Dus nu is het meestal mn vriend die van te voren in rep en roer is (tsja had je maar naar mij moeten luisteren) en ik die heel relaxed zeg 'komt wel goed'.
Liezel1 schreef:rebeltje schreef:ik heb eigenlijk nog geen verjaardag meegemaakt, van vriendlief of mezelf, waarbij ik langer dan 1 minuut op mijn kont kon blijven zitten. .. Het is altijd hollen voor de 'gastvrouw'
Erg is dat he?
En die mannen gaan er maar gewoon van uit dat je dat ook echt doet.
Die zitten heel relaxt met hun biertje op de bank te wachten wat jij allemaal uit de keuken tovert.